  • 1. Data: 2016-05-22 18:35:24
    Temat: office 2007 small business
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu wie dlaczego na windows 10 nie można odpalić instalki tego
    programu? co jest grane?

  • 2. Data: 2016-05-22 18:59:57
    Temat: Re: office 2007 small business
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > czy Ktoś tu wie dlaczego na windows 10 nie można odpalić instalki tego
    > programu? co jest grane?

    Bo Windowsie 10 zaimplementowali czujnik wykrywający poziom umysłowy
    użytkownika. Dodatkowo sprawdza przed instalacją stopień zasyfiania
    politycznym błotem grup dyskusyjnych.
    Po co ma ci pozwalać zainstalować program, którego i tak nie będziesz
    potrafił używać?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2016-05-22 19:02:38
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    i co z tego, ale będę się mógł szczycić, że mam...

  • 4. Data: 2016-05-22 19:10:32
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak tam Pioterk, znasz się trochę na polityce?

  • 5. Data: 2016-05-22 21:52:20
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    platformowe głupki wrote:
    > czy Ktoś tu wie dlaczego na windows 10 nie można odpalić instalki tego
    > programu? co jest grane?

    Nie wiem, nie próbowałem, ale zgaduję że to może być kwestia .NET Framework
    3.5.

    Do zainstalowania w panelu sterowania (samodzielna instalka nie zadziała).

    --
    Wiktor S.

  • 6. Data: 2016-05-23 16:58:01
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mógłbyś wyjaśnić zielonemu?

  • 7. Data: 2016-05-28 21:19:26
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    > mógłbyś wyjaśnić zielonemu?

    Win+R, control appwiz.cpl

    z lewej "włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows"

    zaznaczyć ".NET Framework 3.5 (zawiera wersje .NET 2.0 i 3.0)"

    --
    Wiktor S.

  • 8. Data: 2016-05-30 08:29:16
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

    > Bo Windowsie 10 zaimplementowali czujnik wykrywający poziom umysłowy użytkownika.
    > Dodatkowo sprawdza przed instalacją stopień zasyfiania politycznym błotem grup
    dyskusyjnych.

    Po raz kolejny chciałbym zauważyć, że on tylko udaje nienormalnego, taką ma misję
    wyznaczoną przez Tuska albo innego PO-wca, żeby swoimi idiotycznymi postami
    ośmieszać wyborców PIS-u (bo za takiego się podaje). Ot, taki prosty i skuteczny
    sposób na realizację tak zwanego "przemysłu pogardy", który ma na celu wywołać
    w Was negatywne emocje w stosunku do PIS. W rzeczywistości ten "agent" to
    zagorzały PO-wiec!
    Ignorować trolla!

    --
    Pzdr.