  • 21. Data: 2010-01-25 14:47:38
    Temat: Re: ceny elementĂłw np. TME
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Piotr "Curious" Slawinski"
    <c...@b...internetdsl.tpnet.lp> napisał w wiadomości
    news:hjdkv0$h31$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > hmm, a znasz konkretnych sprzedawcow ktorzy 'podrabiaja' ?
    > poki co jesli chodzi o drobna elektronike to nic nie musialem
    reklamowac,
    > no ale moze to glownie przez to ze ciezko podrobic mikrokontroler czy
    > wyswietlacz lcd ;)

    nie kupuję na allegro, głównie z tego powodu, że mam lepsze źródła,
    natomiast problem podróbek istnieje i ZTCW dynamicznie narasta. Oczywiście
    nie wszystko jest podrabiane równie chętnie, więc popularnych uC temat nie
    dotyczy, natomiast droższe układy scalone (nawet pamięci FRAM), hybrydowe
    końcówki mocy, większe tranzystory itp są podrabiane na potęgę i handlują
    nimi również normalne sklepy. Sam więc sobie odpowiedz na pytanie, czy na
    allegro jest ryzyko :)

    e.

  • 22. Data: 2010-01-30 12:29:16
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>

    entroper wrote:

    > Użytkownik "Piotr "Curious" Slawinski"
    > <c...@b...internetdsl.tpnet.lp> napisał w wiadomości

    > reklamowac,
    >
    > nie kupuję na allegro, głównie z tego powodu, że mam lepsze źródła,

    hmm, to moze zacznij sprzedawac... z tego co widze to sporo ludzi kupuje,
    i nie trzeba od razu wystawiac calego sklepu, niektorzy sprzedawcy maja
    kilka elementow i tez jakos sie kreci...