  • 1. Data: 2009-06-08 22:34:44
    Temat: Odblokowanie dysku z tzw. "czarnej serii" czyli 7200.11 we Wrocku lub okolice?
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

    Witam.

    Może ktoś z was ma namiary na kogoś kto we Wrocku odblokowuje dyski seagate
    z tzw. "czarnej serii" czyli 7200.11, te z błędem w fimwarze powodującym
    zawieszenie dysku. Wiem że można wysłać do seagate ale to dodatkowy kłopot.

    Pozdrawiam,
    Krzychu.

  • 2. Data: 2009-06-09 05:31:14
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzychu" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z tzw. "czarnej serii" czyli 7200.11, te z błędem w fimwarze powodującym
    > zawieszenie dysku. Wiem że można wysłać do seagate ale to dodatkowy

    Można samemu odblokować:
    http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&h
    l=pl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fyura.projektas.lt%2Ffil
    es%2Fseagate%2F720011_ES2.html&sl=auto&tl=pl

    http://www.msfn.org/board/index.php?showtopic=128807

  • 3. Data: 2009-06-09 09:41:09
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Można samemu odblokować:

    Zgadza sie, ja sam wgralem firmware, mam nadzieje ze to juz koniec problemow
    z ta seria dyskow.

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji