  • 1. Data: 2009-06-09 15:25:12
    Temat: lapciak, dysk SATA "2" a kontroler SATA 1
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy bez problemu do lapciaka wstawie dysk SATA2,
    a kontroler to SATA1 ?
    jakby co, to chodzi o dell D630

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2009-06-09 16:26:00
    Temat: Re: lapciak, dysk SATA "2" a kontroler SATA 1
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam,
    >
    > czy bez problemu do lapciaka wstawie dysk SATA2,
    > a kontroler to SATA1 ?
    > jakby co, to chodzi o dell D630

    Czy do samochodu 7 osobowego wejdą 3 osoby?

  • 3. Data: 2009-06-09 16:39:40
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <h0m2ep$fpi$1@achot.icm.edu.pl>, qwerty napisał(a):

    > Czy do samochodu 7 osobowego wejdą 3 osoby?

    Zależy jak szerokie.
    Jeśli mowa o obu dyskach SATA II 2.5", to bedzie ok.
    Ale jeśli do laptopa chce podlaczyc SATA II 3.5", to bedzie musial go
    niezle spakowac :D

    Jacek

  • 4. Data: 2009-06-09 17:06:31
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Zdarza się, że dysk sata 2 nie chce działac na kontrolerze sata 1. Aby temu
    zaradzić na dyskach jest zworka zapewniająca kompatybilność ze straszymi
    kontrolerami. Niestety moje doswiadczenie kończy się na dyskach 3,5". Jak
    jest w 2,5" nie mam pojęcia choć sądzę, że jest podobnie.

    PC

  • 5. Data: 2009-06-09 17:57:34
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    PC pisze:
> [...]
    > kontrolerami. Niestety moje doswiadczenie kończy się na dyskach 3,5". Jak
    > jest w 2,5" nie mam pojęcia choć sądzę, że jest podobnie.

    ok

    z lapciakowymi sprawami doświadczenia nie mam :)
    dlatego pytam,

    ale liczyłem, że nie bedzie problemów.

    --
    pozdros
    icek

  • 6. Data: 2009-06-09 18:17:37
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 19:57:34 +0200, icek2 napisał(a):

    > ok
    >
    > z lapciakowymi sprawami doświadczenia nie mam :)
    > dlatego pytam,
    >
    > ale liczyłem, że nie bedzie problemów.

    Były problemy wyłącznie ze starymi chipsetami via. Nie słyszałem żeby ktoś
    robił na tym laptopy.

  • 7. Data: 2009-06-09 19:02:54
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Leszek K." <l...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    > Były problemy wyłącznie ze starymi chipsetami via. Nie słyszałem żeby ktoś
    > robił na tym laptopy.

    Dziwne, że ktoś robi płyty główne na via.

  • 8. Data: 2009-06-09 21:21:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qwerty" h0m2ep$fpi$...@a...icm.edu.pl

    > Czy do samochodu 7 osobowego wejdą 3 osoby?

    Wjdą z powodzeniem. Nawet zostanie tam trochę
    miejsca -- na kneble do kneblowania dwojga. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'