  • 1. Data: 2009-06-09 11:53:54
    Temat: Sa sewery stojace lub do szafy ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Czy sa serwerki (takie nizszej klasy) , ktore ogolnie sa do racka 19, ale
    mozna je posatwic smailo na ziemi ? I aby jak stal (nie lezal) na ziemi to
    wyglada w miare na normalny sewer a ni ejakis dziwny postawiony bokiem (aby
    laik nie rozroznil)

    Fantom

  • 2. Data: 2009-06-09 12:03:04
    Temat: Re: Sa sewery stojace lub do szafy ?
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Fantom pisze:
> [...]
    > ale mozna je posatwic smailo na ziemi ? I aby jak stal (nie lezal) na
    > ziemi to wyglada w miare na normalny sewer a ni ejakis dziwny postawiony

    Oczywiście, prawie wszystkie. Tylko to jest odwrotnie: Do stojących się
    dokupuje szyny i masz szafowy. Tyle ze niestety najczęściej aż 5U.

    Marrcino

  • 3. Data: 2009-06-09 13:06:37
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Oczywiście, prawie wszystkie. Tylko to jest odwrotnie: Do stojących
    > się dokupuje szyny i masz szafowy. Tyle ze niestety najczęściej aż 5U.

    Sisi i np. takie kurduple HP, roznia sie od zwyklej stacji roboczej tym, ze z
    tylu jest ILO. Poza tym - nie do poznania.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 4. Data: 2009-06-09 13:50:08
    Od: Konrad 'd3viCe' Pióro <x...@m...cy>

    On Tue, 09 Jun 2009 14:03:04 +0200
    Marrcino <n...@n...pl> wrote:

    > Oczywiście, prawie wszystkie. Tylko to jest odwrotnie: Do stojących
    > się dokupuje szyny i masz szafowy. Tyle ze niestety najczęściej aż 5U.

    Np. serwery Intela.

    Konrad 'd3viCe' Pióro

  • 5. Data: 2009-06-09 19:17:25
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

> [...]
    > mozna je posatwic smailo na ziemi ? I aby jak stal (nie lezal) na ziemi to
    > wyglada w miare na normalny sewer a ni ejakis dziwny postawiony bokiem

    tak jak juz napisali wczesniej :)
    sa ale ale to najczesciej do stojacych dokupuje sie szyny i przod(w IBM jest
    lekko inny, przynajmniej byl w x345 )
    niestety ale spore sa po az 5U tak ze zajmuja niemalo miejsca w szafie jesli
    je sie chce zamontowac poziomo

    --
    pzdr
    piotrek

  • 6. Data: 2009-06-09 20:48:21
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    > mozna je posatwic smailo na ziemi ? I aby jak stal (nie lezal) na ziemi to
    > wyglada w miare na normalny sewer a ni ejakis dziwny postawiony bokiem

    Dzieki wszytskim za info.
    Moze mi ktos wksazac takie cos (jakies www) ? Bo nie wiem za bardzo pod
    jakim haslem tego szukac.
    I czy sa takie ktore nie zajma az 5U ??
    Czy sa od razu takie aby szyny byly w zestawie a nie jako osobna pozycja ?

    Fantom

  • 7. Data: 2009-06-09 20:50:01
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Sisi i np. takie kurduple HP, roznia sie od zwyklej stacji roboczej tym,
    > ze z tylu jest ILO. Poza tym - nie do poznania.

    iLO ? Czyli jednak sa to serwerki raczej przynajmniej ze sredniej polki ?

    Fantom

  • 8. Data: 2009-06-12 15:28:07
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    > mozna je posatwic smailo na ziemi ? I aby jak stal (nie lezal) na ziemi to
    > wyglada w miare na normalny sewer a ni ejakis dziwny postawiony bokiem

    No fakt - sa.
    Tylko czemu taki serwerek automatycznie jest co najmniej o 1000 zl drozszy,
    nie dajac nic wiecej w zamian ? Czy wywiercenei kilku dodoatkowych dziur tak
    musi podwyzac cene ? Szczegolnie, ze szyny i tak trzeba dokupic dodatkowo

    Fantom

  • 9. Data: 2009-06-24 23:26:02
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > iLO ? Czyli jednak sa to serwerki raczej przynajmniej ze sredniej
    > polki ?

    Jakbys zoabczyl bebechy to bys zwatpil ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 10. Data: 2009-06-28 15:26:05
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Jakbys zoabczyl bebechy to bys zwatpil ;-)

    Hehe. Dzieki :)
    Kupilem IBMa x3400 7976KNG - powinien wystarczyc a cena dosc dobra (5200
    netto + 1600 szyny)

    Fantom