  • 1. Data: 2009-07-04 10:43:34
    Temat: odkurzacze
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    witam,
    czy jesteśmy skazani na erę odkurzaczy, czyli pudełek z masą wiatraków
    odsysających wszystkie śmieci z otoczenia i wyjące w nibogłosy?:O(

  • 2. Data: 2009-07-04 11:06:11
    Temat: Re: odkurzacze
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    > witam,
    > czy jesteśmy skazani na erę odkurzaczy, czyli pudełek z masą wiatraków
    > odsysających wszystkie śmieci z otoczenia i wyjące w nibogłosy?:O(

    mój ma masę wiatraczkę i nic nie wyje, no ale śmieci wciaga :(

  • 3. Data: 2009-07-04 11:37:35
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Papa Smerf pisze:
    > witam,
    > czy jesteśmy skazani na erę odkurzaczy, czyli pudełek z masą wiatraków
    > odsysających wszystkie śmieci z otoczenia i wyjące w nibogłosy?:O(
    Nie.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 4. Data: 2009-07-04 12:29:06
    Od: "JwZw" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h2nd68$3o4$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > witam,
    > czy jesteśmy skazani na erę odkurzaczy, czyli pudełek z masą wiatraków
    > odsysających wszystkie śmieci z otoczenia i wyjące w nibogłosy?:O(

    Jeden witrak w zasilaczu, jeden na grafice, jeden na cpu, jeden wyciągający
    i jeden wtłaczający a przy tym cisza, że można spać koło niego.
    Faktem jest, że dobierane.

  • 5. Data: 2009-07-04 13:13:29
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Papa Smerf pisze:
    > witam,
    > czy jesteśmy skazani na erę odkurzaczy, czyli pudełek z masą wiatraków
    > odsysających wszystkie śmieci z otoczenia i wyjące w nibogłosy?:O(

    Ja mam taki odkurzacz, że moge nim odkurzać nawet o 2 w nocy. Słychać
    tylko samo powietrze.

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-07-04 15:17:42
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> wrote in message
    > czy jesteśmy skazani na erę odkurzaczy, czyli pudełek z masą wiatraków
    > odsysających wszystkie śmieci z otoczenia i wyjące w nibogłosy?:O(

    nie, wystarczy kupic sensowny komp albo miec pojecie co sie sklada :)

  • 7. Data: 2009-07-04 17:03:41
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-07-04 12:43, Użytkownik Papa Smerf napisał:
    > witam,
    > czy jesteśmy skazani na erę odkurzaczy, czyli pudełek z masą wiatraków
    > odsysających wszystkie śmieci z otoczenia i wyjące w nibogłosy?:O(

    Zawsze można poskładać samemu lub z wybranych przez siebie części.
    Tyle że to podobno nie "modne", bo "modne" są akurat nettopy.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-07-04 17:24:07
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "RadoslawF" napisał:
    > Zawsze można poskładać samemu lub z wybranych przez siebie części.

    ale z czego poskładasz?
    jak wszędzie na pułkach tylko odkurzacze:O(

  • 9. Data: 2009-07-04 17:27:12
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "JwZw" napisał:
    > Jeden witrak w zasilaczu, jeden na grafice, jeden na cpu, jeden
    > wyciągający i jeden wtłaczający a przy tym cisza, że można spać koło
    > niego.
    > Faktem jest, że dobierane.

    mnie jeszcze słoń nie nadepnął na ucho, więc ja bym nie usnął, ale tak czy
    siak nie zmienia to faktu że to odkurzacz:O(

    nawet jak bym chciał na procek założyć wielki radiator jak od wzmacniacza,
    to skad go wziać?:O)

  • 10. Data: 2009-07-04 17:45:41
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sat, 4 Jul 2009 19:27:12 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > mnie jeszcze słoń nie nadepnął na ucho, więc ja bym nie usnął, ale tak czy
    > siak nie zmienia to faktu że to odkurzacz:O(

    Dobre wentylatory przy 600 rpm z odl. 2 m są prawie niesłyszalne, nawet
    jeśli masz dobry słuch.

    > nawet jak bym chciał na procek założyć wielki radiator jak od wzmacniacza,
    > to skad go wziać?:O)

    Taki starczy?
    http://zenfist.pl/scythe-orochi-scorc1000-p-2193.htm

    GLaF