  • 71. Data: 2017-01-07 22:56:52
    Temat: Re: [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
    Od: m <m...@g...com>

    > Taak... ale wolne, niestety. Kup z drugiej ręki lapek z współczesnym
    > prockiem (np. i5) ale rozbitą matrycą i wykończoną baterią a nawet
    > rozpieprzoną klawiaturą, powieś za TV, podłącz po HDMI i masz co
    > potrzebujesz. Oczywiście zainstaluj lekkiego linuksa. A do obsługi kup
    > sobie klawiaturę bezprzewodową z touchpadem. Włączaj lapka jednocześnie
    > z TV, chyba nie sprawi ci to specjalnego kłopotu. W razie czego zapytaj
    > na p.m.e :)

    Moje pierwsze dwa tvusmartawiacze to były lapki z demobilu. Powiem tak:
    hałas, problemy z włączeniem i koszt prądu. Jedynie stary hp pavilion z
    pilotem dawał radę (tj pilotem można go było włączyć), toshiba satelite
    ucostam i jakiś lenovo ideacoś - nijak nie dało się go włączyć inaczej
    niż przez podejście do telewizora i podniesienie pokrywy.

    p. m.

  • 72. Data: 2017-01-08 10:24:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 7 Jan 2017 22:56:52 +0100, m napisał(a):

    > nijak nie dało się go włączyć inaczej
    > niż przez podejście do telewizora

    No kurde, trzeba sobie wyprowadzić z TV sygnał jakiś, np. w TV
    zamontować przekaźnik zasilany z ogólnego zasilacza i wyprowadzić styk
    zwierny na dodatkowe gniazdko. Bez rozkręcenia TV się nie obejdzie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 73. Data: 2017-01-16 19:21:22
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Żeby łatwiej znaleźć film w katalogu na ekranie telewizora.
    Sprawdziłem, że miniDLNA wysyła miniatury do TV pod warunkiem, że mają taką samą
    nazwę jak plik filmu, ale rozszerzenie JPG i są w podkatalogu z filmem (a nie w
    innym).
    Miniatury inne niż o boku 160 pikseli miniDLNA sam przerabia na swoje własne
    miniatury 160x160 i umieszcza je w swoim katalogu sytemowy, co spowalnia pracę.
    Nadal szukam programiku, który mi automatycznie zrobi miniatury 160x160 do wszystkich
    filmów (na razie na próby rzeźbiłem półręcznie)

    -----
    > Nie robię ikon bo i po co?
    > MiniDLNA widzi pliki w katalogu zadeklarowanym w pliku konfiguracyjnym jako filmowy
    i to starczy.

  • 74. Data: 2017-01-16 19:23:57
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No na pewno Raspbery Pi nie ma sprzętowych dedykowanych układów do dekodowania i
    obrabiania (ulepszania) obrazu, w tym telewizyjnego.
    Więc robi to programowo.

    -----