  • 1. Data: 2010-10-04 17:08:54
    Temat: co to moze być - nikt nie wie
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Pacjent:

    Opel vectra C 1.9 CDTI z grudnia 2008 (jeszcze na gwarancji)
    Podczas dodawania gazu przy maksymalnym momencie obrotowym
    ster skręca w prawo sam i to tak porządnie.

    Zrobiona geometria w stacji diagnostycznej (zawsze tam robię
    badania techniczne).

    Zamienione opony z tyłu na przód - efekt ten sam. Jutro pojadę
    do ASO i zobaczymy co powiedzą. Jednak czy ma ktoś jakiś pomysł?

    pozdro

  • 2. Data: 2010-10-04 17:11:51
    Temat: Re: co to moze być - nikt nie wie
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jutro pojadę
    > do ASO i zobaczymy co powiedzą. Jednak czy ma ktoś jakiś
    > pomysł?

    Właśnie taki żeby najpierw pojechać do ASO ;-).

  • 3. Data: 2010-10-04 17:13:07
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-04 17:11, Robert_J pisze:

    > Właśnie taki żeby najpierw pojechać do ASO ;-).

    do ASO mam 6 km, a do diagnosty 500 m

    Ale odpowiedź jak najbardziej słuszna :)

  • 4. Data: 2010-10-04 17:17:12
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    W dniu 04.10.2010 17:08, megrims pisze:
> [...]
    >
    > Zamienione opony z tyłu na przód - efekt ten sam. Jutro pojadę
    > do ASO i zobaczymy co powiedzą. Jednak czy ma ktoś jakiś pomysł?

    Torque steering? Być może ten typ tak ma...

    --
    ganda

  • 5. Data: 2010-10-04 17:26:50
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "megrims"

    > do ASO mam 6 km, a do diagnosty 500 m
    >
    > Ale odpowiedź jak najbardziej słuszna :)

    Gdy się już rozpędzisz, to też czujesz, że delikatnie "ściąga"?

  • 6. Data: 2010-10-04 17:42:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 04 Oct 2010 17:08:54 +0200, megrims napisał(a):

    > Opel vectra C 1.9 CDTI z grudnia 2008 (jeszcze na gwarancji)
    > Podczas dodawania gazu przy maksymalnym momencie obrotowym
    > ster skręca w prawo sam i to tak porządnie.

    ROTFL!!!!!!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-10-04 17:42:56
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    megrims <m...@i...pl> napisał(a):

    > Pacjent:
    >
    > Opel vectra C 1.9 CDTI z grudnia 2008 (jeszcze na gwarancji)

    Zamień koła z przodu lewe z prawym i przetestuj.

  • 8. Data: 2010-10-04 17:45:58
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Wmak <w...@g...pl> napisał(a):

    > Zamień koła z przodu lewe z prawym i przetestuj.

    Uzupełnienie:
    nawet, jak masz kierunkowe opony a zwłaszcza, gdy są kierunkowe, to zamień CAŁE
    KOŁA, przy teście mogą się kręcić "pod włos"

  • 9. Data: 2010-10-04 17:51:03
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-04 17:08, megrims pisze:
    > Pacjent:
    >
    > Opel vectra C 1.9 CDTI z grudnia 2008 (jeszcze na gwarancji)
    > Podczas dodawania gazu przy maksymalnym momencie obrotowym
    > ster skręca w prawo sam i to tak porządnie.

    Sprawdź czy nie masz wytłuczonych silentblocków. U mnie przy wciśnięciu
    do oporu szarpało na prawo i lewo ciężko było na drodze utrzymać...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 10. Data: 2010-10-04 18:38:17
    Od: venioo <p...@o...eu>

> [...]
    >
    > Zamienione opony z tyłu na przód - efekt ten sam. Jutro pojadę
    > do ASO i zobaczymy co powiedzą. Jednak czy ma ktoś jakiś pomysł?

    Tuleja wahacza. A czasem jak lekko hamujesz to nie skreca w przeciwna
    strone?

    pzdr

    --
    venioo