  • 1. Data: 2009-06-09 16:36:41
    Temat: Komputer Firmowy
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    witam

    szukam gotowej skrzynki z monitorem max 17"
    komputer ma spelniac nastepujace warunki:
    - firmowy
    - ladny design
    - nowoczesny / szybki / ma starczyc na pare lat
    - karta graficzna nie musi byc super hiper ale zintegrowanej tez niechce
    - ma byc duzo bajerow typu blue ray/czytnik kart / moze cos do kopi
    zapasowej / ladna klawiatura mysz monitor ze zintegrowanymi glosnikami

    fajnie jakby mozna bylo na nim zamiast VISTY postawic XP PRO, a w momencie
    jak juz windows 7 bedzie stabilny to zeby obylo sie bez kupowacnia licencji
    (slyszalem ze jak sie kupi VISTE Biznes to mozna zainstalowac XP PRO, i
    potem przejsc na WIN 7 w przyszlosci ale niewiem czy to plotka?)

    wstepnie myslalem zeby kupic jakas skrzynke HP w VOBISIE calkiem niezle sie
    prezentuje.
    macie jakies inne propozycje?

    TIA

  • 2. Data: 2009-06-09 16:50:16
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> wrote in message
    > wstepnie myslalem zeby kupic jakas skrzynke HP w VOBISIE calkiem niezle
    > sie > prezentuje.
    > macie jakies inne propozycje?

    no mialem napisac zebys zlozyl samemu, ale moze lepiej juz idz do tego
    vobisa i kup to hp skoro masz takie a nie inne wymagania

  • 3. Data: 2009-06-09 17:47:38
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 9 Jun 2009 18:36:41 +0200, "Dexter-Labolatory"
    <d...@w...pl> wrote:

    >witam
    >
    >szukam gotowej skrzynki z monitorem max 17"
    >komputer ma spelniac nastepujace warunki:
    >- firmowy

    apple

    >- ladny design

    apple

> [...]

    apple

    >- ma byc duzo bajerow typu blue ray/czytnik kart / moze cos do kopi

    tu do wyboru do koloru. appleowskei chyba nie maja zintegrowanych
    glosnikow, ale nie jestem pewnien.
    <rs>

  • 4. Data: 2009-06-09 19:32:39
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 9 Jun 2009 18:36:41 +0200, Dexter-Labolatory napisał(a):

    > - firmowy

    a ten warunek jak rozumiesz i czemu ma tak naprawde sluzyc?

    --
    marcin

  • 5. Data: 2009-06-09 19:57:08
    Od: ant <a...@n...tld>

    zly wrote:
    > a ten warunek jak rozumiesz i czemu ma tak naprawde sluzyc?

    Do firmy - firmowy, do domu - domowy ;)

  • 6. Data: 2009-06-09 20:02:02
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > apple
    > apple
    > apple
    > apple
    > apple

    pytanie co to za komputer firmowy?
    tzn co bedzie sie na nim robic, jako maszyna do pisania OK.

    jak jakies bardziej "indywidualne" softy to apple odpada.....

    --
    pzdr
    piotrek

  • 7. Data: 2009-06-09 20:35:54
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 9 Jun 2009 22:02:02 +0200, "Piotrek" <...@...ru> wrote:

    >pytanie co to za komputer firmowy?

    zeby mial nalepke na obudowie, albo latwo rozpoznawalny, ladny design
    zewnetrzny. no chyba o to mu chodzi.

    >tzn co bedzie sie na nim robic, jako maszyna do pisania OK.

    nie ma znaczenia. moze sluszyc jedynie jako przycisk do papieru, na
    biurku w living roomie.

    >jak jakies bardziej "indywidualne" softy to apple odpada.....

    o tych wymaganiach nic nie wiemy, niemniej nie jest to prawda.
    wszystko co chodzi na windows pojdzie tez na apple'u. <rs>

  • 8. Data: 2009-06-09 21:27:41
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:h0m32k$irj$1@news.task.gda.pl...
    > witam
    >
    > szukam gotowej skrzynki z monitorem max 17"
    > komputer ma spelniac nastepujace warunki:
    > - firmowy

    tzn na fakturę chcesz kupić i wykorzystywać w firmie ? tak ?

    > - ladny design

    ładny ? a co to znaczy bo dla jednych ladne są stokrotki a dla innych
    figurki z kupy

    > - nowoczesny /

    jak bardzo ? nowe procesory pojawiają się co kilka miesięcy, jak stary może
    być ?

