  • 11. Data: 2011-08-15 19:26:34
    Temat: Re: "czołówka" z pogromców mitów
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ToMasz,

    Monday, August 15, 2011, 12:52:50 PM, you wrote:

    > akurat wczoraj widziałem program z cyklu pogromcy mitów w którym
    > wykonywali testy zderzeniowe. krótko mówiąc, wynika że zderzenie czołowe
    > 2 aut jadących z prędkością 80km/h, odpowiada zderzeniu auta z betonową
    > ścianą z prędkością.... 80km/h

    I co w tym dziwnego? Policz energię i wyjdzie Ci dokładnie to samo.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2011-08-15 19:45:50
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Co do nubir, grill by sie zgadzał, ale jakoś nie wyobrażałem sobie nubiry
    > w usa.

    Lanosy też jeździły (chociaż nie wiem czy pod marką Daewoo). Lanos grał w
    jakiejś komedii, widziałem też w jakimś programie (na Discovery albo Turbo)
    gdzie służył jako pojazd zastępczy w warsztacie.

    Wbrew pozorom trafiają się "ciekawe" europejczyki w USA. Kiedyś w jakimś
    filmie/programie widziałem np. Yugo Koral - to jest dopiero egzotyczny
    samochód jak na ich rynek ;-)

  • 13. Data: 2011-08-15 19:49:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Aug 2011 19:45:50 +0200, "Iksinski"
    <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> wrote:

    >Lanos grał w
    >jakiejś komedii

    W Transformersach też sobie grał -
    http://www.imcdb.org/vehicle_129037-Daewoo-Lanos-T10
    0-1999.html

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2011-08-15 20:04:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 15 Aug 2011 19:45:50 +0200, Iksinski

    > Wbrew pozorom trafiają się "ciekawe" europejczyki w USA.

    Kaman, Daewoo europejczyk... ;)

    W tej? :P http://youtu.be/7e8dzxU926s

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 15. Data: 2011-08-15 20:04:44
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 15 Aug 2011 19:45:50 +0200, Iksinski napisał(a):

    > Wbrew pozorom trafiają się "ciekawe" europejczyki w USA. Kiedyś w jakimś
    > filmie/programie widziałem np. Yugo Koral - to jest dopiero egzotyczny
    > samochód jak na ich rynek ;-)

    "Dragnet" (aka "Dziennik Sierżanta Fridaya) z Hanksem i Aykroydem. Ale to
    Yugo to tam jako najgorszy złom grało - dostali je za karę jak rozwalili
    kolejny samochód.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 16. Data: 2011-08-15 20:32:01
    Temat: Re:
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-15 13:24, Michał wrote:

    > a o moje ulubione bo miałem takie samo :)
    > http://www.youtube.com/watch?v=fQ-xOplVUyc
    >
    > 35mph, 56km/h w ścianę, 20 letni europejczyk.

    Mam kumpla, co zawsze mu musiałem przypominać o zapinaniu pasów z tyłu.
    Kiedyś dyskutował, dopóki raz mu nie powiedziałem, że albo zapina, albo
    wypierdala w samochodu. Przesłałem mu to i teraz już tylko patrzę
    kontrolnie - zawsze zapina:P

    Shrek.

  • 17. Data: 2011-08-15 21:09:52
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Audi Q7 z 5 gwiazdkowym Fiatem 500:
    > http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1Wr7GLQ

    A kolega Waldek twierdzil, ze te SUVy nic nie daja...
    Jak widac mam racje pakujac zone z dzieciakami w SUVa!

    --
    Picasso

  • 18. Data: 2011-08-15 21:21:37
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.08.2011 21:09, P_ablo pisze:
    > Jak widac mam racje pakujac zone z dzieciakami w SUVa!

    A jak innym autem (np. fiatem 500) bedzie jechala czyjas zona z
    dzieckiem? Nie kazdy ma cayenne! Egoista!

    :)

  • 19. Data: 2011-08-15 21:22:33
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-15 21:09, P_ablo pisze:
    > Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A kolega Waldek twierdzil, ze te SUVy nic nie daja...
    > Jak widac mam racje pakujac zone z dzieciakami w SUVa!

    Po tym co widzę na drogach, to mam wrażenie, że kierowcy SUVów mają
    znacznie większą szansę wyskoczyć na czołówkę z TIRem, niż przeciętny
    kierowca osobówki. Tak jakby większe auto dawało im -10 do instynktu
    samozachowawczego.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 20. Data: 2011-08-15 21:30:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 15 Aug 2011 21:21:37 +0200 osobnik zwany neoniusz
    wystukał:

    > A jak innym autem (np. fiatem 500)

    to jest SUV? chyba u was w stanach

    --