  • 11. Data: 2017-10-21 00:19:14
    Temat: Re: drukarka 3w1 do domu - pomóżcie wybrać
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-10-20 o 14:28, Stregor pisze:
> [...]
    > rzadko, tanie tonery lub zamienniki) czy jakiś Epson + CISS? albo inny
    > wynalazek? No i jaki konkretnie model, żeby nie wpaść ani w absurdalne
    > koszty wydruków, ani w zasychające głowice, ani w absurdalną cenę
    > zakupu, ani w żadną inną z wielu pułapek? :)
    >
    > Swoje opcje mam dotychczas takie:
    > - Brother DCP-1610WE - tanie tonery, ale spotkałem się z negatywnymi
    > opiniami typu brak skanowania na maila, a więc do skanu za każdym razem
    > trzeba włączyć komputer
    > - Epson L565 - z tym, że ta jest ciut droga w zakupie, ale kolor, i

    Polecam szczególnie u tego sprzedawcy

    http://allegro.pl/drukarka-3w1-hp-deskjet-3522-wif-t
    usze-xl-outlet-i6606001913.html

    Ja mam troche straszą, ale dwustronnie też mozna wydrukować.
    Tusze starczaja na długo, drukarkę mozna wyłączać. Tusze nie zasychają.
    Kupuję je od tego sprzedawcy.

    --
    animka

  • 12. Data: 2017-10-21 01:42:45
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-10-20 o 21:34, Stregor pisze:
    > Tak, ale router mam w skrzynce pod sufitem, więc musiałbym gdzieś
    > przy drukarce postawić drugi. A to i kłopot (miejsce) i koszt
    > dodatkowy.

    A po kiego grzyba "drugi"? Drukarkę i tak musisz dostosować do dwóch,
    nieco sprzecznych, aspektów:
    1. Ma być niedostępna dla tego szkraba, co to wszystko atakuje zawzięcie
    2. Acz ma być "sięgalna" dla pobierania wydruków (no cóż, nawet gdy ją
    postawisz na szafie, niezbyt wysokiej, off course - to wydruki sięgnie
    się bez problemów), lecz nade wszystko istotna jest "operacyjność" na
    potrzeby skanowania. Czyli (dla tych potrzeb) maksymalna wysokość to
    wzrost najniższego użyszkodnika pomniejszony o jakieś 40 cm (jak sądzę)

    No i obok tego "urządzenia wielofunkcyjnego" (handlowy termin na to, co
    nazwałeś "drukarka 3w1") umieścić masz *jeden* ruter. Tyle, że do niego
    musisz dociągnąć kabel, no, chyba że jest to ruter LTE, acz wtedy sprawa
    robi się jeszcze prostsza w wykonaniu...

  • 13. Data: 2017-10-21 01:48:38
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-10-20 o 18:11, Irokez pisze:
    > Samsung leży mi w kącie

    A nie chcesz go spylić? Za ile byś się z nim rozstał?

  • 14. Data: 2017-10-21 08:03:19
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2017-10-21 o 01:42, JaNus pisze:

> [...]
    > musisz dociągnąć kabel, no, chyba że jest to ruter LTE, acz wtedy sprawa
    > robi się jeszcze prostsza w wykonaniu...

    Problem w tym, że to jest router UPC i ma do siebie z zewnątrz
    dociągnięty ichny koncentryk, z klatki schodowej. I nie za bardzo mam
    możliwość go przemieścić.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 15. Data: 2017-10-21 08:05:43
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2017-10-20 o 15:54, ń pisze:
    > Laserową Samsunga - model, do którego są najtańsze kartridże na 10 tys. kopii.

    Aż tak wielkiego przemiału nie będę miał. W firmie mam poleasingową
    Kyocerę, do której toner na 6k stron bodajże kosztuje 10 zł, i kupiłem
    ją za stówkę. W domu obecnie wydruki to kilkanaście / kilkadziesiąt
    kartek tygodniowo.

