  • 21. Data: 2015-06-30 17:58:18
    Temat: Re: compact cassette
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-30 o 12:57, AlexY pisze:
    > A.L. pisze:
    > [..]
    >
    > Moja pierwsza nagrywarka taka była TEAC x4 SCSI, 3 wypłaty kosztowała.

    A płyty OIDP 60 złotych za sztukę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 22. Data: 2015-07-03 01:01:10
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2015-06-30 o 12:57, AlexY pisze:
    > A.L. pisze:
    > [..]

    >A płyty OIDP 60 złotych za sztukę.

    Ja kupowałem po 20, ale noname w Zurychu. Słabo się nadawały do audio.

  • 23. Data: 2015-07-03 09:02:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    l...

    Ghost pisze:

    >Trudno pomylić niedużą kasetkę z czymś, co było wielkie jak pół
    >Trybuny Ludu. Nawet gdy się ma pamięć nienajlepszą.

    Doświadczenie uczy, że jednak ludzki umysł nie takie trudności pokonuje :-)

  • 24. Data: 2015-07-03 12:21:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ghost pisze:

    > Doświadczenie uczy, że jednak ludzki umysł nie takie trudności
    > pokonuje :-)

    Zdobycie doświadczenia wymaga regularnych ćwiczeń. Ja się w tym
    przeważnie ociągam, więc dla mnie to nie do pokonania.

    --
    Jarek

  • 25. Data: 2015-07-03 16:29:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    l...

    Ghost pisze:

    >Zdobycie doświadczenia wymaga regularnych ćwiczeń. Ja się w tym
    >przeważnie ociągam, więc dla mnie to nie do pokonania.

    W tym przypadku ociąganie jest drogą do sukcesu.

  • 26. Data: 2015-07-03 17:18:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ghost pisze:

    > W tym przypadku ociąganie jest drogą do sukcesu.

    Dwie rzeczy są motorem postępu: lenistwo i ciekawość. Mam jedno i drugie.

    --
    Jarek

  • 27. Data: 2015-07-03 18:46:38
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    l...

    Ghost pisze:

    >Dwie rzeczy są motorem postępu: lenistwo i ciekawość. Mam jedno i drugie.

    Tak drzewiej bywało, obecnie to: próżność i pragnienie władzy.

  • 28. Data: 2015-07-03 21:26:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ghost pisze:

    > Tak drzewiej bywało, obecnie to: próżność i pragnienie władzy.

    To podstęp. Jedna mała literka, a różnica tak wielka, względem motoru.

    --
    Jarek

  • 29. Data: 2015-07-04 08:19:39
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    l...

    Ghost pisze:

    >To podstęp. Jedna mała literka, a różnica tak wielka, względem motoru.