  • 11. Data: 2009-10-17 09:42:02
    Temat: Re: e52 czy e75
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

    Piotr M wrote:
    > Pewnego razu TaPik tak oto obwieścił(a):

    > Pobierz nowy ROM, zaktualizuj drivers, wgraj nowe themes.. powinno pomóc..

    albo wymien na nowszy model :o) werske slim ;)

  • 12. Data: 2009-10-17 10:26:25
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    http://www.nokia-e52.pl/

  • 13. Data: 2009-10-17 12:27:15
    Od: Sofar <s...@f...onet.pl>

    Witam,

    W liście datowanym 2009-10-16 <mid:hbafl7$dge$1@achot.icm.edu.pl>
    qwerty napisał(a):

    > Mógłbyś sprawdzić, czy jeżeli włączysz profil off-line to możesz słuchać
    > radia?

    Można, pyta się czy włączyć radio w tym trybie i wszystko gra.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 14. Data: 2009-10-18 07:23:49
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 17 Paź, 12:26, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:

    > http://www.nokia-e52.pl/
    Hmmm... zwiechy to ewidentnie niedopracowany soft, pewnie trzeba
    poczekać na poprawki. Uwagi tam dotyczące trzeszczącej obudowy czy
    krzywych dopasowań to przypadki jednostkowe, na forach SE też są takie
    narzekania od czasu do czasu, a większość ma perfekt, w tym ja.
    W każdym razie do czasu dopracowania softu E52 trochę bierze strach
    przed częstymi zwiechami... :-/
    Pozdr. - J
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm