  • 1. Data: 2009-03-20 14:17:03
    Temat: dvd w laptopie, kontroler, napiecie ?
    Od: w...@g...com

    Witam,

    W laptopie Toshiba A60 padł mi napęd (dvd combo cdr) no i mówi się
    trudno. Idę do sklepu, kupuje nowy, i tak chciałem mieć dvd
    nagrywarkę....podłączam i lipa - ten został wykryty przez XP,
    zainstalował się..i tyle. Nawet nie wysuwa płyty. Mruga tylko przy
    włożeniu płyty (otwieram go z "ziurki") i przy naciśnięciu eject. Nie
    mam drugiego lapka pod ręką, ale w sumie wydaje mi się mało
    prawdopodobne żeby jeden padł, a drugi kupiony był na starcie popsuty.
    Stwaiam na komputer. Mieliście może taki przypadek ? Gdzie szukać ? XP
    tu nie winny bo płyty startowej też nie kręci. W ogóle nic nie kręci.
    Poprzedni zepsuty za to tylko kręcił i kręcił nic nie czytał.

    Pozdrawiam
    Whatlogin

  • 2. Data: 2009-03-20 16:59:04
    Temat: Re: dvd w laptopie, kontroler, napiecie ?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    w...@g...com pisze:
> [...]
    > tu nie winny bo płyty startowej też nie kręci. W ogóle nic nie kręci.
    > Poprzedni zepsuty za to tylko kręcił i kręcił nic nie czytał.

    A może w Biosie nie uaktywniłeś tej nagrywarki i bios nie widzi?

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-03-20 17:44:33
    Od: w...@g...com

    On 20 Mar, 17:59, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
    > A może w Biosie nie uaktywniłeś tej nagrywarki i bios nie widzi?

    Dzięki za sugestię, ale nawet ale chociaż tackę powinien wysunąć. Nic
    to w poniedziałek wezmę lapa i pójdę tam gdzie nabyłem nagrywarkę.
    Najwyżej ją tam zostawię, ale to oznacza powolną śmierć lapa.....bo
    zaraz pewnie nie da rady twardziela czytać.