  • 1. Data: 2016-05-23 13:09:56
    Temat: drive.google.com a Word for Windows/Mac
    Od: j...@p...onet.pl

    Mam dwa notebooki: z Windows i z Mac OS X. Chciałbym używać chmury do przechowywania
    dokumentów. Próbuję z drive.google.com. Umieściłem w chmurze dokumenty *.doc. Kiedy
    klikam na dokument otwiera mi się podgląd dokumentu w Word-viewerze, a chciałbym,
    żeby uruchamiał mi się Word for Windows/Mac z tym dokumentem. Czy da się to jakoś
    zrobić? W tej chwili muszę ściągać dokument do Pobrane i po edycji go odsyłać, a
    wolałbym, żeby owierał się Word, gdy dwuklikam dokument w chmurze. Byłbym wdzięczny
    za pomoc.

  • 2. Data: 2016-05-23 18:29:42
    Temat: Re: drive.google.com a Word for Windows/Mac
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 23 May 2016 04:09:56 -0700 (PDT), j...@p...onet.pl
    napisał(a):

> [...]
    > muszę ściągać dokument do Pobrane i po edycji go odsyłać, a wolałbym,
    > żeby owierał się Word, gdy dwuklikam dokument w chmurze. Byłbym wdzięczny

    Ustawić w przeglądarce domyślne aplikacje do otwierania danych typów plików.

    [ Niektóre błędy nie były by tak tragiczne, gdyby nie próby ich ]
    [ naprawienia. (znalezione w necie) ]

  • 3. Data: 2016-05-24 07:44:47
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    > Ustawić w przeglądarce domyślne aplikacje do otwierania danych typów
    > plików.

    Mam ustawione. Używam IE 11 pod Windows 10.

  • 4. Data: 2016-05-30 23:06:39
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Jivanmukta" napisał:

    > Mam ustawione. Używam IE 11 pod Windows 10.

    No to pozostaje ci tylko zmienić zasilacz, widocznie ten, którego używasz,
    nie jest certyfikowany przez Google.

    JoteR

    PS. Przemysławie, azaliż ocipiałżeś?

  • 5. Data: 2016-05-31 21:57:35
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 30 May 2016 23:06:39 +0200, JoteR napisał(a):

    (ciach...)
    > PS. Przemysławie, azaliż ocipiałżeś?

    Nie. I nie wiem, czy się z tego cieszyć, czy wręcz przeciwnie. ;D

    [ Najlepsze związki opierały się na kłamstwie i oszustwach. Zwykle ]
    [ kończą się w taki sposób, więc logicznie będzie tak właśnie zacząć. ]
    [ (Jurij Orłow "Lord of War") ]

  • 6. Data: 2016-06-11 14:27:50
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    JoteR wrote:
    > No to pozostaje ci tylko zmienić zasilacz, widocznie ten, którego
    używasz,
    > nie jest certyfikowany przez Google.

    A tobie pozostaje zmienić mózg, na taki, który ma IQ>0, to twój ma
    chyba ujemne. Nie rób sobie jaj, bo sprawa jest ważna dla mojego taty,
    który potrzebuje używać tej chmury.

  • 7. Data: 2016-06-28 02:05:45
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Jivanmukta" napisał:

    > A tobie pozostaje zmienić mózg, na taki, który ma IQ>0, to twój ma
    > chyba ujemne.

    Obsikaj mi jeszcze nogawki. O ile dosięgniesz... ;->

    >Nie rób sobie jaj, bo sprawa jest ważna dla mojego taty,
    > który potrzebuje używać tej chmury.

    Dla twojego taty ważniejszym problemem jest syn-idiota, który nie dość, że
    nie umie znaleźć właściwej grupy dla poruszanego problemu (grupa
    pl.comp.pecet - o sprzęcie - z pewnością nią nie jest), to jeszcze na
    zwróconą delikatnie uwagę popuszcza sokiem z buraka.
    Zatem, skoro twój IQ nie jest w stanie ogarnąć delikatnej aluzji - napiszę
    wprost:

    Wypad z problemem *programowym* z grupy *sprzętowej* na odpowiednią grupę.
    Jaką - poszukaj sobie sam. Twój niewątpliwie wysoki IQ z pewnością cię
    nakieruje na właściwą... ;->

    JoteR