  • 11. Data: 2014-07-24 23:17:33
    Temat: Re: chopper king ło? 50
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    A może ich nie ma?
    Może po prostu to jakiś skrypt służący
    wkurwianiu czytających???

    --
    Hinek

  • 12. Data: 2014-07-25 01:05:49
    Temat: Re: chopper king ?o? 50
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 24-07-2014 17:01, us-ej pisze:
    > Witam posiadam choppera kingway łoś 50 wczoraj gdy zmieniało modu to go
    > odpaliłem i zapomniałem zakręcie paliwo i się zalał gdy go problem
    > odpalć to już nie chciał iskra na świecy jest a troszkę czuć paliwo co
    > się stało
    >
    > --

    Tłumaczę i objaśniam:

    Autor postu posiada choppera kingway łoś 50.
    Wczoraj gdy coś zmieniało "modu" (prawdopodobnie w motocyklu), autor
    uruchomił pojazd i jak można domniemywać ruszył w trasę, o czym świadczy
    uwaga o zapomnieniu (na) zakręcie (o) paliwie. Pojazd zalał się (chyba
    wodą z opadu atmosferycznego, bo paliwa przecież zapomniał), a autor już
    nie chciał kontynuować podróży. Powodowany wrodzoną ciekawością
    sprawdził czy jest iskra na świecy. Ze zdziwieniem stwierdził, że zapach
    paliwa jest wszechobecny, a przecież go zapomniał.

    Pytanie autora:
    Dlaczego czuć paliwo, skoro go na zakręcie zapomniałem?

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 13. Data: 2014-07-25 10:32:46
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    N1 napisał(a):

> [...]
    > paliwa jest wszechobecny, a przecież go zapomniał.
    >
    > Pytanie autora:
    > Dlaczego czuć paliwo, skoro go na zakręcie zapomniałem?

    Dobre! :)

  • 14. Data: 2014-07-25 12:47:19
    Temat: Re: chopper king łoś 50
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-24 17:08, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "us-ej" <edytawieczorek18@_NOSPAM_wp.pl > napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Żebyście wy chociaż jako śmieciarze mogli pracować, to jeszcze jakiś
    > pożytek by z was był w przyszłości...

    Powinieneś być bardziej wyrozumiały. Może us-ej ma upośledzenie w
    stopniu średnim lub znacznym i taki wpis jest dla nie go terapią?

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2014-07-25 14:26:49
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:53d235bc$0$2143$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2014-07-24 17:08,
    Grzybol pisze:
    z.pl...
    > Powinieneś być bardziej wyrozumiały. Może us-ej ma upośledzenie w stopniu
    > średnim lub znacznym i taki wpis jest dla nie go terapią?
    > Pozdrawiam

    W sumie to nie moja bajka. Niech się martwią rodzice tych pokrętów,
    nauczyciele itp. Swoją drogą, to czy nie jest jakaś degradacja nauczania
    ogólnie rzecz ujmując? Wydaje mi się, że to nie wina dzieci. Hamburgery z
    McDonaldów aż takiego wpływu na nie miały. Bardziej obstawiałbym nieuctwo,
    niedoczenie, niewiedzę, nieumiejętność w przekazywaniu wiedzy (niewiedzy)
    przez ludzi, którzy zatrudnieni są w szkołach jako nauczyciele. Kiedyś
    nauczyciel to był nauczyciel...

    --
    Grzybol

  • 16. Data: 2014-07-25 17:22:25
    Od: MrG <g...@g...com>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
> [...]

    > (niewiedzy) przez ludzi, którzy zatrudnieni są w szkołach jako
    > nauczyciele. Kiedyś nauczyciel to był nauczyciel...

    Kiedyś jak uczeń miał kiepskie oceny to wzywany był rodzic, potem w ruch
    szedł pas w ramach motywacji do nauki.
    Teraz jak uczeń ma złe wyniki to winny jest nauczyciel a nigdy uczeń czy
    rodzic ucznia.
    To jest postawione na głowie bo nauczyciel juz nic nie może uczniowi kazać,
    egzekwować...

    --
    NC700XD

  • 17. Data: 2014-07-25 19:27:36
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    MrG <g...@g...com> wrote:

    >Teraz jak uczeń ma złe wyniki to winny jest nauczyciel a nigdy uczeń czy
    >rodzic ucznia.

    Wbrew pozorom tak bylo zawsze. To szkola odpowiadala za wychowanie i
    ksztaltowanie. W czasach dzisiejszych, gdy rodzice uwiklani w
    nowozytne niewolnictwo nie maja na funkcje wychowawcze czasu wiecej
    niz wowczas, gdy "posylali do szkol" mlodziankow na cale lata, ta rola
    powinna byc nie mniejsza ale nie jest..

    >To jest postawione na głowie bo nauczyciel juz nic nie może uczniowi kazać,
    >egzekwować...

    No tu gdzies jes pies pogrzebion. Nie moze i nie chce, a co sie
    bedzie anazowal... Wszyscy umywaja rece a winne sa gry komputerowe.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 18. Data: 2014-07-25 19:28:51
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    MarcinJM <m...@o...pl> wrote:

    >jebanE
    >cioty: jebane
    >wujkowie: jebani

    Cicho, te dziecko gendera.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 19. Data: 2014-07-25 22:34:54
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 25.07.2014 19:27, Jacot pisze:

> [...]
    > nowozytne niewolnictwo nie maja na funkcje wychowawcze czasu wiecej
    > niz wowczas, gdy "posylali do szkol" mlodziankow na cale lata, ta rola

    Pozwolę sie nie zgodzić.
    Kiedyś jak bachor narozrabiał w szkole albo sie nie uczył to uwaga w
    dzienniczku albo pała była jakimś straszakiem. Wizyta u dyrektora
    również. Teraz to nie działa, rodzic przychodzi do szkoły i robi
    awanturę kto smiał skarcić jego pociechę. I to rodzic targuje się o
    oceny dziecka "bo jemu się należy". A dzieciak nawet nie wie, że należy
    sie samemu wykazać, wszystko robią za niego. I potem taki rozczeniowiec
    wyrasta.

    Dawno Jacotu nie miałeś kontaktu ze szkołą, ja mam pogląd zarówno jako
    rodzic jak i od strony nauczycielskiej tez wiele słyszałem.

    --
    Arni

  • 20. Data: 2014-07-25 22:54:03
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>