  • 1. Data: 2009-07-03 12:49:32
    Temat: Kieszeń do dysku 3,5"
    Od: Doc <d...@w...pl.die.spamer.die>

    Witam,

    Jakiś czas temu pytałem się na grupie o zewnętrzne dyski 3,5". Koniec
    końców nic jescze nie kupiłem (w sumie ten który chcialem kupić, albo był
    niedostepny, albo w cenie która mi nie odpowiadała :)

    Jeden z grupowiczów zasugerował żebym samemu złożył dysk z obudową. No i
    teraz mam dylemat co wybrać. Na celowniku mam produkty Wellanda.

    Welland ME-601J
    http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=WELLAND+ME-60
    1J

    Welland ME-740J
    http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=WELLAND+ME-74
    0J

    Welland ME-740T
    http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=WELLAND+ME-74
    0T+B

    Welland ME-750J
    http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=WELLAND+ME-75
    0J

    Mój faworyt to Welland ME-740J, ewentualnie 750J. A co wy doradzicie?
    Kożysta ktoś z nich? Jak się sprawują? Zależy mi na obsłudze dysków 1TB,
    niezawodności, złączu USB i eSATa oraz zewnętrznym zasilaczu (nie chcę
    rozwiązań typu 2xUSB).

    Dysk będzie zapwne WD albo Seagate.

    Pozdrawiam,
    --
    Doc,
    Zawsze dumny, wielkopański, to jest 7 DAK poznański