  • 21. Data: 2011-08-03 19:16:00
    Temat: Re: definicja umowy na czas nieokreślony by netia
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "DK" <c...@W...wroclaw.pl>

    > Tak, to stoi w sprzeczności z: "Umowa bez lojalki - nie musisz podpisywać
    > umowy na 12 czy 24 miesiące, w każdej chwili możesz zrezygnować z naszych
    > usług" i wprowadza w błąd.

    O co Ci chodzi ? Nie podpisujesz umowy terminowej. W każdej chwili możesz
    zrezygnować. Jednorazowa opłata instalacyjna jest odroczona.

  • 22. Data: 2011-08-06 00:19:10
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    Dnia Tue, 19 Jul 2011 20:29:24 +0200, paweł zatrybił (a):
    /../
    > wiem, i netia dosyć głośno o tym mówi. to nie jest małymi literkami
    > jasnoszarnym fontem na końcu regulaminu.

    Bo jest to dość poważne ograniczenie kosztów zerwania umowy.

  • 23. Data: 2011-08-07 12:28:27
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@W...pl>

    > Bo jest to dość poważne ograniczenie kosztów zerwania umowy.

    To nie jest koszt zerwania umowy tylko odroczony i umarzalny koszt jej
    zawarcia. Podłączają kabelek i router udostępniają.