eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › co to za lakier?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 29

  • 11. Data: 2010-04-24 00:04:49
    Temat: Re: co to za lakier?
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Pyra wrote:

    > No 80 to właśnie normalne, a konkretnie "standardowe" :)

    Daj spokój z 80, ja mam 205/55, to i tak sporo, ale nie wiem czy nie
    trzeba będzie zmienić na 225/50 po wakacyjnych modyfikacjach...

    --
    cokolwiek


  • 12. Data: 2010-04-24 00:38:52
    Temat: Re: co to za lakier?
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>


    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hqt35a$nr3$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >>> mignęło mi dziś na ulicy BMW X6 w kolorze... no właśnie... czarny mat?
    >
    >>> macał to ktoś?
    >
    >
    >> Coraz więcej tego jest. Chyba folia. Przejeżdżam w drodze do pracy obok
    >> miejsca gdzie często stoi czarna Panamera i ostatnio przepoczwarzyła się
    >> w matową. Widziałem też białego Merca CLS z lakierem jak skorupka jajka.
    >> Efekt rewelacyjny.
    >
    > :-) ludzie mnie chyba nigdy nie przestaną zadziwiać, jeszcze z końcem lat
    > 90-tych auto klasy premium w kolorze białym to była wiocha (albo jak kto
    > woli awangarda), a teraz najdroższe auta - same białe,

    Ciekawe kiedy białe będzie płatne ekstra bo na razie w beemkach jest 5
    tysięcy w kieszeni jeśli nie bierze się metalika.

    Oryginalnie białe były obciachowe bo w Germanii kojarzyły się ze służbowymi.
    Za to w azjatyckich republikach sowieckich za komuny biała Wołga była
    szczytem marzeń bo mniej się nagrzewała od czarnych.



  • 13. Data: 2010-04-24 00:39:09
    Temat: Re: co to za lakier?
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    to <t...@a...xyz> napisał(a):

    > Tomasz Pyra wrote:
    >
    > > No 80 to właśnie normalne, a konkretnie "standardowe" :)
    >
    > Daj spokĂłj z 80, ja mam 205/55, to i tak sporo, ale nie wiem czy nie
    > trzeba będzie zmienić na 225/50 po wakacyjnych modyfikacjach...
    >

    ja mam 205/65 na czarnych stalowych :) to prawie jak 80,
    ale auto już nie matowe bo ostatnio czyste ;)


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 14. Data: 2010-04-24 00:57:06
    Temat: Re: co to za lakier?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>


    > Ciekawe kiedy białe będzie płatne ekstra bo na razie w beemkach jest 5
    > tysięcy w kieszeni jeśli nie bierze się metalika.

    jak tak dalej pójdzie, to będzie płatny jak w Leksusie - biały perłowy za
    dopłatą,

    > Oryginalnie białe były obciachowe bo w Germanii kojarzyły się ze
    > służbowymi.

    to fakt,

    > Za to w azjatyckich republikach sowieckich za komuny biała Wołga była
    > szczytem marzeń bo mniej się nagrzewała od czarnych.

    :-)

    brat


  • 15. Data: 2010-04-24 01:32:26
    Temat: Re: co to za lakier?
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości:

    > Tomasz Pyra wrote:
    >
    >> No 80 to właśnie normalne, a konkretnie "standardowe" :)
    >
    > Daj spokój z 80, ja mam 205/55, to i tak sporo, ale nie wiem czy nie
    > trzeba będzie zmienić na 225/50 po wakacyjnych modyfikacjach...

    Jak zmienisz ze 55 do 50 (% z szerokości) to wysokość profilu zmniejszy ci
    się o "małostkowe"
    0.25 mm ;-)
    Jak już chcesz "utwardzić" to lepiej 225/45.

    Pozdr.

    --
    Bugatti


  • 16. Data: 2010-04-24 01:40:26
    Temat: Re: co to za lakier?
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bugatti wrote:

    > Jak zmienisz ze 55 do 50 (% z szerokości) to wysokość profilu zmniejszy
    > ci się o "małostkowe"
    > 0.25 mm ;-)
    > Jak już chcesz "utwardzić" to lepiej 225/45.

