  • 11. Data: 2014-09-20 17:04:36
    Temat: Re: dorabianie kluczyków
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:XnsA3AEAAE5E775Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik k...@g...com ...

    > Tylko narzekać potrafia jeszcze lepiej.

    I wszyscy są tacy sami...
    Ech, panowie, nie krzywdźcie ludzi generalizując tak niemiło.

  • 12. Data: 2014-09-20 17:06:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MarcinJM" <m...@o...pl> wrote in message

    > A ty co? Komunista-bolszewik?

    Na to wygląda...

  • 13. Data: 2014-09-20 18:23:28
    Od: "Zenowik6" <g...@w...pl>

    ps.com...

    > Ale nie może być tak że jak ktoś przykręca umywalki to musi sprzedać
    > nerkę żeby kluczyk do samochodu dorobić.

    Nikt go nie zmusza, aby miec samochód.

  • 14. Data: 2014-09-20 18:35:04
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 20 września 2014 18:23:28 UTC+2 użytkownik Zenowik6 napisał:
    > U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > Nikt go nie zmusza, aby miec samoch�d.

    Masz`rację ze nikt nikomu ręki nie wykręca żeby kupił samochód. Istota sprawy tkwi w
    innym miejscu. Tam gdzie jest cywilizacja ktoś kto dużo życzy za swoje usługi ma
    wpisane w zakres społecznych obowiązków dużo przeznaczać na kosztowną konsumpcję. A w
    Polszcze im ktoś ma więcej pieniędzy tym więcej gówna spod siebie by zjadł.

  • 15. Data: 2014-09-20 18:40:36
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-09-20 08:06, PiteR pisze:
    > - wyrżnięcie grota (30 sekund) - 60zł
    > - odczytanie PIN z samochodu - 100zł
    > - dodanie kluczyków do ulubionych w samochodzie (5minut) - 100zł
    > - sklonowanie transpondera (15 sekund) - 100zł
    >
    > wyliniały dres konus, którego matka pewnie paliła w ciąży
    >

    > teraz dla porownania
    > - porada u lekarza spec, 55 lat, z-ca ordynatora (30 minut) - 150zł
    >

    > od jutra za wymiane bezpiecznika biorę 100zł, za powieszenie żyrandola
    > 200zł, przeniesienie szafki bezpieczników 1000zł :)

    Widać że nigdy nie prowadziłeś firmy. Zrób biznesplan, podlicz koszta
    lokalu, energii, zakupu maszyn, zatrudnienia pracowników, urlopów i
    chorobowego pracowników i swojego, może szkolenia, reklama, księgowa,
    ubezpieczenie......
    Jak działasz sam jest fajnie- dużo kosztów odpada, ale pracujesz 10h
    dziennie w punkcie i pozostały wolny czas pracujesz w domu. Urlopu nie
    masz. Zachorować nie możesz. A jak zatrudnisz to koszty nagle duże, bo
    ktoś kto się zna na tym zechce ze 2500 na rękę czyli realnie będzie cię
    to kosztować 5000zł (niby koszt pracodawcy to chyba ok. 4200, ale
    pracownik ma miesiąc urlopu i jeszcze może drugi miesiąc w ciągu całego
    roku chorować), a przecież jedna osoba to mało...
    Jak nikt nie przyjdzie w dany dzień albo dorobisz kilka kluczy do
    łucznika to nie zarobisz, a koszty nadal te same.

    Łukasz

  • 16. Data: 2014-09-20 18:47:20
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-09-20 18:35, k...@g...com pisze:
> [...]
    Polszcze im ktoś ma więcej pieniędzy tym więcej gówna spod siebie by zjadł.

    "Po ostatnich kontaktach z lekarzami(..)"

    Co ustalili? Bo widzę, że chwilowo są bezsilni.

    MarcinJM gg: 978510 http://www.supervw.com.pl
    kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"

  • 17. Data: 2014-09-20 18:49:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > I wszyscy są tacy sami...

    Nie twierdze tak.
    Ale jako środowisko...

    > Ech, panowie, nie krzywdźcie ludzi generalizując tak niemiło.

    Nie mozna ocenić lekarzy jako grupa?
    To nie generalizowanie, raczej konstatacja PR jaki sobie zbudowali...

  • 18. Data: 2014-09-20 19:59:19
    Temat: Re: dorabianie ...
    Od: "Zenowik6" <g...@w...pl>

    ps.com...
> [...]

    > Tam gdzie jest cywilizacja ktoś kto dużo życzy za swoje usługi ma wpisane
    > w zakres społecznych obowiązków dużo przeznaczać na kosztowną

    Nie słyszałem, nie czytałem, aby coś takiego było gdzieś wpisane.

  • 19. Data: 2014-09-20 20:00:12
    Temat: Re: dorabianie ... lekarze.
    Od: "Zenowik6" <g...@w...pl>

    ps.com...

    > Po ostatnich kontaktach z lekarzami doszedłem do wniosku że oni mają mniej
    > sumienia niż rządzący.

    Dużo zależy na kogo trafisz. To są tylko ludzie, a nie automaty. Podlegają
    również wpływom i emocjom.
    Byłem ostatnio pacjentem u różnych lekarzy i wrażenie jest pozytywne. Dużym
    minusem są kolejki.

  • 20. Data: 2014-09-20 20:13:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-09-20 16:09, neoniusz wrote:
    > Czy ktos ci broni to robic samemu?

    1) Producent nie udostepnia dokumentacji
    2) Dresy nie dzielą się wiedzą bo jest ona tuz obok dorabiania "w innym
    celu"
    3) Policja za kilka lat będzie ścigać jako naruszenie jakiejś przyszłej
    dyrektywy "European Patriot Electronic Act Whatever".
    4) Rozgyzienie samodzielnie jest *trudne* i wymaga sporych nakładów
    finansowych (w tym często za zakup kilku drogich elementów samochodu).

    Więc ogólnie broni. Rzeczywistość.