  • 1. Data: 2016-07-21 19:10:32
    Temat: czemu "tank" a nie kwarc??
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    potrzebuje zastosdwac dosc szybki adc i w nocie widze że jest on taktowany
    dość dziwnie:
    https://postimg.org/image/fekqy0kr5/
    rozumiem że tak a nie inaczej bo trudno o tanie kwarce na 60MHz, ale mnie
    wystraczy np 28MHz, pytanie więc do mądrzejszych - jak byscie to
    zrealizowali z użyciem kwarca?
    W pdfie napisali że należy podac możliwie niezakłócony sinus, może są tu
    jacyś giganci haków i rev-eng i potrafią sprytnie wpiąć tu wyjście jakiegoś
    proca 3,3v, jakoś mu jednoelementowo zsinusić przebieg ceramicznym
    filterkiem grzebieniowym, o ile takie są (improwizuję)?

  • 2. Data: 2016-07-21 19:44:59
    Temat: Re: czemu "tank" a nie kwarc??
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    Zwykły generator overtonowy z kwarcem 20MHz.

  • 3. Data: 2016-07-21 21:05:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adamschodowy" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >proca 3,3v, jakoś mu jednoelementowo zsinusić przebieg ceramicznym
    >filterkiem grzebieniowym, o ile takie są (improwizuję)?

    https://www.youtube.com/watch?v=ZdlSHtGH8EI

    J.