  • 81. Data: 2014-09-26 10:16:42
    Temat: Re: dorabianie ...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gotfryd,

    Thursday, September 25, 2014, 11:18:24 PM, you wrote:

    > Wiesz, ale ja bym poprzestał w takim przypadku na zmianie nicka.
    > Bez jakiegokolwiek "zakładania". Czegokolwiek.
    > To *KONTO* mnie zaintrygowało, ale widzę że też wiesz, więc
    > poproszę o objaśnienia ;>

    Drób pisze z GoogleGroups i się ,,przyzwyczaił", że jest na sztywno
    przypisany do konta mailowego.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 82. Data: 2014-09-26 14:25:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Sep 2014, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Drób pisze z GoogleGroups i się ?przyzwyczaił?, że jest na sztywno
    > przypisany do konta mailowego.

    A to przepraszam.
    Klapek nie wziąłem pod uwagę ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 83. Data: 2014-09-26 16:06:27
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 26 września 2014 14:25:54 UTC+2 użytkownik Gotfryd Smolik news
    napisał:

    > A to przepraszam.
    >
    > Klapek nie wziąłem pod uwagę ;)
    >

    > pzdr, Gotfryd

    Dobrze wiedzieć że kolegujesz się z czymś co kłamie.

  • 84. Data: 2014-09-27 00:05:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Sep 2014, k...@g...com wrote:

    > Dobrze wiedzieć że kolegujesz się z czymś co kłamie.

    Kłamie, że korzystasz z GoogleGroups?
    No to objaśnij proszę, skąd wziałeś pomysł o "koncie"?
    (błąd wykluczony, bo pisałeś o ZAKŁADANIU).

    pzdr, Gotfryd

  • 85. Data: 2014-09-27 02:08:07
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 27 września 2014 00:05:23 UTC+2 użytkownik Gotfryd Smolik news
    napisał:

    > Kłamie, że korzystasz z GoogleGroups?
    >
    > No to objaśnij proszę, skąd wziałeś pomysł o "koncie"?
    >
    > (błąd wykluczony, bo pisałeś o ZAKŁADANIU).
    >

    > pzdr, Gotfryd

    Łże jak pies że zmieniam ksywki. Ciekawe po chuj miałbym to robić. Chyba tylko
    dlatego żebym sam do siebie pisał o zawijaniu wierszy.

  • 86. Data: 2014-09-27 04:21:01
    Od: "Orlikten" <f...@b...pl>

    ps.com...

    > Ciekawe po chuj miałbym to robić.

    Żeby udowodnić, że jesteś ch.j kogucik.

  • 87. Data: 2014-09-27 13:53:44
    Od: "Orlikten" <f...@b...pl>

  • 88. Data: 2014-09-27 14:03:14
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 27 września 2014 04:21:01 UTC+2 użytkownik Orlikten napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Żeby udowodnić, że jesteś ch.j kogucik.

    napisał chuj co jednorazowo się pojawił na grupie. Nie możesz mnie obrazić bo byle
    kto nie może.

  • 89. Data: 2014-09-27 14:04:45
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 27 września 2014 13:53:44 UTC+2 użytkownik Orlikten napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Żeby udowodnić, że jesteś ch.j kogucik.

    Co chciałeś chuju osrany napisać?

  • 90. Data: 2014-09-29 14:15:28
    Temat: Re: dorabianie kluczyków
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Z jednostkowych? Poszedłeś po bandzie...

    No z jednostkowych - ilu jest lekarzy w Polsce? 2? 3 miliony?
    A ilu Ty widziałeś wsiadających do mercedesa? 2? 3? 5? sztuk?