  • 61. Data: 2017-01-05 00:22:42
    Temat: Re: [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Jan 2017 17:28:50 +0100, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Overscanteż się uaktywnie w tv poprzez zmianę nazwy złącza HDMI (w samsungu
    > funkcja uaktywnia po nazwaniu z tego co pamiętam DVI-PC oraz PC.

    Opcja zadziałała :), ale jednocześnie zmieniłem nazwę wejścia na PC więc
    nie bardzo wiem co pomogło :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 62. Data: 2017-01-05 10:01:22
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Na moją dawali zegarki.
    Radzieckie ;-)

    -----

  • 63. Data: 2017-01-05 10:19:04
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Musisz poczystać w instrukcji Twojego modelu telewizora, jakie napisy czyta.
    Np. Tizen 2015 czyta napisy wewnętrzne tylko z avi, mkv i mp4, zewnętrzne też nie
    wszystkie:
    http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201508/
    20150806092714298/ENG_HMUDVBEUJ-1.312.pdf
    - strona bodajże 180 (prawie na końcu).
    Przerzuć te same pliki na pendrajwa, wetknij w usb i sprawdź, czy wtedy czyta
    napisy.
    I bywa taki myk, że napisy powinny być w menu rozwijanym 'Options' podczas
    odtwarzania filmu (z prawej strony ekranu niebieskie rozwijane menu), ale czasem
    (zależy od konkretnego formatu?) napisy trzeba włączyć głównym pilotem 'Tools' i u
    góry ekranu wywołać napisy jak podczas programu TV.
    W sumie dość wq...jące, dlaczego Samsung nie czyta napisów wewnętrznych z mts i ts
    :-(((
    Ciekawe, jak to jest z Panasonicem i Sony, może ktoś podzielić się wiedzą opartą na
    przykładzie własnego TV (nie na adroidzie, bo Kodi to wiadomo łyka wszystko)?

    BTW jak robisz ikony filmów, żeby mini DLNA je widział (tez mam miniDLNA, które samo
    nie tworzy ikon, potrzebuje zewnętrznego programu do utworzenia ikon *.jpg 160x160
    pikseli).

    -----
    > Ja mam UE48JU6410S połaczonym po dlna pod linuksem (minidlna).
    > Na dysku kompa mam mnóstwo filmów z napisami w dodatkowych plikach w standardzie
    .txt czy .srt i niestety, żadnych napisów nie udało mi się uzyskać podczas
    odtwarzania przez dlna.

  • 64. Data: 2017-01-05 10:51:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 5 Jan 2017 10:19:04 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > BTW jak robisz ikony filmów, żeby mini DLNA je widział (tez mam miniDLNA,
    >które samo nie tworzy ikon, potrzebuje zewnętrznego programu do utworzenia
    >ikon *.jpg 160x160 pikseli).
    Nie robię ikon bo i po co? Minidlnad widzi pliki w katalogu
    zadeklarowanym w pliku konfiguracyjnym jako filmowy i to starczy.
    Plik konfiguracyjny /etc/minidlna.conf, deklaracja np. taka:
    media_dir=V,/media/dane/FILMY

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 65. Data: 2017-01-05 11:18:13
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Aż strach do łóżka chodzić ;-))

    -----

  • 66. Data: 2017-01-05 11:19:28
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie, ponieważ Smart TV załatwia to sprzętowo, a komputer programowo.

    -----
    > Czy takie Raspberry Pi 3 ma wystarczające bebechy by udźwignąć funkcjonalność
    współczesnego smart?

  • 67. Data: 2017-01-05 11:50:06
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2017-01-05 o 11:19, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie, ponieważ Smart TV załatwia to sprzętowo, a komputer programowo.
    >

    > -----
    współczesnego smart?

    tak? a jak to robi raspberry?

  • 68. Data: 2017-01-05 12:37:11
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2017-01-04 o 08:52, ToMasz pisze:

    > videostar

    Jest

    > amazontv

    Nie ma.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 69. Data: 2017-01-05 17:39:51
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-01-2017 o 12:37, Piotr Rezmer pisze:

    > Jest

    > Nie ma.

    A na LG jest.

  • 70. Data: 2017-01-06 15:58:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 04.01.2017 o 18:11, Irokez pisze:

    > Niestety jest tam Livebox 3 VDSL (co ogranicza mocno wymianę), i ten
    > serwer w nim... zapomnij... próbowałem...

    nieogranicza. zostawiasz go jako modem,a za nim podpinasz router jaki
    chcesz.