  • 1. Data: 2016-05-20 20:53:05
    Temat: wieści z frontu c.d.
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    http://allegro.pl/pendrive-lenovo-128gb-usb-2-0-nowy
    -i6139851301.html

    odpaliłem na nim jakiś download syfu z emula, no i się okazało, że przy
    zapisie pliku 8,5Gb emul wywalił błąd "nie ma miejsca dla tak dużego
    pliku"... pytanie, zjebany pendrive czy to normalne?

  • 2. Data: 2016-05-20 20:55:32
    Temat: Re: wieści z frontu c.d.
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ciekawe jest to, że po rozpakowaniu z blistra na pendrivie były
    odciśnięte paluchy...

    zastanawiam si ę teraz nad tym:
    http://allegro.pl/pendrive-128gb-lenovo-medion-usb-3
    -0-aluminium-i6136076666.html

  • 3. Data: 2016-05-20 21:27:53
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    sprzedawca mówi, że na pena nie da się wrzucić pliku większego niż 4Gb
    czy to prawda?

  • 4. Data: 2016-05-20 22:10:03
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-20 21:27, platformowe głupki wrote:
    > sprzedawca mówi, że na pena nie da się wrzucić pliku większego niż 4Gb
    > czy to prawda?

    Oczywiście, zapewne sprzedawca sprzedaje peny 4GB z firmware
    zgłaszającym pierdyliard GB wyssane z palca. Stary wałek chińczyków. Aż
    dziwne że sprzedawca się przyznaje ...

  • 5. Data: 2016-05-20 23:40:08
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > Oczywiście, zapewne sprzedawca sprzedaje peny 4GB z firmware
    > zgłaszającym pierdyliard GB wyssane z palca. Stary wałek chińczyków. Aż
    > dziwne że sprzedawca się przyznaje ...

    Ja rozumiem, że ktoś się może nadziać *raz*, a gdy jest roztargniony to
    bywa, że mu się zdarzy i drugi. Ale PeGupek został na kolejnym penie
    przekręcony już chyba 8 razy! I nic go to nie nauczyło. Mam dla niego
    propozycję:
    gdy widzisz ogłoszenie na Alle które Cię fascynuje i przyciąga, to
    wysyłaj pieniądze bez opłacania dostawy, bo i po co? I tak trafisz jakiś
    bullshit, a na jego testowanie szkoda nerwów, czasu i atłasu.
    Ślij kasę bez adresu zwrotnego, oszczędzisz deczko na kosztach przesyłki!

  • 6. Data: 2016-05-21 00:42:01
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > Oczywiście, zapewne sprzedawca sprzedaje peny 4GB z firmware
    > zgłaszającym pierdyliard GB wyssane z palca. Stary wałek chińczyków. Aż
    > dziwne że sprzedawca się przyznaje ...

    Aż dziwne, że kupujący się do tego przyznaje ;P

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2016-05-21 01:39:40
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    > W dniu piątek, 20 maja 2016 21:28 UTC+2 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > Sprzedawca mówi, że na pena nie da się wrzucić pliku większego niż 4GB
    > czy to prawda?

    To jest możliwe - zastosowano po prostu system plików FAT32, który ma właśnie takie
    ograniczenie. Najprościej sprawdzić to poleceniem znanym jeszcze z DOS'a - CHKDSK X:
    Niska cena może wynikać z tego, że producent, hurtownicy i kolejni w łańcuchu
    sprzedawcy nie mają czasu i ochoty na szczegółowe testy, prawdopodobnie odrzutów
    produkcyjnych (które zamiast trafić na śmietnik, zostały przez przedsiębiorczych
    "biznesmentów" skierowane do dalszego obrotu) - przerzucają to na końcowego
    użytkownika (ostatni sprzedawca w razie czego, tym najbardziej namolnym, wymienia na
    inny egzemplarz). Na dobry początek sprawdziłbym rzeczywistą pojemność, kopiując
    kilkadziesiąt dużych plików < 4GB. Jeżeli "dobije" do 128 GB (lub chociaż 64GB),
    można spróbować przeformatować na NTFS lub exFAT, gdzie już takich problemów nie
    będzie.

  • 8. Data: 2016-05-21 08:22:00
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    W dniu 20.05.2016 o 20:53, platformowe głupki pisze:
> [...]
    > zapisie pliku 8,5Gb emul wywalił błąd "nie ma miejsca dla tak dużego
    > pliku"... pytanie, zjebany pendrive czy to normalne?

    Przeczytaj sobie to:
    http://www.ebay.pl/cln/tnimitz0/counterfeit-lenovo-f
    ake-capacity-usb-flash-drives/168506830015
    albo przynajmniej początek tego tekstu:
    "Several years ago Lenovo once made some flash drives, including heir
    TI110 and TI180 models with a max capacity of 32GB. Soon afterwards,
    counterfeiters began producing convincing look-alikes. Lenovo has long
    ago discontinued these drives, but the counterfeiters are still very
    active. [...]"

    Czyli to prawda, że Lenowo produkowało kiedyś pamięci USB
    ale skończyli już, a ich najpojemniejszy model
    miał tylko 32 GB.
    To wszystko co teraz można znaleźć na różnych portalach aukcyjnych
    to tylko podróbki pochodzące z chiń.

    Jak chcesz coś pewnego to kupuj to w sklepie a nie na aukcjach.
    Ja tak zrobiłem w tym tygodniu i jestem teraz posiadaczem tego:
    http://www.x-kom.pl/p/303441-pamiec-pendrive-usb-goo
    dram-128gb-twister-zapis-30mb-s-odczyt-110mb-s-usb-3
    0.html
    Dodatkowo, kupując pamięci marki GoodRam wspierasz polską firmę,
    a nie jakiegoś oszusta
    (GoodRam to marka firmy Wilk Elektronik S.A. z górnego śląska)
    No i masz prawdziwą gwarancje producenta,
    a nie gostka z aukcji, który za tydzień może zwinąć biznes.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2016-05-21 12:45:17
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale to fat32 a ten chyba nie ma takiego ograniczenia...

    tak czy owak, okazało się, że to fejki, dziś pliki poznikały...

  • 10. Data: 2016-05-21 12:45:49
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no nie wiem, ten pendrive przypomina mi te za 32pln z allegro, wygląda
    identycznie, można sie naciąć...