  • 31. Data: 2017-06-17 19:23:28
    Temat: Re: [OT] developers
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    odczep się, załóż se swój wątek

    na newsach pojawili się euro-komando...
    nie żebym jakoś próbował kogokolwiek atakować,
    ot chciałbym uzupełnić listę moich największych przyjaciół...
    czy ktoś tu zna może tego b...@g...com
    np. Message-ID: <3...@g...c
    om>
    to jest kolejne wcielenie donek69bronek?

    i drugie pytanie, o co tu chodzi - od dawna wiadomo, że google nie
    obsługuje newsów a tu 3/4 piszących używa google do pisania... o co chodzi?

  • 32. Data: 2017-06-20 23:25:17
    Temat: Re: developers
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    kolejne pytanie, zna ktoś tu newsy?

    czy nie ma sposobu żeby wyszukać wiadomość po message id nie mając nazwy
    grupy?

    no i ile czasu trzymane są wątki na serwach news?

  • 33. Data: 2017-06-21 06:00:37
    Od: s...@g...com

    > no i ile czasu trzymane są wątki na serwach news?
    Google chyba trzyma na wieki...

  • 34. Data: 2017-06-21 14:14:19
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    chyba tylko dla zasłużonych, było głośno,że google wycięło totalnie
    newsy... pewnie, żeby uwalić kogo uznano...

  • 35. Data: 2017-06-21 19:44:01
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "w systemie siła 'POPIS/EU" <N...@g...pl> napisał:

    > było głośno,że google wycięło totalnie newsy... pewnie, żeby uwalić kogo uznano...

    Nieprawda !. Ty wciaz k...a piszesz :(

    PS: zabralbym Ci syrop klonowy, ale jestes za daleko....

    AK

  • 36. Data: 2017-06-27 22:46:43
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2017-06-17 o 15:32, AK pisze:

    > Nie nie !. Pomyliłeś się.
    Nie pomyliłem się, ponieważ to celowy zabieg.
    Pozwól, że Cię oświecę...

    Celem było sprowadzenie fira, stokrotki i "systemowego siłacza" w jeden
    folklorystyczny byt tej grupy :)

    > Na boreliozę rzekomo cierpi (ś)fir.
    > Twój interlokutor ma po prostu całkiem zwykłego/pospolitego pierdolca....
    Z tym ciężko dyskutować...

    --
    wloochacz

  • 37. Data: 2017-06-28 16:45:29
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    amen!
    pomódlmy się wspólnie do donalda i hanny!

    P.S.
    czy europen liders to jak się modlą to błagają o te wszystkie
    nieszczęścia które przytrafiają się frajerom co głosować nie potrafią?

  • 38. Data: 2017-06-28 21:30:53
    Temat: [OT17] developers
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    znaczy co, w myśl ideałów europejskich pobił byś kolegę?

    mam dla Szanownego Plenum ciekawe pytanie filozoficzne:

    gdyby założyć (nie wnikam czy to prawda) że istnieje maszyna (nie
    wnikajmy w to) która może zeskanować powiedzmy EM mózgu frajera numer 1
    i wytworzyć takie pole EM w mózgu frajera numer 2 co (założenie)
    powodowało by u niego (2) pojawianie się myśli (1)...

    pytanie jest takie: jeśli (1) jest angolem a (2) polakiem nie znającym
    angielskiego - czy (2) zrozumie myśl (1)?

    P.S.
    a jak z myśleniem o pisanym programie? (burza mózgów? - przepraszam nie
    mogłem się powstrzymać)

  • 39. Data: 2017-06-28 22:20:06
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "w systemie siła 'POPIS/EU" <N...@g...pl>:

    > amen!
    > pomódlmy się wspólnie do donalda i hanny!

    ..ależ Ty jesteś POjeb :))

    AK

  • 40. Data: 2017-06-28 22:38:20
    Temat: Re: [OT17] developers
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "w systemie siła 'POPIS/EU" <N...@g...pl> napisał:

    > znaczy co, w myśl ideałów europejskich pobił byś kolegę?

    Pobił ? Bym Cię ciuro jedna zwyczajnie zadeptał ;).
    W mysl ideałow ? A tak.
    Takich choćby: "Choć nieraz mówię o dur­nej Pol­sce, wy­myślam na Pol­skę i Po­laków
    ..."
    .. wiec przestań się żenująco silić na Polaka durna internetowa pało... :(
    Żeby nim prawdziwie być, trzeba wpierw mieć w głowie coś wiecej niż plewy i trociny.
    Dopiero potem/poźniej zaczynają sie liczyć poglądy polityczne.

    AK