  • 21. Data: 2017-06-02 21:09:52
    Temat: Re: [OT 2 ;o)] developers
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU" <N...@g...pl> napisał:
    > dlaczego 10MB png nie wyświetla mi się w ff, a już 10MB jpg się wyświetla?

    Bo Java jest lżejsza od dotNet...

  • 22. Data: 2017-06-02 21:18:00
    Od: nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jednak bezdyskusyjnym liderem jest silverlight - to jest framework dla
    prawdziwych euro-twardzieli...

    P.S.
    nic nie da się zrobić z tym PNG? wolałbym mieć obrazki 10MB w png niż w
    jpg...

  • 23. Data: 2017-06-02 22:45:25
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU" <N...@g...pl> napisał:

    > nic nie da się zrobić z tym PNG? wolałbym mieć obrazki 10MB w png niż w jpg...

    rename ?

    AK

  • 24. Data: 2017-06-06 18:49:16
    Temat: [ZOT] developers
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czy mamy właśnie na rynku "efekt ujebania frajerów przez
    popis/eu/pw/up"? czy to może tylko pozory? chętnie bym się dowiedział
    zdania innych w temacie obsadzenia rynku programistów? bardzo mnie to
    ciekawi... i wcale nie próbuję udowadniać z góry założonej tezy o
    sukcesie modelu...

  • 25. Data: 2017-06-08 20:09:42
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > rename ?

    MSPANC :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 26. Data: 2017-06-09 17:30:20
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    W dniu 2017-06-08 o 20:09, Mateusz Bogusz pisze:

    > MSPANC :-D

    i co "system" się nie kapnie?

  • 27. Data: 2017-06-09 19:52:34
    Temat: Re: developers
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nastraszyli mnie tym ostatnim "zdjęciem", że aż boję się zakładać nowe
    wątki...

    podobno dziś jacyś wredni rosyjscy hakierzy ośmielili się wykraść
    europie jakieś dawno nieaktualne projekty i jeszcze próbują się błaźnić,
    że ujawnią w internecie...

    niestety cholera - zaatakowano ideałami i nie zapamiętałem nazwy teamu
    projektowego...

    próbowałem szukać, ale tyle jest informacji, że nie sposób znaleźć...

    może Ktoś podpowie - chodzi przynajmniej o nazwę tej firmy?

  • 28. Data: 2017-06-09 21:33:03
    Temat: Re: [OT] developers
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2017-06-09 o 19:52, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > nastraszyli mnie tym ostatnim "zdjęciem", że aż boję się zakładać nowe
    > wątki...
    >
    > podobno dziś jacyś wredni rosyjscy hakierzy ośmielili się wykraść
    Nie dziś, tylko 8 czerca opublikowano info.
    A kiedy to było, nie podali.

    > europie jakieś dawno nieaktualne projekty i jeszcze próbują się błaźnić,
    > że ujawnią w internecie...
    Skąd te rosyjskie konotacje?

    > niestety cholera - zaatakowano ideałami i nie zapamiętałem nazwy teamu
    > projektowego...
    Skupiasz sie na pierdołach, to nie dziwne że główka zaśmiecona.

    > próbowałem szukać, ale tyle jest informacji, że nie sposób znaleźć...
    Bo szukać, to trzeba umieć.

    > może Ktoś podpowie - chodzi przynajmniej o nazwę tej firmy?
    CD Projekt Red i dotyczy materiałów na temat ich nowej produkcji
    Cyberpunk 2077.

    PS.
    Ależ ty pierdolisz, pewnie z powodu bolieriozy "musgu"...

    --
    wloochacz

  • 29. Data: 2017-06-09 23:05:59
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > CD Projekt Red i dotyczy materiałów na temat ich nowej produkcji
    > Cyberpunk 2077.

    dziękuję, mogę skorzystać z okazji i zapytać takiego eksperta o coś co
    mnie zawsze interesowało? na czym polega "pisanie" takiej gry? (wolałbym
    swoimi słowami, niż dyrektywami pw/up)

    > PS.
    > Ależ ty pierdolisz, pewnie z powodu bolieriozy "musgu"...

    nie to nie to, tak mi się zrobiło w europie... ale, ale, nie rozumiem o
    co chodzi? przecież to kropka w kropkę dupostrzały europejskich liderów...

  • 30. Data: 2017-06-17 15:32:23
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "wloochacz" <w...@n...spam.gmail.com> napisał:

    > PS.
    > Ależ ty pierdolisz, pewnie z powodu bolieriozy "musgu"...

    Nie nie !. Pomyliłeś się.
    Na boreliozę rzekomo cierpi (ś)fir.
    Twój interlokutor ma po prostu całkiem zwykłego/pospolitego pierdolca....

    AK