  • 81. Data: 2011-11-23 09:23:05
    Temat: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-23, Glub <g...@g...com> wrote:

    > państwo to my. pan płaci, społeczeństwo płaci.

    Nie. Panstwo jest w stolycy na Wiejskiej. Ty jestes zywicielem tego
    panstwa poki placisz myto, na starosc bedziesz pasozytem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 82. Data: 2011-11-23 09:23:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-23, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie bonc komuchem! Nie bron prywatnemu kapitalowi dymac panstwa!

    Przepraszam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 83. Data: 2011-11-23 09:23:57
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski"

    > Na cudze bachory, wiec nie bedzie ich stac na wlasne potomstwo.

    mama mowila, ze juz tak bylo - placili "bykowe"

    --
    ania

  • 84. Data: 2011-11-23 09:34:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-23, ania <a...@t...kropka.pl> wrote:

> [...]
    rad,wid,13997445,wiadomosc.html

    > jasne i po co nam elektrownie, jesli prad jest w gniazdku?

    Junia mowi, ze w elektrowni wungiel mozna spalic efektywniej i czysciej
    niz robia to silniki spalinowe.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 85. Data: 2011-11-23 10:30:34
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 23-11-2011 o 10:23:05 AZ <a...@g...com> napisał(a):

    > Nie. Panstwo jest w stolycy na Wiejskiej. Ty jestes zywicielem tego
    > panstwa poki placisz myto, na starosc bedziesz pasozytem.

    Kurwa, nie mogę tego czytać normalnie. To się wypisz. Jedź w dupu do
    Rwandy. Tam nie ma państwa. Żadne jebane urzędasy nic ci nie każą. Żaden
    pierdolony sanepid nie będzie ci sprawdzać jakości wody. Żaden zasrany
    złodziejski szpital nie leczy z malarii czy innych gangren. Żadne
    pierdolone pały nie wsadzają do pierdla swobodnych luzaków latających z
    maczetami. Żadne kutasy nie zmuszą twoich dzieci do chodzenia za darmo do
    szkoły. O ile dożyją do wieku szkolnego, bo żadne chuje nie ściągają
    podatków więc nie ma na szczepionki i pediatrów. Na pewno jest tam tania
    benzyna, świetne drogi i doskonałe warunki do swobodnego motocyklizmu.
    Powodzenia. Napisz za parę lat jak się żyje w prawdziwie wolnym kraju.

    --
    Nikanor

  • 86. Data: 2011-11-23 10:47:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-23, Nikanor <n...@g...pl> wrote:

    > Kurwa, nie mogę tego czytać normalnie. To się wypisz. Jedź w dupu do
    > Rwandy. Tam nie ma państwa. Żadne jebane urzędasy nic ci nie każą.

    Rozumiem ze kolory tez widzisz tylko dwa? Czarny i bialy?

    > Żaden
    > pierdolony sanepid nie będzie ci sprawdzać jakości wody. Żaden zasrany
    > złodziejski szpital nie leczy z malarii czy innych gangren.

    Wszczonsajace.

    > Żadne
    > pierdolone pały nie wsadzają do pierdla swobodnych luzaków latających z
    > maczetami. Żadne kutasy nie zmuszą twoich dzieci do chodzenia za darmo do
    > szkoły.

    Dzieci chodza za darmo do szkoly? To z czego sa te szkoly utrzymane i
    skad jest na pensje personelu owych?

    > O ile dożyją do wieku szkolnego, bo żadne chuje nie ściągają
    > podatków więc nie ma na szczepionki i pediatrów.

    Kto tu pierdoli? Jaka masz ta sluzbe zdrowia? Kiedys mialem problem z
    oczami, ze nie moglem patrzec na oczy, spac tez nie moglem. Poszedlem do
    panstwowej przychodni i co? "Mozemy pana zapisac na listopad", a byl
    sierpien. To za to kurwa place takie ciezkie pieniadze?

    > Na pewno jest tam tania
    > benzyna, świetne drogi i doskonałe warunki do swobodnego motocyklizmu.
    > Powodzenia. Napisz za parę lat jak się żyje w prawdziwie wolnym kraju.

    No, no. Bo w naszym raju jest tania benzyna a i drog nie brakuje. 3 lata
    temu tankowalem moto za 80 PLN, teraz tankuje za 120 PLN, jakos nie
    zarabiam o polowe wiecej niz wtedy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 87. Data: 2011-11-23 11:00:31
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-23 10:17, AZ pisze:

    > Nie moze tak byc, ze Ty bedziesz sobie do swojej paliwozernej afryki
    > tankowal paliwo za 8 PLN a inni nie beda mieli za co wlozyc do garnka
    > dla osemki swoich dzieci.

    Afryka ciagle sie psóje,wiec nie musze czesto tankowac!

    > Ty egoisto pozbawiony empatii.

    mialem kiedys konto na empatii ale teraz wole buziaczek.peel

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 88. Data: 2011-11-23 11:02:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-23, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Afryka ciagle sie psóje,wiec nie musze czesto tankowac!

    Poka liste znanych usterek. Zima tuz tuz, do lutego moge Ci sprzedac KHI
    w promocyjnej cenie.

    > mialem kiedys konto na empatii ale teraz wole buziaczek.peel

    To wszystko juz nie jest dzezi. Teraz jest fejsbug.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 89. Data: 2011-11-23 11:19:46
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):

    > Zima tuz tuz, do lutego moge Ci sprzedac KHI
    > w promocyjnej cenie.

    W lutym mam urodziny, moze byc se kupil? A da sie tym KHI babcie
    przejezdzac?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 90. Data: 2011-11-23 11:23:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-23, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > W lutym mam urodziny, moze byc se kupil? A da sie tym KHI babcie
    > przejezdzac?

    Prosze bardzo, ale IMHO slabo bedzie wygladal z bandazem i drutem na
    wydechach. Babcie oczywiscie, choc nie testowalem, jak juz nie bede mial
    na paliwo w 2012 to pomysle.

    --
    Artur
    ZZR 1200