  • 101. Data: 2011-11-23 14:33:59
    Temat: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-23, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Oczywiscie, na nas oddzialywuje sanktuarium, kombinat oraz jego
    > swietlistosc SamWieszKogo, wplyw ma rowniez czakram oraz Leszek K. z
    > Malzonka oraz nogom w generalskim mundurze.

    Stolyca laczy sie z wami w bolu. Bezprzewodowo.

    > To czemu sie meczysz z kawasakom?

    Bo jezdzi i boje sie, ze zmienie na cos co nie bedzie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 102. Data: 2011-11-23 14:38:52
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-23 15:33, AZ pisze:

    > Stolyca laczy sie z wami w bolu. Bezprzewodowo.

    Spoko, Amil pojedzie wam naprawiac systemy to przywiezie wspolczucie,
    dostarczajac duza dawke emanacji.

    > Bo jezdzi i boje sie, ze zmienie na cos co nie bedzie.

    No nie mow ze suzuki chcesz kupic!

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 103. Data: 2011-11-23 14:46:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-23, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > No nie mow ze suzuki chcesz kupic!

    Niechetnie ale ponoc to najlepsze moto do lansu. Sami zesmy widzieli i
    pod SP jak laski leca na gixxer+dainese, po tym zajsciu nawet KJ
    umyl moto i kombi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 104. Data: 2011-11-23 14:47:05
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):
    > Spoko, Amil pojedzie wam naprawiac systemy to przywiezie wspolczucie,
    > dostarczajac duza dawke emanacji.

    ej, pojednajmy sie moze, co? Sfienta-srenta sie zblizaja. Je pierwszy
    moge wyciagnac panewke.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 105. Data: 2011-11-23 14:49:06
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-23 15:46, AZ pisze:

    > Niechetnie ale ponoc to najlepsze moto do lansu.

    Faktycznie, to najlepsze moto do lasu. Ale co Ty chcesz w lesie robic,
    ssaki lesnie zaganiac czy jak ?

    > Sami zesmy widzieli i pod SP jak laski leca na gixxer+dainese,

    pod Szkolo Podstawowo ?

    > po tym zajsciu nawet KJ umyl moto i kombi.

    Kupil kombi ? Ciekawe co go sklonilo, mial przecie fajna 'tenerufkie'.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 106. Data: 2011-11-23 14:50:02
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > ej, pojednajmy sie moze, co? Sfienta-srenta sie zblizaja. Je pierwszy
    > moge wyciagnac panewke.

    Zrob srone na fejsie zeby kazdy mogl to lubic!

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 107. Data: 2011-11-23 14:57:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-23, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Faktycznie, to najlepsze moto do lasu. Ale co Ty chcesz w lesie robic,
    > ssaki lesnie zaganiac czy jak ?

    Jakie wy w tym Krakowie malo swiatowe. Lansu nie lasu, tu je miasto.

    > pod Szkolo Podstawowo ?

    Stara Praga, taka knajpa na uboczu na pradze, mozna poogladac sobie
    pociagi saczac kolke.

    > Kupil kombi ? Ciekawe co go sklonilo, mial przecie fajna 'tenerufkie'.

    Nie kupil a umyl, choc do konca nie wiem czemu posunal sie do tak
    radykalnych dzialan.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 108. Data: 2011-11-23 15:58:26
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Jasio" Ja wiedziałem, że od początku chodzi o analną, a nie totalną
    penetrację.

    Nie nie nie - panstwo penertuje nas jak mątwy z Matrixa.
    Ale jak widac niektorym to pasuje.

    Tytus

  • 109. Data: 2011-11-23 16:13:53
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Nikanor" Kurwa, nie mogę tego czytać normalnie.

    Kolego nie podniecaj sie tak bardzo i zrozum ze nie kazdy lubi byc dymany na
    kazdym kroku przez panstwo lub firmy ktore stworzyly sobie prawo by
    generowac wieksze zyski kosztem konsumenta. Jesli kochasz podatki, zusy,
    oplaty to plac ale nie kaz kochac tego innym.
    I nie namawiaj do emigracji czy brania odpowiedzialnosci za zarzad firmy bo
    to pachnie szczeniactwem. Co do edukacji, zdrowia to polecam lekture ustawy
    zasadniczej.

    Tytus

  • 110. Data: 2011-11-23 17:55:11
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 23-11-2011 o 17:13:53 Tytus z domQ <t...@g...pl> napisał(a):

    > Siemka
    > Kolego nie podniecaj sie tak bardzo i zrozum ze nie kazdy lubi byc dymany

    Wiesz, co? Jak dzieci z gimnazjum mówią "politycy mnie dymają" - to
    jeszcze pół biedy. Jak to mówi dorosły facet, bądź co bądź obywatel tego
    państwa - to mnie to trochę osłabia. Bo dorosły facet twierdzący, że jest
    mu źle na tym świecie z powodu gremialnej złej woli polityków brzmi po
    prostu żałośnie. Coś jak "psorka się na mnie uwzięła".

    Ja nie mówię, że jest świetnie. I kiep kto sądzi, że jakiegokolwiek
    "świetnie" dożyje. Ale też nie jest źle. Może ja mam taką optykę bo
    dwadzieścia lat przeżyłem w PRL-u?

    > Jesli kochasz podatki, zusy, oplaty to plac ale nie kaz kochac tego
    > innym.

    To nie jest do kochania. To jest do płacenia. Z czego chcesz finansować
    budżet państwa?

    > I nie namawiaj do emigracji czy brania odpowiedzialnosci za zarzad firmy
    > bo to pachnie szczeniactwem.

    Branie odpowiedzialności to szczeniactwo? Niedawno jedna amerykanka
    samodzielnie rozkręciła akcję i pozbawiła duże amerykańskie banki pół
    miliarda dolców w depozytach.

    > Co do edukacji, zdrowia to polecam lekture ustawy zasadniczej.

    Ja polecam w związku z tym lekturę ustawy budżetowej:

    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=5&dzial=32&i
    d=202730&typ=news

    --
    Nikanor