  • 91. Data: 2011-11-23 11:33:52
    Temat: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Wed, 23 Nov 2011 09:23:05 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    > Nie. Panstwo jest w stolycy na Wiejskiej.

    Na wiejskiej to jest Cyrk.

    > Ty jestes zywicielem tego
    > panstwa poki placisz myto, na starosc bedziesz pasozytem.

    chyba nie dozyje

    --
    Glub
    SW-T400

  • 92. Data: 2011-11-23 11:35:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-23, Glub <g...@g...com> wrote:

    > chyba nie dozyje

    Ku chwale ojczyzny!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 93. Data: 2011-11-23 11:38:45
    Od: Glub <g...@g...com>

    Bardzo watpie.

    --
    Glub
    SW-T400

  • 94. Data: 2011-11-23 12:09:27
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    www.haynes.com -> kupujesz serwisowke i wiesz co sie psuje!

    > Zima tuz tuz, do lutego moge Ci sprzedac KHI w promocyjnej cenie.

    Zrobilem Ci co ? Wzialem lapowke i sie nie wywiazalem ? Nie pozdrowilem
    Cie na zlocie czy co ze mi tak zle zyczysz ?

    > To wszystko juz nie jest dzezi. Teraz jest fejsbug.

    pare dni temu telewizja mowila ze fejzbuk ma wiecej juzeruw niz nasza
    klasa, a pozniej chyba radio mowilo ze amerykanie spieprzaja z fejsbuka
    bo ten handluje danymi i spamuje.
    Ja se poczekam az ktos rozrucha portal www.mygenitals.com i wtedy bede
    klikac 'lubieto'

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 95. Data: 2011-11-23 12:16:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-23, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > www.haynes.com -> kupujesz serwisowke i wiesz co sie psuje!

    Kupowac serwisowki? Mam ich 19 GB i nie mam nawet kiedy czytac.

    > Zrobilem Ci co ? Wzialem lapowke i sie nie wywiazalem ? Nie pozdrowilem
    > Cie na zlocie czy co ze mi tak zle zyczysz ?

    Chcialem Tobie i Twojemu portfelowi ulzyc w cierpieniu. Nietonie.

    Telewizja i radio klamia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 96. Data: 2011-11-23 12:30:29
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-23 13:16, AZ pisze:

    > Kupowac serwisowki?

    No.

    > Mam ich 19 GB i nie mam nawet kiedy czytac.

    A ile masz motocykli za ktore nie zaplaciles ? :P

    > Chcialem Tobie i Twojemu portfelowi ulzyc w cierpieniu.

    A to dziekuje, ale wisz, ja lubie jezdzic, a nie remontowac w kolko.
    Dlubac lubi Amil, no i ma jeszcze duzo druta.

    > Telewizja i radio klamia.

    Tylko Prezes prawde mowi i jego ojciec dekteror!

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 97. Data: 2011-11-23 12:34:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-23, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > A ile masz motocykli za ktore nie zaplaciles ? :P

    We w tym krakufie wszyscy tacy swietojebliwi jestescie? :P

    > A to dziekuje, ale wisz, ja lubie jezdzic, a nie remontowac w kolko.
    > Dlubac lubi Amil, no i ma jeszcze duzo druta.

    No to mamy podobnie. A skad Amil ciagnie tego druta?

  • 98. Data: 2011-11-23 12:41:02
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 327 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

    > Poszedlem do
    > panstwowej przychodni i co? "Mozemy pana zapisac na listopad", a byl
    > sierpien. To za to kurwa place takie ciezkie pieniadze?

    Się ubezpiecz, będziesz chodził prywatnie, telefon do mnie masz.
    Tylko się pospiesz bo od 26 wypisuje wnioski po nowej taryfie :-)

    A NFZ i tak będziesz łożył i tak, nie ma się co gorączkować.
    To tak jak z mandatami należy je traktować jako podatek drogowy.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 99. Data: 2011-11-23 12:46:38
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):

    > No to mamy podobnie. A skad Amil ciagnie tego druta?

    Z Poznania.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 100. Data: 2011-11-23 14:29:34
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-23 13:34, AZ pisze:

    > We w tym krakufie wszyscy tacy swietojebliwi jestescie? :P

    Oczywiscie, na nas oddzialywuje sanktuarium, kombinat oraz jego
    swietlistosc SamWieszKogo, wplyw ma rowniez czakram oraz Leszek K. z
    Malzonka oraz nogom w generalskim mundurze.

    > No to mamy podobnie.

    To czemu sie meczysz z kawasakom?

    > A skad Amil ciagnie tego druta?

    skontowni.

    pozdr
    newrom
    PS. z tym Poznaniem to sciemnia, tam juz dawno jest kabel bezprzewodowy
    zrobiony przez krakusa i poznaniaka w czasie klotni o miedziaka.
    --
    RD07 - dożywocie.