  • 11. Data: 2015-01-21 00:37:32
    Temat: Re: co by tam miało być
    Od: w...@g...com

    W dniu środa, 21 stycznia 2015 00:19:47 UTC+1 użytkownik Zachariasz Dorożyński
    napisał:

    > Wydaje Ci się że jak rozkręciłem to bym nie zauważył triaka na radiatorze? Tam był
    autotransformator. Na dodatek podobno działało w obie strony. Z 220 robiło 110 a ze
    110 robiło 220.

    Mógł być autotransformator, tylko jaka moc była tam podana? ile toto ważyło?
    Typowy amerykański "konwerter" trochę większy od paczki papierosów z autotrafem w
    środku ma 50W
    1600 - watowy ważyłby dobrych parę kilogramów i miał odpowiednie rozmiary.

  • 12. Data: 2015-01-21 00:58:30
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu środa, 21 stycznia 2015 00:37:33 UTC+1 użytkownik w...@g...com napisał:

> [...]
    środku ma 50W
    > 1600 - watowy ważyłby dobrych parę kilogramów i miał odpowiednie rozmiary.

    Nie odpowiem ile ważyło bo miałem to w łapach ze 25 lat temu. Ciężkie było. W środku
    żelazo i miedź. Może przesadziłem z rozmiarem że takie małe. Może jak trzy paczki
    fajek było. Wtykało się to do gniazdka. Kilowatowa hamerykańska jedno płytkowa
    kuchenka z tym pracowała. Trafiło do mnie bo przepalił się bezpiecznik jak podłączyli
    dwu płytkową.

  • 13. Data: 2015-01-21 01:49:24
    Od: w...@g...com

    W dniu środa, 21 stycznia 2015 00:58:30 UTC+1 użytkownik Zachariasz Dorożyński
    napisał:

> [...]
    kuchenka z tym pracowała. Trafiło do mnie bo przepalił się bezpiecznik jak podłączyli

    Skoro było znacznie większe, ciężkie i miało moc mniejszą od tego z Allegro to zgoda,
    to autotransformator.

  • 14. Data: 2015-01-21 04:00:18
    Temat: Re: co by tam mia?o by?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 20 Jan 2015 21:43:53 +0100, W?odzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz
    Wojtiuk"> wrote:

    >by temu ustrojstwu zaufać
    >
    >http://allegro.pl/podlacz-wzmacniacz-prod-usa-do-sw
    ojego-gniazdka-i5010300815.html

    >dla potomnych
    >http://archi.inosak.org/imgdb/item5010300815_1.html

    Sprzedaja w Ameryce. Te wtyczki to mechaniczne przejsciowki. Podelko
    to transformstor 50 W plus zasilanie suszarki do wlosow do 1500 W

    Akurat mam dokladnie ten model. Sprzetu stereo przy pomocy tego sie
    nei zapusci

    30 PLN to tanio bo w USA kosztuje 30 dolcow

    A.L.

  • 15. Data: 2015-01-21 06:27:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan A.L napisał:

> [...]
    > nei zapusci
    >
    > 30 PLN to tanio bo w USA kosztuje 30 dolcow

    Za to drogo o tyle, że akurat suszarkę do włosów można kupić za 15 PLN.

    Swoją drogą ciekawe, co ze sprzętu zasilanego prądem ze ściany wymaga
    jeszcze zamiany napięcia. Ładowarki do telefonów, zasilacze wszelkiego
    drobiazgu elektronicznego, laptopy, ale też i większe stacjonarne
    ustrojstwa, jak monitory czy telewizory -- to wszystko przeważnie da
    się zasilić napięciem 100-250 V. Z elektryczną kuchenką rzadko kto
    odprawia podróże międzykontynentalne.

