  • 61. Data: 2018-11-18 23:03:21
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 5 Nov 2018 14:10:19 +0100, Miroo <b...@b...brak.i.juz>
    wrote:

    >Zadziwia mnie niechęć niektórych władz do robienia przejść zeświatłami
    >sterowanymi przyciskiem.

    Władze to może i by były chętne. Ale wg organizacji typu "Piesza
    Polska" takie przyciski uwłaczają godności pieszego. Poważnie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 62. Data: 2018-11-18 23:04:49
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 5 Nov 2018 22:14:52 +0100, Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    wrote:

    >Na smartfonie powinny się wyświetlać. :-)

    https://wawalove.wp.pl/pojawi-sie-ponad-200-napisow-
    przed-pasami-nowa-akcja-spoleczna-6302303198578305a

  • 63. Data: 2018-11-18 23:12:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 18 Nov 2018 14:59:59 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Ja mowie o mozliwościach technicznych i zdrowym rozsadku, ty o
    > procedurach i legislacji...
    > Rzeczywiście to byłoby coś niesamowitego gdyby legislacja szła w parze ze
    > zdrowym rozsadkiem... :(

    Na razie to widzisz - nie potrafia wyszukac pojazdow bez OC, bo takie
    panstwo teoretyczne.
    A moze i praktyczne, bo dba o prawa obywateli :-)

    J.

  • 64. Data: 2018-11-18 23:26:56
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-18 o 23:12, J.F. pisze:

    > Na razie to widzisz - nie potrafia wyszukac pojazdow bez OC, bo takie
    > panstwo teoretyczne.
    > A moze i praktyczne, bo dba o prawa obywateli :-)

    Masz stare dane.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 65. Data: 2018-11-19 03:29:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Nov 2018 23:26:56 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Masz stare dane.

    Cos sie zmienilo i juz wszystkich wyszukali ?

    J.

  • 66. Data: 2018-11-19 07:09:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2018 o 23:26, LordBluzg(R) pisze:

    > Masz stare dane.

    Za twoim linkiem - jest takich... jedyne 10 milionów;)

    1. posiadających status zarejestrowanych - ogółem 28 678 674

    - osobowych 22 005 578

    - ciężarowych 3 203 256

    - autobusów 113 823

    - motocykli 1 388 809

    - motorowerów 1 304 014

    2. podlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej
    (OC) posiadaczy pojazdów mechanicznych - 28 678 674,

    3. posiadających aktualną polisę OC - 18 606 312,

    4. bez aktualnej polisy OC - 10 072 362,

    Shrek

  • 67. Data: 2018-11-19 07:10:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2018 o 23:03, j...@i...pl pisze:

    > Władze to może i by były chętne. Ale wg organizacji typu "Piesza
    > Polska" takie przyciski uwłaczają godności pieszego. Poważnie.

    I słusznie. W takiej formie jak są to właśnie tak jest.

    Shrek.

  • 68. Data: 2018-11-19 10:20:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 listopada 2018 03:29:04 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Cos sie zmienilo i juz wszystkich wyszukali ?

    Tak z ciekawości wlazłem dzisiaj na stronę
    https://obywatel.gov.pl
    w zakładkę "sprawdź swój pojazd" i oprócz dwóch aut które faktycznie mam jest tam
    jeszcze FSO125 którego już dawno nie mam. Nie pamiętam czy zgłaszałem sprzedaż czy
    nie zgłaszałem ale pojazd ciągle na mnie figuruje
    Oczywiście brak ważnych badań technicznych i brak ważnego OC od 1999r;)

  • 69. Data: 2018-11-19 10:25:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 listopada 2018 10:20:48 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    nie zgłaszałem ale pojazd ciągle na mnie figuruje
    > Oczywiście brak ważnych badań technicznych i brak ważnego OC od 1999r;)

    Internety piszę że:
    "kara za brak polisy OC ulega przedawnieniu. Ma to miejsce wraz z upływem 3 lat od
    dnia kontroli posiadania polisy, nie później jednak niż z upływem 3 lat od ostatniego
    dnia roku kalendarzowego, w którym nie spełniono obowiązku zawarcia umowy
    obowiązkowego ubezpieczenia OC"
    Czyli dobrze rozumiem że się moje przestępstwo przedawniło?

  • 70. Data: 2018-11-19 12:15:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]
    >OC"
    >Czyli dobrze rozumiem że się moje przestępstwo przedawniło?

    Nie calkiem ... a dowod zlomowania/wyrejestrowania masz ?
    To masz pojazd i nie potrafisz okazac polisy :-)

    Zarty zartami, ale dawno temu spotykam kogos w urzedzie
    "panie, samochod sprzedalem tak dawno temu, ze nawet nie pamietam
    kiedy.
    Ani komu, ani gdzie umowa lezy.
    A teraz urzad mnie sciga za zalegly podatek drogowy".

    Podatku juz nie bylo, ale urzad mogl scigac do 5/6 lat wstecz :-)

    Wiec moze czas sie zainteresowac i wyprostowac ... albo g* nie ruszac,
    bo zacznie smierdziec :-)

    J.