    >szybki

    jak szybki ? co bedzie robił ? zapewne wyswietlał filmy z youtube i
    odtwarzał mp3

    / ma starczyc na pare lat

    starczy ? uwiąd starczy

    > - karta graficzna nie musi byc super hiper ale zintegrowanej tez niechce

    a czemu ? w czym ci to przeszkadza ?

    > - ma byc duzo bajerow typu blue ray/czytnik kart /

    no tak, bajery to podstawa

    >moze cos do kopi zapasowej / l

    do tych filmików i mp3

    >adna klawiatura mysz monitor ze zintegrowanymi glosnikami

    a jak to ładna ?

> [...]
    > licencji (slyszalem ze jak sie kupi VISTE Biznes to mozna zainstalowac XP
    > PRO, i potem przejsc na WIN 7 w przyszlosci ale niewiem czy to plotka?)

    Jeszcze nie spotkalem się z kompem na ktorym działa vista a nie można
    postawić xp (czasem problem ze sterownikami ale zazwyczaj do obejścia) a w
    Win7 za free z XP i Vistą w bonusie to już chyba w bajki wierzysz

    > wstepnie myslalem zeby kupic jakas skrzynke HP w VOBISIE calkiem niezle
    > sie prezentuje.

    i jak domyślam się oczekujesz od tego hp że ma niezintegrowaną grafikę :-)

    Kup cokolwiek co ci się podoba, przy twoich wymaganiach reszta nie ma
    znaczenia

  • 9. Data: 2009-06-10 06:41:01
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> napisał:

    > szukam gotowej skrzynki z monitorem max 17"
    > komputer ma spelniac nastepujace warunki:
    > - firmowy

    "firmowy" w sensie z nalepka IBM / HP / Fujitsu Siemens / APPLE....
    takich sie raczej nie widzi w wiekszosci sklepow poza wspomnianym HP'ku w
    vobisie

    > - ladny design

    z tego co mowil prezio to komputer do lansu ma byc :)
    ma bardziej wygladac niz pracowac

    ten jest ciekawy tylko za duzy:
    http://www.vobis.pl/oferta/komputery_stacjonarne/roz
    rywka_i_multimedia/888093_komputer_hp_touch_smart_22
    .aspx

    bajera to dotykowy panel i brak pudła, niestety jest za duzy (22") takiego
    klocka on nie chce na biurku

    system operacyjny musi byc windows (obojetnie jaki)
    parametry techniczne schodzą na drugi plan

    macie jakies propozycje? moze widzieliscie cos fajnego?

  • 10. Data: 2009-06-10 09:09:02
    Od: Kuba Fingas <f...@n...pl>

    Dexter-Labolatory pisze:

> [...]
    > parametry techniczne schodzą na drugi plan
    >
    > macie jakies propozycje? moze widzieliscie cos fajnego?

    Może zatem iMac 20"?

    Link pierwszy z brzegu, pewnie znajdziesz taniej:

    http://www.vobis.pl/oferta/komputery_stacjonarne/ima
    c/892600_imac_20_c2d_2_66_2gb_320gb.aspx

    Jakość wykonania znakomita, wszystko po prostu działa, wyjmujesz z
    pudełka, stawiasz na biurku, włączasz do prądu i już.

    Żadnego biedzenia i kombinowania bo coś z czymś się gryzie, wiesza samo
    z siebie*, przy instalacji softu nie pyta trzydzieści razy czy na pewno
    dalej ma instalować, akcesoria podpinasz i masz (na XP głupią mysz
    bezprzewodową musiałem instalować, do MacBooka Pro po prostu podłączyłem
    i działa).

    (*Kolega kupił ostatnio właśnie w Vobisie notka Samsung X360 z Vistą na
    pokładzie - system sam z siebie wieszał się na twardo przy odbieraniu
    poczty, tak że trzeba było akumulator odpinać, po hibernacji touchpad
    przestawał działać, do tego multum innych problemów - po prostu dramat
    dla kogoś kto potrzebuje komputera do pracy i nie ma czasu na pier***
    się ze sprzętem.)

    Jeśli nie możesz żyć bez aplikacji tylko windowsowych masz Parallels
    Desktop tudzież VMware Fusion.

    Jeśli zaś możesz... popracujesz na OSX i na windowsa już więcej nie
    spojżysz, zapewniam...
    ;)

    Kuba