  • 1. Data: 2010-08-12 08:48:42
    Temat: jak jechac Wroclaw - Kolobrzeg
    Od: Pablo <p...@g...com>

    Slubna wymyslila wypoczyn w Kolobrzegu, a ja mam teraz zagwozdke,
    ktoredy jechac. Google maps sugeruje trase przez Berlin, Viamichelin
    przez Zielona Gore i Gorzow, a niektorzy znajomi przez Poznan i
    Szczecinek. Bedziemy startowac w sobote ok 4-5 rano i jechac z malym
    dzieckiem. Jakies sugestie?

  • 2. Data: 2010-08-12 09:32:39
    Temat: Re: jak jechac Wroclaw - Kolobrzeg
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 12.08.2010 Pablo <p...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > przez Zielona Gore i Gorzow, a niektorzy znajomi przez Poznan i
    > Szczecinek. Bedziemy startowac w sobote ok 4-5 rano i jechac z malym
    Ja z poznania ostatnio jechalem na Czarnkow, potem Walcz, czaplinek(i gdzies
    tutaj postoj na takim parkingu pod ruinami zamku) i bialogard. W drodze
    powrotnej postoj na "odcinku testowym" (taki szeroki, latwo rozpoznac - celem
    zakupu jagod).

    Trasa spokojna, maly ruch. Jechalem w piatek, pozniej wracalem w czwartek.

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

  • 3. Data: 2010-08-12 12:50:03
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Odradzam droge przez Bialogard. Remont wiaduktu przez co wyznaczono objazdy,
    które tez sa w remoncie.

  • 4. Data: 2010-08-12 14:26:59
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Odradzam droge przez Bialogard. Remont wiaduktu przez co wyznaczono
    > objazdy, które tez sa w remoncie.

    Przejeżdżałem tam dzisiaj i rzeczywiście są remonty objazdów ale to wcale
    nie utrudniało ruchu.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2010-08-12 14:39:27
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 08/12/2010 08:48 AM, Pablo wrote:
> [...]
    > przez Zielona Gore i Gorzow, a niektorzy znajomi przez Poznan i
    > Szczecinek. Bedziemy startowac w sobote ok 4-5 rano i jechac z malym

    Na DK3 masz remonty między Sulechowem a Świebodzinem.
    Jak będzie duży ruch - można postać.

    http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Polskie_drogi/Remo
    nt_trojki_na_odcinku_Swiebodzin_Sulechow,a,169549.ht
    ml