  • 41. Data: 2018-11-07 09:38:21
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > "Ich", tzn. tych wrednych, złośliwych pieszych?

    Nie złosliwych a ignorantów zapatrzonych w smartfona lub "a bo ja zdążę
    a jak mnie potrąci to pójdę na L4" czy "chujmnietoobchodzi bo mi autobus
    spierdala".

    > We Francji nie ma czegoś takiego jak karalność pieszego, jedyny
    > szczególny przypadek to przechodzenie poza pasami jeśli pasy są bliżej
    > jak 50m, ale to karalność czysto teoretyczna bo nie słyszałem nigdy by
    > ktoś za to oberwał.

    No a Francuz pyszczy że w Polsce jest 90 a u nich 80 a na autostradach
    przy deszczu mają 110 i pokazują paluchem na Polskę, że oni mogą wincyj
    a się lepiej zabijają :]

    Argumentacja z dupy.

    > Mimo tego piesi czekają na światłach, przechodzą kiedy jest ich kolej, i
    > nie rzucają się z pięściami na samochody.

    Teraz pewnie jest inaczej jak są uchodźcy :D noale takie porównania to
    nie temat bo nie interesuje mnie że gdzieś jest inaczej a interesuje
    mnie nasza mentalność.

    > Za to jak to piesi muszą robić uniki by pod kołami panów kierowców nie
    > zginąć to już jest ok? Zwyczajna ludzka kultura nakazuje, że to ten
    > silniejszy ma ustępować w razie stresu, a jeśli dojdzie to potyczki to on
    > winny.

    Oczywiście, chociaż, nie raz opuszczam szybę i pytam łazika czy ja mu
    jeżdżę po chodniku, skoro on mi łazi po drodze? Niekoniecznie że
    przebiega a zwyczajnie lezie na skróty bo przecięcie drogi w najkrótszym
    odcinku, to dla niego zabieg nie do ogarnięcia, skoro nawet nie potrafi
    łazić po chodniku i wydeptuje ścieżkę na trawniku, bo ma 10 kroków bliżej.
    W ogóle, od momentu wprowadzenia ostatnich zasad na przejsciu, notuję
    podziekowania, kiedy się zatrzymam a nie widziałem kierowcy, który
    dziękuje pieszemu że ten go wpuscił. Coś tutaj jest niehalo. W ogóle w
    miastach jest inna mentalność niż 50km od miasta. Tam nadal jest
    sredniowiecze i czeka się grzecznie aż wszyscy przejadą a sporo
    kierowców w tym lokalsi wymuszają sobie pierwszeństwo tak jak było 10
    lat temu i także tam, jeśli są światła, które cały czas palą czerwone a
    tylko dusik je zmienia, to ten dusik jest nowiusieńki, bo łażą na
    czerwonym, bo szkoda nadusić i odczekać 1 min a za miesiąc stoi krzyżyk
    i wieczorem świeczka się pali.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 42. Data: 2018-11-07 11:57:33
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 06.11.2018 o 20:22 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Za stworzenie zagrożenia jak już ustaliliśmy - zostaje.

    Za utrudnienie też lepiej żeby zostały.
    Chociaż... jeśli pieszy utrudnił ruch pojazdu który miał zielone to
    znaczy, że gdyby kierowca nie zareagował to byłoby niebezpiecznie, czyli
    mozna podciągnąć pod stworzenie zagrożenia.

    --
    SW3
    ----

  • 43. Data: 2018-11-07 18:19:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.11.2018 o 08:47, LordBluzg(R) pisze:

    > Jaki czas dojazdu ma pojazd (do czego, do domu?)pewnie też zapytasz ale
    > słowo "punktu" napisałem, to pewnie zapytasz jakiego punktu, no z
    > poprzedniego zdania te 250m co wyciąłeś zgrabnie, łącznie z prędkością
    > pojazdu :> Logika, przecież gupek wie o co chodzi.

    Głupek to liczy czas w metrach na sekundę i ma pretensję, że ktoś nie
    rozumie jego własnej fizyki.

    EOT.

    Shrek

  • 44. Data: 2018-11-07 18:20:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.11.2018 o 11:57, SW3 pisze:

> [...]
    > znaczy, że gdyby kierowca nie zareagował to byłoby niebezpiecznie, czyli
    > mozna podciągnąć pod stworzenie zagrożenia.

    Nawet prościej - skoro musiał hamować albo skręcać to podpada pod
    wymuszenie pierszeństwa, a więc z definicji pod stwarzanie zagrożenia.

    Shrek

  • 45. Data: 2018-11-07 18:40:49
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-07 o 18:19, Shrek pisze:

    > Głupek to liczy czas w metrach na sekundę i ma pretensję, że ktoś nie
    > rozumie jego własnej fizyki.

    Jak podasz metry na sekundę, bo musisz to zrobić...to gupek se skreśli
    te metry i zostano mu sekundy :] Noale gupek tego nie policzy bo to już
    trudniejsze :)

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 46. Data: 2018-11-09 17:33:58
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    > szczególny przypadek to przechodzenie poza pasami jeśli pasy są bliżej
    > jak 50m, ale to karalność czysto teoretyczna bo nie słyszałem nigdy by

    To tak jak w Polsce. Pieszy nie ma rejestracji a zwinny jest więc ciężko
    go złapać.

  • 47. Data: 2018-11-15 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > No i 20mln zarejestrowanych pojazdĂłw.

    Dokładnie wiadomo, z czego wynika absurdalnie wysoka liczba samochodów
    zarejestrowanych w cepik.
    Skąd miałaby wziąć się zbyt duza liczba praw jazdy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 48. Data: 2018-11-15 21:11:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.11.2018 o 20:59, Budzik pisze:

    > Dokładnie wiadomo, z czego wynika absurdalnie wysoka liczba samochodów
    > zarejestrowanych w cepik.
    > Skąd miałaby wziąć się zbyt duza liczba praw jazdy?

    Potencjalnie - z tego samego - nie czyszczenia bazy danych z
    "wyrejestrowanych":P

    Shrek

  • 49. Data: 2018-11-16 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Potencjalnie - z tego samego - nie czyszczenia bazy danych z
    > "wyrejestrowanych":P

    Emotikon sugeruje zart, niemniej odpowiem.
    Zmarłych wyłapac bardzo łatwo - jeden select po numerze pesel i 99% masz
    wyłapane.
    Z autami troche trudniej bo zgony nie sa tak dokładnie ewidencjonowane.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 50. Data: 2018-11-16 18:18:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.11.2018 o 17:59, Budzik pisze:

    > Emotikon sugeruje zart, niemniej odpowiem.
    > Zmarłych wyłapac bardzo łatwo - jeden select po numerze pesel i 99% masz
    > wyłapane.

    A to przeterminowanym się pesel zmienia?
    Shrek