  • 1. Data: 2010-01-20 17:04:28
    Temat: ceny elementĂłw np. TME
    Od: "nenik" <n...@o...pl>

    czy zauważyliście że TME zaczyna zdzierać , czy to ja już zrzędzę

    ojro , dolar nie jest takie drogie , bywało droższe a ceny elementów
    były niższe

    mam cennik kilkunastu elementĂłw na projekt , ceny z 2-3 m-cy wstecz

    cholera co się dzieje ceny obecne o 50% w góre ,
    drugi farnell cenowy nam wyrasta czy jak ?

    AVT jako detalista ma niĹźsze ceny dla niĹź TME dla np. 100sztuk np. tranzystorĂłw

    a niech tam wolność cen !!!
    http://elecena.pl/

  • 2. Data: 2010-01-20 17:21:53
    Temat: Re: ceny elementów np. TME
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    nenik pisze:

    > AVT jako detalista ma niĹźsze ceny dla niĹź TME dla np. 100sztuk np. tranzystorĂłw

    Co z tego że niższe, skoro zawartość sklepu nie pokrywa się ze stanem
    faktycznym, nigdy nie wiesz co dostaniesz z zamówienia i czy będzie to
    ten sam producent.

    --
    Filip.

  • 3. Data: 2010-01-20 21:39:01
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl>

    Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Co z tego że niższe, skoro zawartość sklepu nie pokrywa się ze stanem
    > faktycznym, nigdy nie wiesz co dostaniesz z zamówienia i czy będzie to ten
    > sam producent.

    Ja bym nawet powiedział bardziej dosadnie - nigdy nie wiesz co mają
    na stanie i kiedy zrealizują zamówienie... bo jak się je już złoży
    to nikt z AVT nie raczy wysłać maila w stylu "mamy to i to,
    a na tamto przyjdzie czekać xxx". Ostatnie dwa zamówienia u nich
    mi spadły z racji fatalnej obsługi handlowca (zwodzenie że coś co
    chciałem zamówić "będzie za tydzień", "za dwa", a na końcu
    "niech pan zapyta w dziale technicznym", itd.).
    Jednego klienta mniej mają.

    Pozdr. TC

  • 4. Data: 2010-01-20 21:52:45
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    nenik pisze:
    > czy zauwaĹźyliĹ?cie Ĺźe TME zaczyna zdzieraÄ? , czy to ja juĹź zrzÄ?dzÄ?
    >

    > ojro , dolar nie jest takie drogie , bywaĹ?o droĹźsze a ceny elementĂłw
    > byĹ?y niĹźsze
    >
    > mam cennik kilkunastu elementĂłw na projekt , ceny z 2-3 m-cy wstecz
    >
    > cholera co siÄ? dzieje ceny obecne o 50% w gĂłre ,
    > drugi farnell cenowy nam wyrasta czy jak ?
    >
    > AVT jako detalista ma niĹźsze ceny dla niĹź TME dla np. 100sztuk np. tranzystorĂłw
    >

    > a niech tam wolnoĹ?Ä? cen !!!
    > http://elecena.pl/

    Zrób coś z kodowaniem bo ciężko się czyta takie robaczki. Podejrzewam ze
    deklarujesz iso8859-2 a wysyłasz w UTF.

    MD

  • 5. Data: 2010-01-21 00:12:14
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > a niech tam wolnoĹ?Ä? cen !!!
    > http://elecena.pl/

    Elenota, Elecena, Ele-co-jeszcze?? ;)... ma ktoś jakieś ciekawe linki??
    :D...

    Konop

  • 6. Data: 2010-01-21 06:33:28
    Temat: Re: ceny elementĂłw np. TME
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nenik" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > cholera co się dzieje ceny obecne o 50% w góre ,
    > drugi farnell cenowy nam wyrasta czy jak ?

    Dokladnie.
    Jeśli astortyment ci odpowiada to możesz spróbować
    w mselektronik. Wydaje mi się że mają bardziej przystępne ceny.
    Np; na takim popularnym atmega128AU wychodzi 3zł brutto różnicy.
    Paweł

  • 7. Data: 2010-01-21 07:18:56
    Od: willy <m...@i...pl>

    On 20 Sty, 18:04, "nenik" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    > drugi farnell cenowy nam wyrasta czy jak ?
    >
    > AVT jako detalista ma niĹźsze ceny dla niĹź TME dla np. 100sztuk np. tranzystorĂłw

    Zaczęli kolejny etap rozbudowy magazynów więc zapotrzebowanie na
    gotówkę wzrosło ;)

  • 8. Data: 2010-01-21 09:20:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    [...]

    > Zrób coś z kodowaniem bo ciężko się czyta takie robaczki. Podejrzewam ze
    > deklarujesz iso8859-2 a wysyłasz w UTF.

    Masz niestety 101% racji :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2010-01-21 13:38:13
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    typowe - stwierdzili, że są już duzi i poważni i mogą jechać wyłącznie na
    opinii bez faktycznego rozwoju. Na dodatek sprzedają mnóstwo chińszczyzny
    w dość nieadekwatnych cenach myśląc, że nikt się nie zorientuje.
    BTW, ludzie zorientowani w temacie wiedzą, jaki jest podstawowy problem z
    zarządzaniem a właściwie z zarządem firm, które bardzo się rozrosły. Może
    tutaj jest ten sam problem?

    e.

  • 10. Data: 2010-01-21 16:34:58
    Od: "MiSTER" <1...@w...pl>

    > mam cennik kilkunastu elementĂłw na projekt , ceny z 2-3 m-cy wstecz
    >
    > cholera co siÄ? dzieje ceny obecne o 50% w gĂłre ,

    Podaj jakiś przykład bo jakoś w to nie mogę uwierzyć.