  • 21. Data: 2015-01-21 16:02:41
    Temat: Re: co by tam mia?o by?
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2015-01-21 o 14:06, Marek pisze:
    > widze .=
    >
    > Nie rób sobie jaj, nie wierzę, że tak sprzedawca odpisał na pytanie
    > klienta. Chyba, że się znacie i macie ze sobą na pieńku :).

    Przecież tam większość sprzedających rupiecie to przygłupy i cwaniaczki.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 22. Data: 2015-01-21 17:25:31
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 21.01.2015 11:49, w...@g...com wrote:

    > Z dobrego serca wysłałem uprzejmą wiadomość do sprzedawcy z Allegro aby zmienił
    opis grożący niszczeniem sprzętu.

    > Oto, co mi odpisał:
    >
    > "" o czym ty bredzisz ?????!!!! dla ciebie prad to wielka zagadka widze .
    > polskaaaaa.
    > ps. oczywiscie do urzadzen z angli trzeba brytyjski prad
    > do amerykanskich amerykanski
    > a do urazen grzewczych koniecznie z enei nie enrgy
    > no i jeszcze pewnie kondycjiner sluzy do tego by wzmacniacz sie nie zanieczyscil a
    reduktor napiecia osobny do suszarek i sobny do wibratora a calkiem inny taki
    bardziej higieniczny do miksera i ekspressa do kakao . wogole inteligentny prad
    potrzebny bo wlascicielowi jej brakuje .
    > czytaj dalej te swoje debilne fora i pierz w inetlignetnych proszkach""
    >
    > Napisałem mu:
    > Choć to walka z wiatrakami)
    >
    > ""Skoro nie masz pojęcia o elektronice to może byś czasem posłuchał starszych,
    wykształconych i doświadczonych w tej dziedzinie
    > Widzę, że na głupotę nie ma lekarstwa - twoja sprawa, szkoda, że ryzyko kupującego
    ten wynalazek.
    > Jeśli znasz jakieś obce języki to może przeczytaj i spróbuj zrozumieć instrukcję od
    tego "wynalazku 1600W" - zwykle jest ostrzeżenie:
    > "tylko do urządzeń grzewczych".
    > Jak nie rozumiesz - twoja strata a może mój zysk gdy mi przyniosą do naprawy
    zniszczony wzmacniacz - mam doświadczenie z takimi przypadkami.""

    I bardzo dobrze, że tak odpisał, teraz możesz spokojnie zgłosić sprawę
    do administracji Allegro, niech oni już dalej monitorują.

    Jakub Rakus

  • 23. Data: 2015-01-21 19:36:04
    Od: w...@g...com

    W dniu środa, 21 stycznia 2015 17:25:32 UTC+1 użytkownik Jakub Rakus napisał:

    > I bardzo dobrze, że tak odpisał, teraz możesz spokojnie zgłosić sprawę
    > do administracji Allegro, niech oni już dalej monitorują.

    Tymczasem mam dosyć zbawiania świata.

  • 24. Data: 2015-01-21 19:45:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marek pisze tak:

    > Nie rób sobie jaj, nie wierzę, że tak sprzedawca odpisał na pytanie
    > klienta. Chyba, że się znacie i macie ze sobą na pieńku :).

    Makarewicz jest moim bohaterem że napisał do sprzedawcy. 99% to debile
    którzy przypalani ogniem dalej będą twierdzić że ich ich produkt jest
    super duper. Zreszta wystarczy poczytać komentarze. "Produkt godny
    polecenia". Tylko super debil mógł coś takiego wymyśleć.

    o jam niegodny polecenia do Biedry po brofca :)

    --
    Piter

  • 25. Data: 2015-01-21 19:53:44
    Temat: Re: co by tam miało być
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Zachariasz Dorożyński pisze tak:

    > Wydaje Ci się że jak rozkręciłem to bym nie zauważył triaka na
    > radiatorze? Tam był autotransformator.

    Jak się zarzuci szukanie po Norelco to wychodzi że są to akcesoria do
    różnistych suszarek, golarek, trymerów i żelazka podróżnego tej firmy a
    nie ogólnego stosowania.

    Być może gościu wylicytował garaż pełen tych adapterów i teraz kadzi że
    to do wszystkiego się nadaje.

    Miedzy innymi widziałem też foto transformatora 50W ale nie moge teraz
    znaleźć.

    --
    Piter

  • 26. Data: 2015-01-21 20:39:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-01-20 o 21:43, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > by temu ustrojstwu zaufać
    >
    > http://allegro.pl/podlacz-wzmacniacz-prod-usa-do-swo
    jego-gniazdka-i5010300815.html

    Dzielnik 3dB?

    --
    Irokez

  • 27. Data: 2015-01-23 09:27:55
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    w...@g...com wrote:

    > "" o czym ty bredzisz ?????!!!! dla ciebie prad to wielka zagadka widze .
    > polskaaaaa.

    Widzę że trafiłeś na tytana intelektu :)

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/