  • 11. Data: 2009-04-03 17:50:59
    Temat: Re: dysk z 2 partycjami - problem
    Od: "Jacek" <j...@i...pl>

    > Jeśli masz XP lub Vistę, to skorzystaj z narzędzia diskmgmt.msc, usuń
    > nim drugą partycję i powiększ pierwszą. Na pewno bardziej uniwersalnym
    > rozwiązaniem i bezpieczniejszym niż Partition Magic będzie program
    > BootIt http://www.terabyteunlimited.com .

    Dzięki serdeczne.
    Operacja zakończona sukcesem.
    Pacjent przeżył.
    Pozdrawiam
    Jacek

  • 12. Data: 2009-04-04 08:02:55
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Thu, 2 Apr 2009 23:05:24 +0200, JoteR napisał(a):

    > Hę? Chyba diskpart.exe?

    Jeśli ma działać w wierszu poleceń, to tak.

    > Katon to jednak cienki bolek był... ;->

    Które ze stwierdzeń z powyższego zdania poddajesz w wątpliwość? ;-)
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 13. Data: 2009-04-04 08:25:29
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Michal Kawecki" napisał:

    > Jeśli ma działać w wierszu poleceń, to tak.

    Ja naprawdę nie widzę w diskmgmt.msc w XP możliwości powiększenia partycji.
    Może dopiero w Viście jest taki fiuczer?

    > Które ze stwierdzeń z powyższego zdania poddajesz w wątpliwość? ;-)

    Stwierdzam tylko, że Katon jechał stałym tekstem ("Ceterum censeo..." etc.),
    natomiast u Ciebie owa Kartagina alias PM przewija się w różnych
    kontekstach. Kronikarze i badacze cytatów będą mieli ciężkie życie ;->

    JoteR