  • 11. Data: 2019-02-06 21:21:06
    Temat: Re: dwu na 3000
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2019 o 00:59, Budzik pisze:

    > Cóz, politycy czasem tez musza podjąc decyzje niekorzystne dla siebie pod
    > wpływem opinii publicznej.

    Ale tej akurat nie muszą, więc nei podejmą.

    Shrek

  • 12. Data: 2019-02-09 19:33:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 Feb 2019 22:33:33 -0800 (PST), w
    <8...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > "Akcja została przeprowadzona zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym -
    wyjaśnił podkom. Piotr Garstka z komendy wojewódzkiej. - Każde życie, które udało się
    uratować m.in przez zatrzymanie dwóch pijanych jest warte takich korków"
    > Zarzut usiłowania zabójstwa więc tym dwóm powinni postawić.;)

    I to wielokrotnego -- przecież mogli wjechać w autobus z dziećmi.

  • 13. Data: 2019-02-09 19:54:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 19:33, r...@k...pl pisze:

> [...]
    uratować m.in przez zatrzymanie dwóch pijanych jest warte takich korków"

    > I to wielokrotnego -- przecież mogli wjechać w autobus z dziećmi.

    Katastrofy nuklearnej - mogli wjechać w transport odpadów atowmoych!

    PS - ponoć pijani rowerzysci są główną przyczyną dla której nie mamy
    elekrowni jądrowych. Nie wiadomo jak, ale znając wyobraźnie zwolenników
    ścigania rowerzystów po browarku, ci "pijany" z pewnością rozjebaliby
    taką elektownię:)

    Shrek

  • 14. Data: 2019-02-09 20:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > elekrowni jądrowych. Nie wiadomo jak, ale znając wyobraźnie
    > zwolenników ścigania rowerzystów po browarku, ci "pijany" z

    Ale duch logiki w narodzie nie ginie - na cb tez byli mondrzy którzy
    podobnie tłumaczyli pozytywnie działania policji...
    Warto dodac ze to był poranek po opadach sniegu (niewielkich ale jednak)
    co pewnie dodatkowo potegowało korki - pogratulowac wyboru.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 15. Data: 2019-02-09 21:10:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 20:59, Budzik pisze:

> [...]
    > Warto dodac ze to był poranek po opadach sniegu (niewielkich ale jednak)
    > co pewnie dodatkowo potegowało korki - pogratulowac wyboru.

    Mi się najbardziej podobało jak się ustawili na kładce pieszo-orewrowej
    w Karakowie i potem niedorzecznik tłumaczył, że wcale się nie uwzieli na
    rowerzystów tylko sprawdzali kierujących wszystkimi pojazdami
    przejeżdzającymi tą kładką.

    Jednak polski policjant/kulson to sowiecki stan umysłu.

    Shrek

  • 16. Data: 2019-02-10 12:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > wszystkimi pojazdami przejeżdzającymi tą kładką.
    >
    > Jednak polski policjant/kulson to sowiecki stan umysłu.

    Piekne... Ale w sumie smutne bo to jednak zabawy za nasze pieniadze...

    Co to sie porobiło ze najbardziej wygórowane oczekiwanie co do działan
    policji na drodze to zeby nie przeszkadzali... :(

    Chociaz przyznaje ze miałem ostatnio kontrole i trafiłem na naprawde
    klasowy patrol. Kultura dyskusji, inteligencja, argumentacja, poczucie
    humoru - chciałbym zeby tak zawsze to wygladało.

    Ale z drugiej strony kolezanka zeznawała ze ostatnio zabrali jej dowód za
    peknieta lampe tylna. Lampa peknieta od zawsze, zaklejona tasma imitującą
    kolor wiec zarówno swiatła dobrze widoczne jak i zabezpieczenie przed
    woda ok. Przeglady nigdy zadnego problemu a tu nagle ktos musiał wyrobic
    norme aktywnosci...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 17. Data: 2019-02-10 12:09:11
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 09/02/2019 18:33, r...@k...pl wrote:
    > Mon, 4 Feb 2019 22:33:33 -0800 (PST), w
    > <8...@g...c
    om>, Kris

> [...]
    uratować m.in przez zatrzymanie dwóch pijanych jest warte takich korków"

    > I to wielokrotnego -- przecież mogli wjechać w autobus z dziećmi.

    A co dopiero, gdyby tam było przedszkole w przyszłości.

    --
    MF

  • 18. Data: 2019-02-10 13:29:12
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 10 Feb 2019 11:00:00 +0000, Budzik wrote:
    > Chociaz przyznaje ze miałem ostatnio kontrole i trafiłem na naprawde
    > klasowy patrol. Kultura dyskusji, inteligencja, argumentacja, poczucie
    > humoru - chciałbym zeby tak zawsze to wygladało.

    Kolega musiał chyba trafić przypadkiem do kabaretu :) Policja nie jest od
    tego żeby żartować i argumentować.

> [...]
    > za peknieta lampe tylna. Lampa peknieta od zawsze, zaklejona tasma
    > imitującą kolor wiec zarówno swiatła dobrze widoczne jak i

    A czy taśma miała stosowną homologację drogową? Jeśli tak, to faktycznie
    nadgorliwie panowie postąpili.

    Mateusz

  • 19. Data: 2019-02-10 13:39:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kolega musiał chyba trafić przypadkiem do kabaretu :) Policja nie jest od
    > tego żeby żartować i argumentować.

    Policja nie jest (znaczy jest, ale nie powinna być) też od jebania
    obywateli - choć z waszego punktu widzenia też różnie bywa;)

    A co do policjantów, to akurat ci z drogówki zwykle są kulturalni i
    profesjonalni. Choć jak wszędzie możesz trafić na mendę (albo na akcję
    "bezpieczny "X" - jeśli jesteś "X" to masz powody się wtedy kulsona
    "chcacego twojego dobra" unikać, żeby się owym dobrem nie dzielić;)

    Shrek

  • 20. Data: 2019-02-10 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MF n...@n...noproblem.invalid ...

    > A co dopiero, gdyby tam było przedszkole w przyszłości.

    W którym niankami byłby zakonnice! I jedna z nich w ciazy!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"