  • 51. Data: 2011-11-22 13:10:36
    Temat: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 22.11.2011 Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Obecnie spoleczenstwo sie starzeje - coraz mniej pracuje na coraz
    > wiecej. Albo trzeba podniesc wiek emerytalny, albo podniesc skladki.
    > No chyba ze masz inny plan.

    Tyle że sporo tych co pracują tak naprawdę nie robi nic pożytecznego.
    Niestety w systemie w którym żyjemy, produkcja dóbr które poprawiają
    jakość naszego życia to coraz mniejszy procent całości gospodarki.
    Coraz więcej ludzi pracuje w sferze papierologii stosowanej,
    przysparzając tym wytwarzającym dobra jedynie coraz więcej problemów
    i kosztów.
    Niestety zbyt mało wyborców to zauważa żeby były możliwe jakiekolwiek
    zmiany. Większość wierzy propagandzie że to dla ich dobra, lub uważa
    że inaczej się nie da.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 52. Data: 2011-11-22 13:33:52
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-11-22 14:10:36 +0100, kakmar <k...@g...com> said:

> [...]
    > Coraz więcej ludzi pracuje w sferze papierologii stosowanej,
    > przysparzając tym wytwarzającym dobra jedynie coraz więcej problemów

    Oj tam oj tam, raptem jakieś 450 tys. ludzi. Ino zwolnienie darmozjadów
    zepsuje rządowi statystyki bezrobocia. No i spora część łapie się pod
    służbę cywilną, a wtedy to już nie tak hop siup wykopać.

    > Niestety zbyt mało wyborców to zauważa żeby były możliwe jakiekolwiek
    > zmiany. Większość wierzy propagandzie że to dla ich dobra, lub uważa
    > że inaczej się nie da.

    I że jeszcze więcej przepisów i regulacji, aby ta armia miała czego
    pilnować, służy ogólniepojętemu "dobru społecznemu". Ja tam czekam na
    ustawę, która prawnie usankcjonuje zakaz bycia głupim. Wtedy dopiero
    będzie dobrze.

    de Fresz

  • 53. Data: 2011-11-22 14:22:24
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 22.11.2011 de Fresz <d...@N...pl> napisał/a:

    > Oj tam oj tam, raptem jakieś 450 tys. ludzi. Ino zwolnienie darmozjadów
    > zepsuje rządowi statystyki bezrobocia. No i spora część łapie się pod
    > służbę cywilną, a wtedy to już nie tak hop siup wykopać.

    Niestety to bardzo optymistyczne podejście do danych. W praktyce
    niestety trzeba doliczyć wszystkie teoretycznie działające na wolnym
    rynku firmy specjalizujące się w szeroko pojętych usługach dla
    administracji, oraz te których jedynym zajęciem jest wspomaganie
    obywateli i głównie przedsiębiorców w odpowiednim wykonywaniu przepisów
    czy innych dyrektyw. Można też doliczyć do tego stanowiska z zwykłych
    firmach istniejące tylko ze względu na przepisy. I mamy tą mało
    konkurencyjną gospodarkę.

> [...]
    > pilnować, służy ogólniepojętemu "dobru społecznemu". Ja tam czekam na
    > ustawę, która prawnie usankcjonuje zakaz bycia głupim. Wtedy dopiero

    Oj tam, pesymista jesteś, może stanowiący prawo uchwalą że wszyscy mają
    być piękni, młodzi i bogaci. Wtedy będzie jeszcze lepiej.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 54. Data: 2011-11-22 14:28:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-22, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Obecnie spoleczenstwo sie starzeje - coraz mniej pracuje na coraz
    > wiecej. Albo trzeba podniesc wiek emerytalny, albo podniesc skladki.
    > No chyba ze masz inny plan.

    Wiecej dzieci. Predzej czy pozniej do tego dojdzie, ze bezdzietni albo
    malodzietni beda placic wieksze podatki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 55. Data: 2011-11-22 14:41:14
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "AZ"
    >Wiecej dzieci. Predzej czy pozniej do tego dojdzie, ze bezdzietni albo
    >malodzietni beda placic wieksze podatki.

    Brawo. Właśnie wymyśliłeś coś, co funkcjonuje bodajże od 2007 roku.
    http://www.pit.pl/ulga-prorodzinna/

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 56. Data: 2011-11-22 15:37:21
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 22-11-2011 o 10:38:07 Michał V-R <m...@o...pl> napisał(a):

    > A przez kogo? Ja nie mam roszczeniowego stosunku do zycia, zauwazylem
    > tylko jedna rzecz, teraz wiecej pracuje, a mam mniej kasy jak kiedys.

    Ale co do tego ma rząd i politycy, że więcej pracujesz a mniej zarabiasz.
    Może twoja firma sobie nie radzi? Ale to naprawdę nie jest zmartwienie
    rządu, tylko dyrektora twojej firmy. No i twoje, oczywiście. Zmień firmę.
    Albo zawód.

    > Wlasnie to, co powinno powstrzymac wiekszosc, nie jestem politologiem,

    Znajdź w obecnym rządzie jednego politologa :)

    > nie znam sie na tym, wiec sie nie pcham, tam gdzie nic nie zrobie
    > pozytecznego, bo najnormalniej w swiecie nie bede potrafil.

    Zaskoczę cię: krytykować też nie potrafisz. Twoje pretensje byłyby może i
    słuszne w PRL. "Każdemu według potrzeb" już wyszło z obiegu.

    > Własnie taka mentalnosc jak twoja, przyczynia sie do tego co mamy.
    > Jestes szczesliwy, bo ci tak w tvn powiedzieli

    Mam żonę, dziecko, dom i na dodatek wszyscy zdrowi. Mam dwie ręce i głowę
    do pracy i nie muszę się bać wojny. Jestem zatem szczęśliwy i dynda mi co
    mówi TVN oraz różni malkontenci.

    --
    Nikanor

  • 57. Data: 2011-11-22 15:41:26
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 21-11-2011 o 22:31:26 AZ <a...@g...com> napisał(a):

    > Michalu, jakiego bys zdania nie mial, kogo bys nie wybral, byla, jest i
    > bedzie chujnia. Cza sie z tym pogodzic i kombinowac by miec jak
    > najlepiej.

    Ej, tak spytam - po ile wy macie lat, indignados?

    --
    Nikanor

  • 58. Data: 2011-11-22 15:53:15
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-11-22 15:22:24 +0100, kakmar <k...@g...com> said:

    > Oj tam, pesymista jesteś, może stanowiący prawo uchwalą że wszyscy mają
    > być piękni, młodzi i bogaci. Wtedy będzie jeszcze lepiej.

    A to by się nawet ładnie składało w jeden akt prawny. To co, kto uderzy
    do biura swojego posła? ;-)

    de Fresz

  • 59. Data: 2011-11-22 16:34:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-22, Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:

    > Brawo. Właśnie wymyśliłeś coś, co funkcjonuje bodajże od 2007 roku.
    > http://www.pit.pl/ulga-prorodzinna/

    Jak widac za slabo dziala.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 60. Data: 2011-11-22 16:52:21
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Nikanor" Mam żonę, dziecko, dom i na dodatek wszyscy zdrowi. Mam dwie
    ręce i głowę do pracy i nie muszę się bać wojny. Jestem zatem szczęśliwy i
    dynda mi co mówi TVN oraz różni malkontenci.

    Cieszy ze sa wsrod nas tacy ktorzy pomimo totalnej penetracji przez panstwo
    sa zadowoleni.
    Nie martwi ich fakt ze pomimo comiesiecznego obciazenia przez US,ZUS i mase
    innych jeszcze grosz im w kieszeni zostaje. Nie wazne ze nie maja co liczyc
    na emeryture ew dostana grosze
    Po prostu lubia byc dymani...
    Bede zgadywal - jestes ksiedzem???

    Tytus