  • 31. Data: 2020-04-05 03:41:16
    Temat: Re: dłubiecie w czasach zarazy?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Fabryka chuju osrany nazywa się Texton i jest w Zgierzu. Zanim napisałem nie byłem
    takim kretynem i kłamcą jak ty i sprawdziłem czy jeszcze jest. Możesz wypierdalać na
    bambus. Brakujące zwoje mózgowe z gowna sobie wydrukuj.

  • 32. Data: 2020-04-05 10:47:27
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/04/2020 03:41, Zenek Kapelinder wrote:
    > Fabryka chuju osrany nazywa się Texton i jest w Zgierzu.4

    To jest krytycznie ważne abyś podał adresi i wysłał tam, chuju osrany,
    te wszystkie tępe pielęgniarki co se maseczek atestowanych nie mogą,
    idiotki, kupić. Taka wiedza nie może przepaść, szpitale będą szczęśliwe.
    Podaj adres tego magicznego miejsca które uratuje cały Naród. I miej
    kaprys postawić swoją, atestowaną, wytwórnię jak już będzie po wszystkim.

    > Zanim napisałem nie byłem takim kretynem i kłamcą jak ty i sprawdziłem czy jeszcze
    jest.

    Bez wątpienia jest. Co za ulga dla szpitali. Jest! Zupełnie jak za
    Gomułki. Nie można powiedzieć że nie ma na rynku opon, bo przecież jest
    fabryka i kto twierdzi że nie ma opon to chuj osrany, pardon, zapluty
    karzeł reakcji.

    > Możesz wypierdalać na bambus.

    Nigdzie w okolicy nie rośnie.

    > Brakujące zwoje mózgowe z gowna sobie wydrukuj.

    Sprawdzałem ostatnio, wszystkie na miejscu, Zenuś. I nie z gówna. Być
    może mniej TVP oglądam.

  • 33. Data: 2020-04-05 11:33:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co pielęgniarki mają w Polsce kupować maseczki jeśli rząd im kupił ostatnio kilka
    milionow sztuk?

  • 34. Data: 2020-04-05 11:52:02
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 05.04.2020 02:54, PiteR wrote:

    > a jakie tabletki uspokajające polecacie? ;)

    Pierwszy raz masz z komputerami do czynienia? ;)
    Po prostu jak coś cię zirytuje to krzyczysz głośno K!
    Ale samo "k". Za drugim razem U! ... jak dojdziesz do Ć!,
    ale lepiej wcześniej, to wstajesz się przejść, choćby wkoło biurka.
    Większość problemów rozwiązałem po spacerze, albo choćby po wstaniu z
    krzesła. Może ma to związek z dotlenieniem mózgu, może z czymś innym.

    Nic mnie tak nie wk.. jak wspólny pasek adresów i wyszukiwarki.
    Q mojej pracy często muszę wpisać adres IP albo URL z palca, wystarczy
    jedna literówka i leci na Googla albo Binga. I do tego potem On Wie
    Lepiej co chciałem wpisać.

    --
    Mirek.

  • 35. Data: 2020-04-05 12:45:16
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/04/2020 11:33, Zenek Kapelinder wrote:
    > Po co pielęgniarki mają w Polsce kupować maseczki jeśli rząd im kupił ostatnio
    kilka milionow sztuk?

    Przepraszam, nie chce mi się szukać, takie coś tylko dzisiaj się mi
    przyplądało na FB, a jest tego codziennie na tony:

    "Sosnowiecki Szpital Miejski sp z oo
    1 kwietnia o 16:34 [...]
    Kochani, sytuacja, jaka nas wszystkich spotkała, jest bardzo trudna.
    Obecnie, bazujemy na zapasach, które dzięki Wam i wsparciu Urzędu Miasta
    udało nam się zgromadzić. Wszystkim Darczyńcom - jesteśmy niezwykle
    wdzięczni. [...]
    Najbardziej potrzebne artykuły to:
    *maseczki chirurgiczne; maseczki z filtrem FFP3 oraz FFP2;
    *przyłbice ochronne, gogle oraz okulary ochronne;
    [...]"

    "Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 w Bytomiu[...] Dopiero co
    wyszły z drukarek 3D w laboratorium Katedra Biomechatroniki Politechniki
    Śląskiej. 12 ochronnych przyłbic przywiózł nam prof. Marek Gzik, dziekan
    Wydziału Inżynierii Biomedycznej Politechniki Śląskiej.[...]"

    https://www.prawo.pl/zdrowie/darowizny-na-maseczki-i
    -sprzet-dla-szpitali-walczacych-z,499155.html

    "[...]Pieniądze na maseczki nieopodatkowane - tylko gdy są darowizną
    Źródło: iStock
    Szpitale samorządowe wysyłają dramatyczne apele do lokalnej społeczności
    o wsparcie finansowe na zakup sprzętu i maseczek potrzebnych do walki z
    koronawirusem. Zostały pozostawione same sobie, bo środki ochrony
    osobistej dostają od rządu w pierwszej kolejności szpitale zakaźne[...]"

    No i faktycznie, tępe chuje latają po jakis facebookach żebrając zamiast
    czekać na te milka milionów sztuk co je Pinknio z pokurczem za własną
    kasę kupili. Widać te 2mld robi dobrą robotę, tak trzymać Zenuś, nie
    ustawaj w dobrej nowinie! Program jest słuszny, tylko z takimi ludźmi
    cieżko go realizować!

  • 36. Data: 2020-04-05 13:40:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego że jak czegoś nie ma to nie kupisz tego za
    żadne pieniądze. Napisałeś "szpitale samorządowe wysyłają dramatyczne apele do
    lokalnej społeczności o wsparcie finansowe na zakup sprzętu i maseczek potrzebnych do
    walki z koronawirusem". Wychodzi na to że maseczki co normalnie kosztują 20 groszy za
    sztukę szpitale chcą kupować po 2 złote za sztukę. Obstawiam nie brak maseczek a to
    że cwane gapy chcą przytulić kasę wynikająca z zawyżonej ceny.

  • 37. Data: 2020-04-05 15:38:51
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/04/2020 13:40, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego że jak czegoś nie ma to nie kupisz tego za
    żadne pieniądze.

    I tu wchodzisz Ty, cały na biało, z atestem i dzięki magicznemu
    kaprysowi napierdalasz po 1k maseczek na godzinę na własonoręcznie
    wytoczonej maszynce ze złomu z szopy i przegryzając petem w zębach
    pokazujesz tym wszystkim debilom szyjącym maseczki w domu jak to należy
    poprawnie zorganizować.

    Dwaj Zenuś. Pinokio z pokurczem dali radę kupić jednak miliony maseczek,
    więc i Ty dasz radę. Choć faktycznie, Holecka mówi że wszystko jest ok,
    to może nie trzeba, w końcu przy tych kilku milionach maseczek wychodzi
    jakieś kilka tysięcy na szpital, czyli ze 3 doby prawidłowego użycia.
    Czyli akurat epidemia wygaśnie w/g szacunków emertytowanych ekspertów z
    usenetu.

    Kurtyna.

  • 38. Data: 2020-04-05 16:32:57
    Od: g...@g...com

    użytkownik heby napisał:

    > Program jest słuszny, tylko z takimi ludźmi
    > cieżko go realizować!

    Nie ekscytuj się tak bo spuchniesz. Proponuję szklaneczkę wody.

    Np. w Polsce ilość zgonów z powodu grypy, zarejestrowanych w statystykach
    GUS w okresie pandemii w 2009 roku, wyniosła tylko 182 osoby. Zastanawiające
    jest jednak, przeszło 90 razy częstsze niż w Anglii i Walii, umieszczenie w
    tych statystykach niewydolności oddechowej i zatrzymania oddechu

    ... Niestety, osoba, dzięki której te dane wypłynęły, została odwołana.
    https://wiadomosci.wp.pl/chorzy-na-grype-zagrozeni-d
    r-dariusz-majkowski-oskarza-wladze-o-dezinformacje-6
    031591350183041a

    ,,Zamknij cztery szpitale i przyjdź po pieniądze"
    Pamiętasz kto to powiedział?

    > Widać te 2mld robi dobrą robotę

    Tu babcia koszyk nosi. Albo likwidujemy tvp na co nikt się nie zgodzi,
    albo bierzemy ludzi za mordę jak na zachodzie gdzie 90% płaci abonament
    (w PL 8%) albo sypiemy z publicznego wora, albo wyprzedajemy mienie
    na utrzymanie TVP. Albo albo Panie.

    A tak? 2mld na tvp "a nie na onkologie"/"a nie na koronawirusa"/"a nie na xxx"

    https://twitter.com/Anna_Mierzynska/status/123621496
    9282281472
    A chorzy na raka myśleli, że chodzi o nich, a to tylko o szacunek branżowy.

  • 39. Data: 2020-04-05 16:52:39
    Od: g...@g...com

    użytkownik PiteR napisał:
    > czy nerw nie pozwala się skoncentrować?

    Znaczy nerw przez to co pokazują w TV?

    https://m.demotywatory.pl/4988783

    Może nerw Ci przejdzie po tym:
    https://zdrowie.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/647
    2286,koronawirus-i-covid-19-czym-jest-odpornosc-stad
    na-w-walce-z-koronawirusem.html

    Lub po tym (tfu tefauen):
    https://youtu.be/IH3LqtivbAg

    :)

  • 40. Data: 2020-04-05 16:59:49
    Temat: Re: [ot] dłubiecie w czasach zarazy?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/04/2020 16:32, g...@g...com wrote:
    > Nie ekscytuj się tak bo spuchniesz. Proponuję szklaneczkę wody.

    Nie *ja* się ekscytuję, tylko służba zdrowia się eksytuje problemami
    które Zenek rozwiązuje byle kaprysem. Tępaki...

> [...]
    > jest jednak, przeszło 90 razy częstsze niż w Anglii i Walii, umieszczenie w
    > tych statystykach niewydolności oddechowej i zatrzymania oddechu

    Na przykład w Polsce liczba zgonów po zażyciu narkotyków też jest na
    tyle wysoka że tan cały Covid19 o kand dupy rozbić. Nie wiadomo o co
    tyle krzyku, nie? A ile za starości umiera, Panie ... kto by to liczył.
    Rozejść się i do pracy.

    > ,,Zamknij cztery szpitale i przyjdź po pieniądze"
    > Pamiętasz kto to powiedział?

    A u was bili murzynów! Powiedział to kolejny karierowicz których
    tysiącami wstawia się na stanowiska decyzyjne. Tak działa każda partia,
    po to są etaty w spółkach skarbowych. Orientacja polityczna jest bez
    znaczenia.

> [...]
    > albo bierzemy ludzi za mordę jak na zachodzie gdzie 90% płaci abonament
    > (w PL 8%) albo sypiemy z publicznego wora, albo wyprzedajemy mienie

    Przeciez od dawna nie ma na co płacić. Jak wyglada misyjność tego szamba
    widzi każdy. Brak edukacji, brak kultury, brak informacji. Za to jak u
    Orwella, jest deedukacja, chamstwo i dezinformacja. Jak wróci telewizja
    edukacyjna, Pegaz, Teatr Telewizji itd to możemy porozmawiać o OBOWIAZKU
    płacenia. Obecnie nie ma nawet śladu pozyteczności publicznej, choć
    niewątpliwie jest pozyteczność partyjna i to za poprzedniej ekipy też
    miało miejsce. Być może jedyna szansa, to zaorać.

    > A tak? 2mld na tvp "a nie na onkologie"/"a nie na koronawirusa"/"a nie na xxx"

    Nic takiego nie powiedziałem. NIe stawiam nic w opozycji. Jak by te 2mld
    wydali na strzyżenie trawników było by bardziej pożyteczne niż na
    propagande.

    > A chorzy na raka

    Nic takiego nie napisałem, nie postawiłem tych 2mld do opozycji z rakiem
    bo to znowu żałosna propaganda PO. Nie eksytuj się bo spuchniesz.

    Daleko odjechałeś od tematu. A więc zabolało.