  • 1. Data: 2010-03-10 09:17:03
    Temat: czy jaest jakies proste urzadzenie przenośne
    Od: "Andrzej" <a...@w...pl>

    Witam czy jest jakies proste przenośne urzadzenie do pomiaru prądu

  • 2. Data: 2010-03-10 09:45:25
    Temat: Re: czy jaest jakies proste urzadzenie przenośne
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Witam czy jest jakies proste przenośne urzadzenie do pomiaru prądu

    Chodzi Ci o amperomierz?

    Jak duże prądy to amperomierz cęgowy - nie trzeba wpinać się w obwód.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 3. Data: 2010-03-10 10:02:16
    Od: "Andrzej" <a...@w...pl>

    chodzi mi zeby podłaczyć i sprawdzić ile np piec zuzywa prądu w czasie np 5
    godzin

  • 4. Data: 2010-03-10 11:26:17
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > chodzi mi zeby podłaczyć i sprawdzić ile np piec zuzywa prądu w czasie np
    > 5 godzin

    Potrzebny ci więc licznik energii (kilowatogodzin) Są takie wyglądające jak
    programator elektroniczny. Wpinasz go w gniazdo a do jego gniazda podłączasz
    odbiornik. Są też takie małe montowane np na szynie DIN 35 mm w rozdzielni.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2010-03-10 12:01:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@w...pl> napisał
    > chodzi mi zeby podłaczyć i sprawdzić ile np piec zuzywa prądu w
    > czasie np 5 godzin

    Jesli piec jednofazowy, to pelno takich na allegro, np

    http://www.allegro.pl/item937576302_licznik_zuzycia_
    energii_watomierz_miernik_mocy.html

    Moze byc to dosc niedokladne.

    A piec .. ma termostat ?

    Jak nie ma, to bierze mniej wiecej tyle ile mu z tylu na tabliczce
    napisali, a po pewnym czasie robi sie goraco..

    J.