    Nie chcę utwardzić, chcę więcej trakcji. ;-) Z 225/45 średnica koła
    będzie przecież mniejsza niż z 205/55.

    --
    cokolwiek


  • 17. Data: 2010-04-24 09:00:26
    Temat: Re: co to za lakier?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>


    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:4bd22178$0$2606$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:hqt35a$nr3$1@inews.gazeta.pl...
    >>
    >>>> mignęło mi dziś na ulicy BMW X6 w kolorze... no właśnie... czarny mat?
    >>
    >>>> macał to ktoś?
    >>
    >>
    >>> Coraz więcej tego jest. Chyba folia. Przejeżdżam w drodze do pracy obok
    >>> miejsca gdzie często stoi czarna Panamera i ostatnio przepoczwarzyła się
    >>> w matową. Widziałem też białego Merca CLS z lakierem jak skorupka jajka.
    >>> Efekt rewelacyjny.
    >>
    >> :-) ludzie mnie chyba nigdy nie przestaną zadziwiać, jeszcze z końcem lat
    >> 90-tych auto klasy premium w kolorze białym to była wiocha (albo jak kto
    >> woli awangarda), a teraz najdroższe auta - same białe,
    >
    > Ciekawe kiedy białe będzie płatne ekstra bo na razie w beemkach jest 5
    > tysięcy w kieszeni jeśli nie bierze się metalika.
    >

    Jeśli to będzie taki "biały", w którym 90% jest dodatków perłowych, to
    będzie płatny extra ;)

    Jurand.


  • 18. Data: 2010-04-24 11:30:20
    Temat: Re: co to za lakier?
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hqt35a$nr3$1@inews.gazeta.pl...
    > znając życie niebawem właściciele - tuningowcy złapią za wałki gąbkowe i
    > farby ftalowe matowe i zaczną "tuningować" golfy... ;-)

    Wczoraj widzialem na parkingu matowego czarnego golfa I... Tak, ktos juz
    wpadl na ten pomysl ;)



  • 19. Data: 2010-04-24 11:31:56
    Temat: Re: co to za lakier?
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości
    news:hqt38g$o3m$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Zapewne samochód oklejony folią. Focus RS 350 jest tak zrobiony :)

    RS500.



  • 20. Data: 2010-04-24 17:00:59
    Temat: Re: co to za lakier?
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości:

    > Bugatti wrote:
    >
    >> Jak zmienisz ze 55 do 50 (% z szerokości) to wysokość profilu zmniejszy
    >> ci się o "małostkowe"
    >> 0.25 mm ;-)
    >> Jak już chcesz "utwardzić" to lepiej 225/45.
    >
    > Nie chcę utwardzić, chcę więcej trakcji. ;-) Z 225/45 średnica koła
    > będzie przecież mniejsza niż z 205/55.

    Przy tak niewielkich różniacach w wysokości średnica koła (przy tej samej
    fejdze i jej szerokości) ma bardzo mały (wręcz niezauważalny) wpływ na
    trakcje. Owszem jeśli wysokość profilu będzie >120 mm to autko będzie się
    gorzej prowadzić niż jeśli będzie <100 mm zakładając opony tego samego
    modelu, rozmiaru obręczy itd.
    0.25 mm różnicy w średnicy koła pomiędzy 225/50 a 205/55....to wogóle nie ma
    o czym mówić. Nie dość że praktycznie nic nie zmienisz...tzn. zmienisz to że
    pogorszy ci się prowadzenie w koleinach.

    Jeśli chcesz zmniejszyć średnice koła to zamiast 225/50 (112.5 mm) lepiej
    będzie 205/50 (102.5 mm)

    Jak chcesz trakcje to wpierw model oponki (o twardszych boczkach i
    odpowiednim offsecie tak aby autko nie "pływało" w zakręcie)...

    Pozdr.

    --
    Bugatti

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: