  • 71. Data: 2014-09-25 12:32:02
    Temat: Re: dorabianie ...
    Od: k...@g...com

    Ha ha ha ha. Bliżej nie zidentyfikowana ale na pewno spora grupa użytkowników nie
    chce zzytać gdakania ale chce sobie popisać w moich tematach. I cóż ta grupa
    niezadowolonych robi. Zakładają nowe konta Ja pieniędzy od kokoty nie biorę dla
    siebie. Podatki nimi płacę. To z Dulskiej.

  • 72. Data: 2014-09-25 13:02:43
    Temat: Re: dorabianie kluczyków
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-09-25 01:28, PiteR pisze:
    > Nie skorzystałem z usług i nie narzekam tylko bulwersuje mnie że taki
    > wypierdek żąda za coś co jest na Youtube tyle co lekarz który skończył
    > studia, potem zdobywał doswiadczenie, pracował w żywym człowieku.

    a dorabiacz kluczy to tylko punkt otworzył i zgarnia grubą kasę?

    Łukasz

  • 73. Data: 2014-09-25 21:49:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Sep 2014, k...@g...com wrote:

    > Ha ha ha ha.
    [...kwestia merytoryczna 1 którą pomijam...]
    > I cóż ta grupa niezadowolonych robi. Zakładają nowe konta

    O oświecenie poproszę.
    Po co komu KONTO do pisania na newsach, tudzież gdzie się je "zakłada"?

    pzdr, Gotfryd

  • 74. Data: 2014-09-25 22:47:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gotfryd,

    Thursday, September 25, 2014, 9:49:21 PM, you wrote:

    > [...kwestia merytoryczna 1 którą pomijam...]
    > O oświecenie poproszę.
    > Po co komu KONTO do pisania na newsach, tudzież gdzie się je "zakłada"?

    O paradoksie, o zmienianiu kont pisze drób, który sam radośnie,
    wielokrotnie zmieniał konta, żeby się z KF wymykać...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 75. Data: 2014-09-25 23:12:04
    Od: k...@g...com

    Jesteś kłamcą i chujem osranym.

  • 76. Data: 2014-09-25 23:18:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Sep 2014, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > O paradoksie, o zmienianiu kont pisze drób, który sam radośnie,
    > wielokrotnie zmieniał konta,

    Wiesz, ale ja bym poprzestał w takim przypadku na zmianie nicka.
    Bez jakiegokolwiek "zakładania". Czegokolwiek.
    To *KONTO* mnie zaintrygowało, ale widzę że też wiesz, więc
    poproszę o objaśnienia ;>

    pzdr, Gotfryd

  • 77. Data: 2014-09-26 03:19:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..

    > Staram się nie przejmować się rzeczami na które nie mam wpływu.
    > Taka higiena psychiczna.

    Masz wpływ! Właśnie masz!
    Po pierwsze sam uogólniaj i nie przyklejaj etykietek.
    Po drugie protestuj gdy widzisz jak ktoś inny to robi.
    Po trzecie, na własny użytek nie wyciągaj ogólnych
    wniosków z jednostkowych obserwacji bo to duży błąd.

  • 78. Data: 2014-09-26 04:59:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

> [...]
    > Po trzecie, na własny użytek nie wyciągaj ogólnych
    > wniosków z jednostkowych obserwacji bo to duży błąd.

    Z jednostkowych? Poszedłeś po bandzie...

  • 79. Data: 2014-09-26 05:27:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    > Dlaczego nie poszedłeś do konkurencji, która wspomnianą usługę
    > wykonałaby w akceptowalnej przez Ciebie cenie?

    Bo nikt nie wycina kluczyków taniej. Za zwykły klucz do mieszkania chcą
    7zł a za kluczyk 8 razy więcej. To niech się pałują idę do ASO.

    Jeszcze kutasy straszą, że od kluczyków z allegro kury przestają się
    nieść a jak chcesz kluczyk bez immobilajzera to proponują
    nierozbieralną obudowe do której nie da się potem włożyć pastylki
    transpondera.

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 80. Data: 2014-09-26 08:58:06
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-09-26 o 05:27, PiteR pisze:
    > Bo nikt nie wycina kluczyków taniej. Za zwykły klucz do mieszkania chcą
    > 7zł a za kluczyk 8 razy więcej.
    W sumie logiki rzeczywiście tu nie ma. Samochód wart powiedzmy 30 tys.,
    mieszkanie 300 tys., czyli wychodzi, że to klucz do mieszkania powinien
    być 10x droższy ;-)

    > To niech się pałują idę do ASO.
    Jeśli uważasz, że tak będzie taniej ...

    > Jeszcze kutasy straszą, że od kluczyków z allegro kury przestają się
    > nieść
    Reklama dźwignią handlu :-)

    Maciek