  • 101. Data: 2018-11-22 00:11:39
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 19 Nov 2018 14:24:45 +0100, LordBluzg(R)
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Patrząc na to
    >inaczej, jako kierowca, wkurwia mnie brak przycisku (może być najazdowy)
    >bo mi też się spieszy jak stoję na czerwonym a piesi nie idą.

    https://youtu.be/3wWQFQEcr-Y?t=255 ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 102. Data: 2018-11-22 07:28:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.11.2018 o 00:08, j...@i...pl pisze:

    > A w jakiej przestaną uwłaczać? Jak będą w zimie ogrzewane?

    W takiej, jak po wciśnieciu przycisku zielone światło będziesz miał
    niemal natychmiast, a nie "ajwaj, mamy pieszego, zakolejkujmy mu zielone
    w następnym cyklu". Najlepiej tylko do wysepki, bo cholera wie co on tam
    chce zrobić - może się umówił na randke, a może biwak. Najwyżej wcisnie
    następny i poczeka razem ze cztery cykle, albo niech nie zawraca dupy i
    idzie na czerwonym.

    Nie wiadomo czemu, ale tego się u nas po prostu zrobić normalnie nie da.
    Widać muszą istnieć jakieś fundamentalne, nieprzezwycieżone powody, więc
    te powody dyskwalifikują to roziwazanie. Co innego gdyby się dało. Ale
    jak mówią towarzysze radzieccy - gdybyśmy mieli mieso to bysmy robili
    konserwy ale nie mamy blachy, więc dyskusja nar tym roziwązaniem jest
    bezcelowa - widać się nie da i już.

    Shrek

  • 103. Data: 2018-11-22 10:09:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-22 o 07:28, Shrek pisze:

> [...]
    > chce zrobić - może się umówił na randke, a może biwak. Najwyżej wcisnie
    > następny i poczeka razem ze cztery cykle, albo niech nie zawraca dupy i

    Juz Ci pisałem. Niech zlikwidują te światła bo pochuj tam mają stac?
    Jak będą nakurwiały jak iluminofonia to babcia nie zdąży a złośliwy
    dusikarz będzie se robił korki na żądanie :>

    > Nie wiadomo czemu, ale tego się u nas po prostu zrobić normalnie nie da.

    Pewnie że się da, trzeba tylko chęci i udoskonalić system dusików a jak
    istnieje możliwość to robić kładki dla pieszych. Jest to krok w kierunku
    bezpieczeństwa a nie w drugą stronę, co proponujesz. Masz jakieś
    egocentryczne ciągoty i generalizujesz to do jakiegoś procentu w miarę
    ogarnietych i wysportowanych, zapominając że wiekszość nie ogarnie
    tematu i będzie wincyj do zakopania pod ziemią. To jak już kopać, niech
    tuneliki kopią zamiast groby. Co Ci się nie podoba w momencie braku
    świateł i przejścia z pierwszeństwem pieszego? Zastanawiałeś się w ogóle
    po co są te światła? Ok, część to zmowa mafijna a część to wymóg dla
    poprawy bezpieczeństwa. Wyjdź z tego samego, czyli poprawa
    bezpieczeństwa i później kombinuj.

> [...]
    > jak mówią towarzysze radzieccy - gdybyśmy mieli mieso to bysmy robili
    > konserwy ale nie mamy blachy, więc dyskusja nar tym roziwązaniem jest

    Jak jest mięso i blacha to kasy nie ma żeby to poskładać, powód zawsze
    się znajdzie. Jak są chęci, dyskusja i rozwiązania to z gówna bat
    ukręcisz, skoro domy z gówna w Afryce budujo :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 104. Data: 2018-11-22 23:15:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.11.2018 o 10:09, LordBluzg(R) pisze:

    > Juz Ci pisałem. Niech zlikwidują te światła bo pochuj tam mają stac?

    No pisałeś, że bez świateł to się nie da, bo piesi głupi? Więc jak?
    Shrek

  • 105. Data: 2018-11-26 15:15:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-22 o 23:15, Shrek pisze:

    > No pisałeś, że bez świateł to się nie da, bo piesi głupi? Więc jak?

    https://epoznan.pl/news-news-90580-&#8222;Kocie_oczy
    &#8221;_i_glosnik_przy_aktywnym_przejsciu_dla_pieszy
    ch_na_ul._Umultowskiej?newsletter=1

    Tak :]

    A tak swoją drogą, bo trzymałem to na sam koniec. Dlaczego nie optujesz
    za tym, aby zdjąć karanie kierowców, kiedy jadą na czerwonym jak NIC nie
    jedzie, znaczy w podobnej sytuacji jak to ma być z pieszymi?
    Dlaczego pieszy ma mieć przywilej a kierowca nie?

  • 106. Data: 2018-11-26 18:00:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.11.2018 o 15:15, LordBluzg(R) pisze:

    > https://epoznan.pl/news-news-90580-&#8222;Kocie_oczy
    &#8221;_i_glosnik_przy_aktywnym_przejsciu_dla_pieszy
    ch_na_ul._Umultowskiej?newsletter=1

    > Tak :]

    Całkiem dobre - zresztą szeroko praktykowane w DC.

> [...]
    > jedzie, znaczy w podobnej sytuacji jak to ma być z pieszymi?
    > Dlaczego pieszy ma mieć przywilej a kierowca nie?

    Dlatego, że generalnie za błąd pieszego ospowiada pieszy, a za błąd
    kierowcy też pieszy.

    Shrek

  • 107. Data: 2018-11-26 18:58:55
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-26 o 18:00, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > Całkiem dobre - zresztą szeroko praktykowane w DC.

    > Dlatego, że generalnie za błąd pieszego ospowiada pieszy, a za błąd

    Nono, na skrzyzowaniach typu "bez pieszego" :> Stoisz sobie na czerwonym
    i kwitniesz :] Podobnie z przejazdami kolejowymi bez zaprór (same swiatła).

  • 108. Data: 2018-11-26 20:01:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.11.2018 o 18:58, LordBluzg(R) pisze:

    > Nono, na skrzyzowaniach typu "bez pieszego" :> Stoisz sobie na czerwonym
    > i kwitniesz :] Podobnie z przejazdami kolejowymi bez zaprór (same swiatła).

    Na skrzyżowaniach to dalej słabo, bo jednak ten któremu wjedzisz w bok
    to w kiepskiej sytuacji - za to z pociągami brzmi uczciwie;)

    Shrek

  • 109. Data: 2018-11-26 20:44:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-26 o 20:01, Shrek pisze:

    > Na skrzyżowaniach to dalej słabo, bo jednak ten któremu wjedzisz w bok
    > to w kiepskiej sytuacji - za to z pociągami brzmi uczciwie;)

    Hmm, czyli jednak widzisz niebezpieczeństwo ale przestałbyś karać za
    wjazd na czerwonym.

    Huh, czeba to rozszerzyć na "za posiadanie narkotyków" :] Za posiadanie
    brak kary ale za używanie kara, w końcu w Holandii nie karajo za marychę.

    Używanie kierunkowskazów bym pod to podpiął...no bo po co karać, jak
    ktoś nie włączy a inny mu wjedzie to wina tego co nie włączył. Pasy też
    można tak potraktować albo telefon w samochodzie. Jak ktoś umie to sobie
    radę da.
    Od cholery przykładów bym znalazł ale jakoś nie idzie to w parze z
    poprawą bezpieczeństwa.

  • 110. Data: 2018-11-26 21:04:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.11.2018 o 20:44, LordBluzg(R) pisze:

    > Hmm, czyli jednak widzisz niebezpieczeństwo ale przestałbyś karać za
    > wjazd na czerwonym.

    Ja nie. Ty byś chciał. I nie można ci odmówić pewnej racji - niech się
    próbują z pociągami (no dobra - z wyjątkiem cieżarówek).

    > Od cholery przykładów bym znalazł ale jakoś nie idzie to w parze z
    > poprawą bezpieczeństwa.

    Proponuję się wzorować na tych, u których jest bezpieczniej niż u nas.
    koła nie trzeba wynajdywać.

    EOT

    Shrek