    Ale poszukam, dzięki :)

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 16. Data: 2017-10-21 09:55:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Polecam szczególnie u tego sprzedawcy
    >
    > http://allegro.pl/drukarka-3w1-hp-deskjet-3522-wif-t
    usze-xl-outlet-i6606001913.html

    https://www.drukuj24.pl/wklad-atramentowy-j3m82ae-cm
    yk-oryginalny.html?gclid=EAIaIQobChMIzIu68ZyB1wIV753
    tCh1uXQiTEAQYASABEgKqGvD_BwE

    czyli w drukarce są tusze: czarny 6ml i kolory każdy po 3ml. pojemność
    po zbóju. więc w najbliższym czasie, bardzo najbliższym, trzeba będzie
    dokupić zetaw mikrotuszy od hp, albo zamienniki które mają nieco większą
    pojemność

    > Ja mam troche straszą, ale dwustronnie też mozna wydrukować.
    > Tusze starczaja na długo, drukarkę mozna wyłączać. Tusze nie zasychają.
    > Kupuję je od tego sprzedawcy.
    mam taką osobistą prośbę. o argumenty. Jak piszesz że coś jest dobre,
    napisz proszę dla czego. tyle że nie zasycha - wybacz - to nie jest
    argument. kupiłem nowe auto i jeździ. Jak piszesz że coś jest trujące,
    napisz proszę skąd ta informacja.

    ToMasz

  • 17. Data: 2017-10-21 10:35:09
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2017-10-21 o 09:55, ToMasz pisze:

> [...]
    > po zbóju. więc w najbliższym czasie, bardzo najbliższym, trzeba będzie
    > dokupić zetaw mikrotuszy od hp, albo zamienniki które mają nieco większą

    364XL ma odpowiednio 18ml i 6ml. A na aukcji były zamienniki tych XL.
    Choć, patrząc na cenę oryginałów, to oczywiście nie umywa się to
    kosztowo do zalewania oryginałami epsonów serii L

> [...]
    > napisz proszę dla czego. tyle że nie zasycha - wybacz - to nie jest
    > argument. kupiłem nowe auto i jeździ. Jak piszesz że coś jest trujące,

    Podłączam się pod pytanie. Też jestem ciekaw.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 18. Data: 2017-10-21 11:56:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-10-21 o 01:48, JaNus pisze:

    > A nie chcesz go spylić? Za ile byś się z nim rozstał?

    Jeszcze nie dojrzałem do tej decyzji, dopiero co go wyczyściłem i
    wymieniłem bęben bo stary zostawiał pasek (a szkoda wyrzucać jak bęben
    niedrogi w stosunku do nowej drukarki). Jest teraz miodzio, wgrany ma
    "wieczny chip" i... najpierw siostry zapytam czy na pewno już go nie
    chce :), w końcu to jeszcze jej.

    zdrówko

    --
    Irokez

  • 19. Data: 2017-10-21 12:02:41
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-10-21 o 00:19, Animka pisze:

    > Polecam szczególnie u tego sprzedawcy

    hmm. Twoja firma lub rodziny?

    > http://allegro.pl/drukarka-3w1-hp-deskjet-3522-wif-t
    usze-xl-outlet-i6606001913.html

    A ja mam awersję do nowych sprzętów HP (stare DeskJest serii 9xx były
    dobre, tusze po 40ml), nie tylko zresztą ja, wszyscy znajomi pozbyli się
    kombajnów atramentowych na cokolwiek innego niż HP. Oprogramowanie
    dziadowskie na maksa, drukarki kosmicznie drogie w eksploatacji do tego
    stopnia, że jakiś tam model który miała ciotka opłacało się wyrzucać i
    kupować nowy ze starterami a nie nowe tusze. Paranoja. Zamienniki
    problematyczne maksymalnie bo to ścierwo było z głowicą drukującą
    zintegrowane.

    Tak więc ja jestem na NIE dla HP.

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2017-10-21 12:18:10
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-10-21 o 08:03, Stregor pisze:

    > Problem w tym, że to jest router UPC i ma do siebie z zewnątrz
    > dociągnięty ichny koncentryk, z klatki schodowej. I nie za bardzo mam
    > możliwość go przemieścić.

    A po cholerę drugi router?
    Ludzkość już kilkadziesiąt lat temu wymyśliła Print Servery. Postawić
    taki, co z jednej strony ma WiFi, a z drugiej port taki, jak w drukarce.
    Najlepiej RJ45, ewentualnie USB. Bo Centronicsa to już mało co ma, nie
    wspominając o kilku już nieistniej ących innych dawniej u żywanych portach.
    Jeśli to nie drukarka, tylko urządzenie z GDI, to print server dodatkowo
    musi go obsługiwać.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam