  • 11. Data: 2011-11-21 11:18:12
    Temat: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy
    Od: marider <2...@g...pl>

    > Jestes tu jeszcze czy juz wyszedles na ulice ?

    Bylem wczoraj, pojezdzic ;)

    Tu cos na dokladke:

    http://www.gadu-gadu.pl/polowa-polakow-nie-dozyje-em
    erytury-przerazajace-liczby?utm_source=gg&utm_medium
    =main

    Az sie chcialoby zanucic:

    "Piękna nasza Polska cała,
    Piękna, żyzna i wspaniała,
    Wiele krain, wiele ludów,
    Wiele stolic, wiele cudów,
    Lecz najmilsze i najzdrowsze
    Przecież, człeku, jest Mazowsze."

    ;))))))))))))

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 12. Data: 2011-11-21 11:19:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-21, marider <2...@g...pl> wrote:

    > Bylem wczoraj, pojezdzic ;)
    >
    > Tu cos na dokladke:
    >
    > http://www.gadu-gadu.pl/polowa-polakow-nie-dozyje-em
    erytury-przerazajace-liczby?utm_source=gg&utm_medium
    =main

    > Az sie chcialoby zanucic:
    >
    > "Piękna nasza Polska cała,
    > Piękna, żyzna i wspaniała,
    > Wiele krain, wiele ludów,
    > Wiele stolic, wiele cudów,
    > Lecz najmilsze i najzdrowsze
    > Przecież, człeku, jest Mazowsze."
    >

    > ;))))))))))))

    Tak z ciekawosci, jaki miales kask przy glebie? Bede kupowal nowy a
    wole jednak uczyc sie na czyichs bledach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-11-21 11:29:58
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-21 12:18, marider pisze:

    > Bylem wczoraj, pojezdzic ;)

    ale porzadku nie robiles ?

    > Tu cos na dokladke:

    Wszczonsajonce.

    pozdr
    newrom
    PS. w ekspoze to tylko smoka brakowalo. Jak zawsze zreszta.
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 14. Data: 2011-11-21 11:35:26
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-11-21 12:19, AZ pisze:
    > Tak z ciekawosci, jaki miales kask przy glebie? Bede kupowal nowy a
    > wole jednak uczyc sie na czyichs bledach.

    Hmm, mam Shoei X-11 i XR1000 ale mysle o X-12 i XR1100 bo niby jeszcze
    lepsiejsze sa :) Raczej powinienes zapytac co tam u Was na Wiejskiej na
    glowach nosza dla ochrony prozni ktora pewnie juz CZYMS nazwac mozna :D

    Pzdr
    PS: cos chyba ciezko z poczuciem humoru w poniedzialek, rozumiem
    poczatek tygodnia. Dopiero ;)
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 15. Data: 2011-11-21 11:38:40
    Od: marider <2...@g...pl>

    > ale porzadku nie robiles ?

    Ze skutem tylko. A potem nie wiem, opijalem udany zakup ;)

    > Wszczonsajonce.

    Zacytuje: "To to ja juz wiem od dawna"

    > pozdr
    > newrom
    > PS. w ekspoze to tylko smoka brakowalo. Jak zawsze zreszta.

    Pewnie Kaczynski siedzial wiec to samo. Z reszta nie wiem, nie ogladalem
    a ubaw z nowych wymyslow i tak jest :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 16. Data: 2011-11-21 11:42:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-21, marider <2...@g...pl> wrote:

    > Hmm, mam Shoei X-11 i XR1000 ale mysle o X-12 i XR1100 bo niby jeszcze
    > lepsiejsze sa :) Raczej powinienes zapytac co tam u Was na Wiejskiej na
    > glowach nosza dla ochrony prozni ktora pewnie juz CZYMS nazwac mozna :D

    Jakie "u Was"? No i gdzie ta Wiejska?

    > PS: cos chyba ciezko z poczuciem humoru w poniedzialek, rozumiem
    > poczatek tygodnia. Dopiero ;)

    U mnie z poczuciem humoru w porzadku, ale z czego sie tu smiac to nie
    rozumiem?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-11-21 11:42:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-21, marider <2...@g...pl> wrote:

    > Hmm, mam Shoei X-11 i XR1000 ale mysle o X-12 i XR1100 bo niby jeszcze
    > lepsiejsze sa :)

    A ktory zakladasz "na wierzch" a ktory "pod"? Istotne to?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2011-11-21 11:51:26
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-21 12:38, marider pisze:

    > Ze skutem tylko.

    A skuters przezyl czy umarl jak babcia ?

    > A potem nie wiem, opijalem udany zakup ;)

    Na koszt babci czy skutersa ?

    > Pewnie Kaczynski siedzial wiec to samo. Z reszta nie wiem, nie ogladalem
    > a ubaw z nowych wymyslow i tak jest :)

    To nie najlepiej o Tobie swiadczy, no chyba ze jednak wyjezdzasz.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 19. Data: 2011-11-21 12:14:28
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-11-20 16:39:54 +0100, Nikanor <n...@g...pl> said:

    > Ależ w Polsze to nie politycy tylko rolnicy tną wszystkich w prącie.
    > Dostają 15 mld zł dopłat do KRUS w 2011 r + dotacje z UE czy się stoi czy
    > się leży. Wiesz ile by benzyna by mogła stanieć, jak by tych darmozjadów
    > odłączyć od koryta?

    A ile by wtedy zdrożało żarcie? Bo cudów nie ma, na kogoś te koszty
    zostaną przerzucone. I nie to, żebym był obrońcą KRUSu, czy dotacji.

    de Fresz

  • 20. Data: 2011-11-21 12:19:13
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-11-20 10:16:53 +0100, marider <2...@g...pl> said:

    > Sami zobaczcie jak tu we wspaniale Polszy politycy tna wszystkich w pracie:

    Że niby tylko w Polszy? To jakim cudem wciąż mamy jedno z tańszych paliw w UE?

    de Fresz