  • 41. Data: 2019-11-19 19:50:10
    Temat: Re: [cross] Jaka karta microSD do raspberry?
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 19/11/2019 1:58 pm, Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Tak

    Ze tak jeszcze spytam o te karty ktore padly.
    Nie reklamowales ich?
    Dla przykladu Sandisk (bo to akurat reklamowalem) daje gwarancje chyba
    dozywotnia. Rozumiem ze wymiana troche trwa ale kupujac dwie zawsze masz
    jedna na chodzie.

  • 42. Data: 2019-11-19 21:26:05
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    2late <d...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Dla przykladu Sandisk (bo to akurat reklamowalem) daje gwarancje chyba
    > dozywotnia. Rozumiem ze wymiana troche trwa ale kupujac dwie zawsze masz

    Jakoś zawsze gdzieś mi się paragon zapodzieje. To koszt kilkunastu zł, nie
    ma sensu. To nie o karty chodzi a o czas na przywracanie systemu.

    Teraz, jak sobie wszystko zasetupowałem (piękne, polskie słowo), to
    zrobiłem kopię obrazu, ale wcześniej nie miałem.

  • 43. Data: 2019-11-19 23:52:32
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 19/11/2019 8:26 pm, Queequeg wrote:

> [...]
    >
    > Teraz, jak sobie wszystko zasetupowałem (piękne, polskie słowo), to
    > zrobiłem kopię obrazu, ale wcześniej nie miałem.

    Jaka karta kosztuje kilkanascie zlotych?
    Nawet najtansza, oryginalna powinna kosztowac wiecej.
    Moze dlatego zadna mi nie padla. A zdazylo mi sie raz ustawic watchdoga
    niepoprawnie i mi sie raspberry pi restartowal co pol godziny przez ponad
    pol roku a ze bylo to zdalnie, daleko od domu nic niemoglbym zrobic, nawet
    gdybym to odkryl wczesniaj. ;) Dziwilo mnie tylko ze teamviewer mrugal mi w
    kompie, placzenie jest - polaczenia nie ma. Mysalem ze to moze problem z
    tym, ze zasilanie bylo podlaczone do USB Telewizora.

  • 44. Data: 2019-11-21 11:08:29
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    2late <d...@w...pl> wrote:

    > Jaka karta kosztuje kilkanascie zlotych?

    Choćby ta adata, którą teraz wziąłem.

    http://allegro.pl/item7945916967.html

  • 45. Data: 2019-11-21 12:25:06
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 21 Nov 2019 10:08:29 +0000 (UTC)
    doszła do mnie wiadomość <c...@t...no1>
    od q...@t...no1 (Queequeg) :

    >Choćby ta adata, którą teraz wziąłem.
    >
    >http://allegro.pl/item7945916967.html

    Ta jest w tej samej cenie, 16GiB a nie 8 i w dodatku A1.
    https://www.morele.net/karta-microsd-kingston-canvas
    -select-plus-16gb-sdcs2-16gbsp-6317424/

  • 46. Data: 2019-11-21 14:53:22
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 21.11.2019 o 11:08, Queequeg pisze:

    > Choćby ta adata, którą teraz wziąłem.
    >
    > http://allegro.pl/item7945916967.html

    Ja kupiłem:
    https://allegro.pl/oferta/karta-pamieci-microsd-32gb
    -goodram-class-10-uhs-i-7731330491
    32GB cena 24,90 zł i "Smart!", to wziąłem 2 + jeszcze /coś-tam/...

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.

  • 47. Data: 2019-11-21 19:24:33
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 21/11/2019 1:53 pm, jaNus wrote:

    > Ja kupiłem:
    > https://allegro.pl/oferta/karta-pamieci-microsd-32gb
    -goodram-class-10-uhs-i-7731330491

    > 32GB cena 24,90 zł i "Smart!", to wziąłem 2 + jeszcze /coś-tam/...

    Czyli nie Sandisk lub Samsung.

  • 48. Data: 2019-11-25 23:34:58
    Od: Piotr C <k...@g...com>

    On Tuesday, November 12, 2019 at 4:01:05 PM UTC-7, Queequeg wrote:
    > Teraz kupiłem Adatę 8 GB, bo potrzebuję na już, ale docelowo chciałbym
    > przejść na coś trwalszego. I nie wiem na co.

    Moje doświadczenie jest zgoła inne. Sandiski 16GB miałem ze 2, pierwszy padł. Oba
    były wolne. Odkryłem to dopiero po włożeniu amazonowego Samsunga EVO Select 32GB -
    kosztuje teraz grosze. Działa wysmienicie a start jest zauważalnie szybszy.

    P.