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2015-01-21 10:42:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarosław,

    Wednesday, January 21, 2015, 6:27:45 AM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > ustrojstwa, jak monitory czy telewizory -- to wszystko przeważnie da
    > się zasilić napięciem 100-250 V. Z elektryczną kuchenką rzadko kto

    Ano właśnie tak. Ludzie kupują sprzęt AGD a potem szukają
    transformatorów kilka kVA, żeby to zasilić :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2015-01-21 11:49:26
    Od: w...@g...com

    W dniu środa, 21 stycznia 2015 04:00:14 UTC+1 użytkownik A. L. napisał:

> [...]
    > nei zapusci
    >
    > 30 PLN to tanio bo w USA kosztuje 30 dolcow

    Z dobrego serca wysłałem uprzejmą wiadomość do sprzedawcy z Allegro aby zmienił opis
    grożący niszczeniem sprzętu.

    Oto, co mi odpisał:

    "" o czym ty bredzisz ?????!!!! dla ciebie prad to wielka zagadka widze .
    polskaaaaa.
    ps. oczywiscie do urzadzen z angli trzeba brytyjski prad
    do amerykanskich amerykanski
    a do urazen grzewczych koniecznie z enei nie enrgy
    no i jeszcze pewnie kondycjiner sluzy do tego by wzmacniacz sie nie zanieczyscil a
    reduktor napiecia osobny do suszarek i sobny do wibratora a calkiem inny taki
    bardziej higieniczny do miksera i ekspressa do kakao . wogole inteligentny prad
    potrzebny bo wlascicielowi jej brakuje .
    czytaj dalej te swoje debilne fora i pierz w inetlignetnych proszkach""

    Napisałem mu:
    Choć to walka z wiatrakami)

    ""Skoro nie masz pojęcia o elektronice to może byś czasem posłuchał starszych,
    wykształconych i doświadczonych w tej dziedzinie
    Widzę, że na głupotę nie ma lekarstwa - twoja sprawa, szkoda, że ryzyko kupującego
    ten wynalazek.
    Jeśli znasz jakieś obce języki to może przeczytaj i spróbuj zrozumieć instrukcję od
    tego "wynalazku 1600W" - zwykle jest ostrzeżenie:
    "tylko do urządzeń grzewczych".
    Jak nie rozumiesz - twoja strata a może mój zysk gdy mi przyniosą do naprawy
    zniszczony wzmacniacz - mam doświadczenie z takimi przypadkami.""

  • 18. Data: 2015-01-21 14:06:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 21 Jan 2015 02:49:26 -0800 (PST), w...@g...com
    wrote:
    > "" o czym ty bredzisz ?????!!!! dla ciebie prad to wielka zagadka
    widze .=

    Nie rób sobie jaj, nie wierzę, że tak sprzedawca odpisał na pytanie
    klienta. Chyba, że się znacie i macie ze sobą na pieńku :).

    --
    Marek

  • 19. Data: 2015-01-21 14:10:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    > widze .=

    > Nie rób sobie jaj, nie wierzę, że tak sprzedawca odpisał na pytanie
    > klienta. Chyba, że się znacie i macie ze sobą na pieńku :).

    Mało wiesz o sprzedawcach na Allegro :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2015-01-21 15:14:11
    Od: w...@g...com

    W dniu środa, 21 stycznia 2015 14:06:49 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Nie rób sobie jaj, nie wierzę, że tak sprzedawca odpisał na pytanie
    > klienta. Chyba, że się znacie i macie ze sobą na pieńku :).
    > Marek

    Nie znam typa. Kliknąłem wiadomość do sprzedawcy - oto potwierdzenie od Allegro:
    Oto e-mail wysłany przez Ciebie do Użytkownika szpunk9 (675)
    Data wysłania e-maila: śro, 21 sty 2015, 00:22:47
    Strona z przedmiotem: PODLACZ WZMACNIACZ prod USA do swojego GNIAZDKA

    Treść wiadomości
    RADZĘ WYCOFAĆ TĄ AUKCJĘ ALBO NAPISAĆ TŁUSTYM DRUKIEM OSTRZEŻENIE, ŻE TO NADAJE SIĘ -
    TYLKO DO URZĄDZEŃ GRZEWCZYCH-,
    ELEKTRONIKĘ TO URZĄDZENIE ZABIJA, NATYCHMIAST PO WŁACZENIU LUB PO KILKUNASTU MINUTACH

    Dobrze radzę, byś nie musiał ludziom zwracać pieniędzy za zniszczone drogie
    urządzenia.