    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: drukarka 3w1 do domu - pomóżcie wybrać
    Date: Sat, 21 Oct 2017 12:18:10 +0200

    W dniu 2017-10-21 o 08:03, Stregor pisze:

    > Problem w tym, że to jest router UPC i ma do siebie z zewnątrz
    > dociągnięty ichny koncentryk, z klatki schodowej. I nie za bardzo mam
    > możliwość go przemieścić.

    A po cholerę drugi router?
    Ludzkość już kilkadziesiąt lat temu wymyśliła Print Servery. Postawić
    taki, co z jednej strony ma WiFi, a z drugiej port taki, jak w drukarce.
    Najlepiej RJ45, ewentualnie USB. Bo Centronicsa to już mało co ma, nie
    wspominając o kilku już nieistniej ących innych dawniej u żywanych portach.
    Jeśli to nie drukarka, tylko urządzenie z GDI, to print server dodatkowo
    musi go obsługiwać.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam