  • 1. Data: 2010-07-02 17:58:34
    Temat: dopasowanie diva do szerokosci strony
    Od: docxxx <s...@g...com>

    Koledzy, pomozcie, bo mam pomrocznosc.
    Jest skomplikowana strona, ktora ma trzy divy (i wrappera):

    [cala [lewy] [srodek] [prawy] strona]

    Upraszaczajac:
    cala strona ma 1000px
    lewy i prawy maja szerokosc 300px
    a srodek 400px

    I teraz na niektorych stronach nie ma tego prawego diva. Czy mozna tak
    zapisac reguly w css, aby ten div [srodek] elestycznie rozciagnal sie
    na reszte strony? Moge zrobic to na sztywno w php albo wrecz stworzyc
    drugi, maly plik css i podpiac go na tych stronach, ale chcialbym to
    elegancko zalatwic za pomoga samego css.
    Z gory dzieki za info.

  • 2. Data: 2010-07-03 17:17:28
    Temat: Re: dopasowanie diva do szerokosci strony
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-07-02 19:58, docxxx wrote:
> [...]
    >
    > I teraz na niektorych stronach nie ma tego prawego diva. Czy mozna tak
    > zapisac reguly w css, aby ten div [srodek] elestycznie rozciagnal sie

    Tak, ale tylko gdy w kodzie masz go za lewym i prawym, także lepiej
    dodać klasę np. dla body i wg niej ustawiać szerokość tego diva.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";