  • 1. Data: 2016-12-05 22:16:15
    Temat: Matka do SD do pendrajwu
    Od: Gil <g...@g...pl>

    Jaki jest najlepszy uchwyt, obejma, matka karty SD do zrobienia
    pendrajwa?
    Miałem Micromate SanDisk sprzedawany z karta. Była niezła ale nie
    szybka. Ale mi sie rozwaliła. Jakieś tanie Kazki wynalazki po 10 zł w
    przezroczystych obudowach to zupełna porażka. Działaja jak USB 1.1 choć
    sa niby 2.0
    Drobna rzecz ale niezwykle użyteczna. Nigdy nie zrzucam np. 20 GB z
    kamery sportowej czy aparatu przez podłączanie urządzenia bo nieraz
    potrzeba deajwerów i porty sie wycieraja. Wolę wyjąć kartę i włożyć do
    matki czy jak to zwać.

  • 2. Data: 2016-12-05 23:23:39
    Temat: Re: Matka do SD do pendrajwu
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-05 o 22:16, Gil pisze:

> [...]
    > kamery sportowej czy aparatu przez podłączanie urządzenia bo nieraz
    > potrzeba deajwerów i porty sie wycieraja. Wolę wyjąć kartę i włożyć do

    Używam w kilku miejscach z powodzeniem Adata AM3RBKBL

    http://www.adata.com/en/sd/feature/116

    Sprzedałem tego niewiele, poniżej 30 szt. Problemów nikt nie zgłaszał.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2016-12-06 03:38:28
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <o24pdb$e2a$1@usenet.news.interia.pl>, a...@p...onet.pl
    says...

    > Używam w kilku miejscach z powodzeniem Adata AM3RBKBL
    >
    > http://www.adata.com/en/sd/feature/116
    >
    > Sprzedałem tego niewiele, poniżej 30 szt. Problemów nikt nie zgłaszał.

    Tylko gdzie to kupić bez Allegro bo konta nie mam?

  • 4. Data: 2016-12-06 06:01:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gil g...@g...pl ...

    > Tylko gdzie to kupić bez Allegro bo konta nie mam?

    :)
    Nie musisz miec konta na allegro zeby dokonac tam zakupów.

    Tak samo, jak zapewne w kazdym innym sklepie:
    http://www.ceneo.pl/13007819#mh=a0a1aaaa13005adataGa
    1z6tPj8A-
    wkEIeC_EqxCEkyhOQpTqypzEQXv5wznBNq9qaMOqN3melck6G6zF
    gduOtwj_CZscL1n0Sah3QU3
    W_UuQC748I11gZsiEQy3rM96rse2bzaVgRislUKpWFZvKqMMsiX3
    qNo070Uq6z1PG4z---
    _Li4SZ6uGz38aCw1

    http://tiny.pl/gcvtk

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 5. Data: 2016-12-06 14:49:11
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Proponuję Kingston MobileLite G4 (USB 3.0).
    Ma gniazda na SD i na micro SD, przy czym obydwa gniazda widać jako osobne napędy
    (można przekopiować z microSD na SD lub w drugą stronę - nie zawsze taka
    funkcjonalność występuje).
    Zastanów się nad kształtem - jednemu bardziej pasuje płaski i szeroki, innemu wąski i
    gruby, podobnie z kierunkiem wkładania karty.

    -----

  • 6. Data: 2016-12-07 00:17:59
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-12-06 o 03:38, Gil pisze:
    > In article <o24pdb$e2a$1@usenet.news.interia.pl>, a...@p...onet.pl
    > says...

    > Tylko gdzie to kupić bez Allegro bo konta nie mam?
    Do samej karty micro sd ten adapter jest niezły. Mam jeszcze taki
    podobny do dongla.
    http://allegro.pl/adapter-karty-pamieci-sd-na-mikro-
    sd-micro-i5846577920.html
    Taki też mam. Jest o wiele lepszy
    http://allegro.pl/czytnik-adapter-micro-sd-usb-kart-
    pamieci-pendrive-i6091561381.html

    --
    animka

  • 7. Data: 2016-12-07 06:58:41
    Od: work <g...@w...pl>

> [...]
    > kamery sportowej czy aparatu przez podłączanie urządzenia bo nieraz
    > potrzeba deajwerów i porty sie wycieraja. Wolę wyjąć kartę i włożyć do

    a ojciec karty SD? :-)

  • 8. Data: 2016-12-07 14:04:38
    Temat: Re: [ot] Matka do SD do pendrajwu
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Animka" napisała: w wiadomości

    > Do samej karty micro sd ten adapter jest niezły.

    A kto mówił o microSD? Bo coś przegapiłem...

    > Mam jeszcze taki podobny do dongla.
    > http://allegro.pl/adapter-karty-pamieci-sd-na-mikro-
    sd-micro-i5846577920.html

    Łojacierpiędolę...
    Napisz jeszcze, że wtykasz to do gniazda USB. No proszę cię, napisz...

    JoteR

  • 9. Data: 2016-12-07 18:11:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-12-07 o 14:04, JoteR pisze:
    > "Animka" napisała: w wiadomości

    > A kto mówił o microSD? Bo coś przegapiłem...

    Podałam link na allegro tylko Ty go wyciąłeś.
    sd-micro-i5846577920.html

    > Łojacierpiędolę...
    Siebie samego chamie pierdol. Podszyłeś się pod kulturalnego człowieka
    JoteR chamie!
    > Napisz jeszcze, że wtykasz to do gniazda USB. No proszę cię, napisz...

    Każdy wie gdzie to się wtyka, a Ty możesz sobie wetknąć chamie nawet w dupę.

    --
    animka

  • 10. Data: 2016-12-10 11:19:20
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Animka" napisał:

    > Siebie samego chamie pierdol.

    Czytaj uważniej. I nie przeklinaj, kobiecie nie wypada.
    Chyba że...

    > Ty możesz sobie wetknąć chamie nawet w dupę.

    ...Krycha Pawłowicz? Szanowna pani tutaj? Z sałatką? ;->

    JoteR