  • 1. Data: 2019-12-31 22:23:36
    Temat: chłodzenie na i7 socket2011
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    mam intela i7 który się strasznie grzeje. bez obciążenia ma 47stopni,
    obciążony grą w... kilkunastu procentach możliwości spokojnie dociąga
    do 70stopni. W zasadzie to dobrze że programiści nie dają rady obciążyc
    wszystkich rdzeni, bo chyba by sie procek spalił. Komputer kupiłem z
    małym radiatorem z rurkami i wentyaltorem thermaltake, ale bardzo
    płaskim, do maleńkich obudów. Tak sobie myślę ze jakby radiator, samo
    aluminium było parę razy większe(miejsce jest) to może by się mniej
    grzał? Czy na tą płytę główną msi x79a gd45 mogę zamontować chłodzenie z
    jakiegoś starszego procesora? JEst większa różnorodnośc i niższe ceny

    ToMasz

  • 2. Data: 2019-12-31 22:42:57
    Temat: Re: chłodzenie na i7 socket2011
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 31 Dec 2019 22:23:36 +0100, użytkownik ToMasz napisał:

    > mam intela i7 który się strasznie grzeje.

    Pokaż zdjęcie tego chłodzenia. Podaj typ procesora.

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2020-01-01 10:39:08
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2019-12-31 o 22:23, ToMasz pisze:
> [...]
    > grzał? Czy na tą płytę główną msi x79a gd45 mogę zamontować chłodzenie z
    > jakiegoś starszego procesora? JEst większa różnorodnośc i niższe ceny

    Jeśli rozstaw nóżek/śrub/zaczepów będzie pasować to możesz.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2020-01-01 19:21:38
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

> [...]
    > grzał? Czy na tą płytę główną msi x79a gd45 mogę zamontować chłodzenie z
    > jakiegoś starszego procesora? JEst większa różnorodnośc i niższe ceny

    Używane coolery pod 2011 kupisz na allegro poniżej 100 PLN.

    Krzysiek aka Tasiorsa