  • 11. Data: 2016-10-24 15:52:42
    Temat: Re: elektrodas rules
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 22 Oct 2016 03:16:49 -0700 (PDT),
    f...@g...com wrote:
    > Miałem na myśli rozwiązanie bardziej profesjonalne, tracker
    > z zewnętrzna anteną działające trochę dalej od sta
    > cji, komunikacja
    > niekoniecznie najszybsza tylko najbardziej pewna. Odłączenie
    > akumulatora w samochodzie nie wyłącza od razu urządzenia itd

    Każdy lokalizator ma własną baterię zabezpieczając brak zasilania
    głównego, nawet te za 100pln.

    > Czyli coś zrobione z głową, działające pewnie i ws
    > zędzie, a nie
    > tylko 2km od stacji.

    Nie wiem jakie lokalizatory masz na myśli. Nie ma problemu by kupić
    lokalizator buforujacy dane gdy jest poza zasięgiem gsm, a nawet taki
    co ma antyjammer.

    > Te zabawki za 100PLN sprzedawcy określają tak.
    > Decydując się na zakup tego lokalizatora trzeba pamięta?
    > ?, że jest to urządzenie raczej do zabawy i eksperymentowania n
    > iż do profesjonalnego zarządzania flotą.

    Za profesjonalne zarządzanie flotą odpowiada aplikacja kliencka do
    zarządzania danymi od lokalizatora a nie sam lokalizator.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-10-24 20:54:12
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    > Co Ty pitolisz ? :-)

    Zadziała to w rosji, niemczech?

    Cena smsa w roamingu to 8-24gr, to nie jest takie chop siup
    jak sugerujesz.
    ---
    To nie wysyła SMSów tylko łączy się po TCP. Problem roamingu oczywiście
    pozostaje, ale pewnie jakieś karty dedykowane są do tego.

  • 13. Data: 2016-10-24 20:56:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

> [...]
    > akumulatora w samochodzie nie wyłącza od razu urządzenia itd

    Każdy lokalizator ma własną baterię zabezpieczając brak zasilania
    No nie, są lokalizatory bez baterii a te, co mają baterie krótko na niej
    chodzą. Zależy co chce się uzyskać i ile wydać.