  • 11. Data: 2010-04-03 16:06:56
    Temat: Re: dziura i urwany wahacz
    Od: seba <s...@g...com>

    On 3 Kwi, 13:23, "uciu" <g...@i...pl> wrote:
    > przerabiałem temat i nie dostałem ani grosza. Teraz bede zakładał w sądzie
    > sprawe przeciw zarządcy.
    >
    > W skrócie: była policja, zdjęcia.
    > Zarządca skierował mnie do swojego ubezpieczyciela.
    > Ci wycenili i po miesiącu napisali że nie wypłacą i że mam iść do firmy
    > która za dziure jest odpowiedzialna (dziura była wykopana przez firme
    > kopiąca kanalizacje).
    > I tak od jednych do drugich, kolejne wnioski, minęło pół roku i nie dostałem
    > złotówki.
    >
    > Powodzenia życze:-)
    > Uciu

    Bo się dawałeś odsyłać od jednego do drugiego.
    Nie powinno Cię interesować, że zarządca drogi pozwolił wykopać
    jakiejś firmie dziurę w SWOJEJ drodze.
    Dziura jest na ich drodzie i tyle.
    A ty na dziurze w ICH drodze uszkodziłeś auto.
    Wracaj do zarządcy z pismem, że kierujesz sprawę do sądu i tyle.

  • 12. Data: 2010-04-03 20:27:55
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    bezwzglednie ubiegaj sie o odszkodowanie od zarzadcy drogi

  • 13. Data: 2010-04-03 21:03:52
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Wracaj do zarządcy z pismem, że kierujesz sprawę do sądu i tyle.

    no wlasnie zabieram sie za napisanie przedsądownego wezwania do zapłaty i im
    to zawioze.

    Wyznacze termin do konca kwietnia i potem do sądu bo chyba tak będzie
    najrozsądniej.

    uciu

  • 14. Data: 2010-04-04 15:58:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 2 Apr 2010 23:08:06 +0200, km napisał(a):

    > Jak myślicie, warto uderzyć do Urzędu Miasta w sprawie odszkodowania ?
    > Przerabiał ktoś podobny temat?

    Oczywiście, że nei warto. Za ta porade zapłać mi 500zł na konto, masz
    naprawde za duzo pieniędzy.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 15. Data: 2010-04-04 20:43:46
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-04-02 23:08, km pisze:

> [...]
    > na środku drogi, nie mogłem go nawet usunąc na pobocze. Zadzwonilem szybko
    > po pomoc drogową. Oczekując na pomoc drogową, zatrzymał sie przejeżdzający
    > policyjny radiowóz. Panowie zapytali co się stało i zaproponowali, że spiszą
    > notatke. W notatce napisali jak bylo, czyli że wjechałem w dziure ( zostały
    > zrobione zdjęcia dziury i samochodu ). Jechałem z pasażerem, o którym
    > również wspomnieli w notatce. Po tym auto zostało załadowane na lawetę. (mam
    > fakturę za lawetę)
    > Jak myślicie, warto uderzyć do Urzędu Miasta w sprawie odszkodowania ?

    To Ty tym Oplem Astrą kombi próbowałeś ruszyć z kołem urwanym/podwiniętym?

  • 16. Data: 2010-04-06 09:36:14
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    km pisze:

> [...]
    > notatke. W notatce napisali jak bylo, czyli że wjechałem w dziure ( zostały

    Sami się zatrzymali, zaproponowali notatkę... czy ja żyję w innym matriksie?
    Ciekawe, co na to niektórzy wypowiadający się o "tej rasie" wyłącznie z pogardą :P